Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies rakastui minuun hetkessä, lopahtaako yhtä nopeasti?

Vierailija
23.01.2020 |

Onko teillä kokemuksia miehistä, jotka rakastuvat teihin päätä pahkaa hirveän nopeasti? Ja ihan järjettömästi? Tai oletteko itse kokeneet sellaisen rakastumisen?

Minä tapasin muutama viikko sitten miehen, joka jo julistaa rakkauttaan. Hän sanoo, että tietää mitä haluaa, ja haluaa minut. Hän ilmaisee hyvin selkeästi, että haluaa olla kanssani ja on rakastunut. Totesin, että tämä tuli vähän äkkiä, niin hän vastasi siihen, että joo tietää, että tuli äkkiä, mutta hän tietää niin selkeästi tunteensa, niin miksei sanoisi suoraan. Hän myös ottaa yhteyttä watsapilla monesti päivässä ja kyselee miten menee, selvästi ikävöi.

Minäkin olen hyvin ihastunut häneen, mutta olen hiukan epäluuloinen, kun olen saanut niin usein siipeeni rakkausrintamalla. Lisäksi olen itse paljon hitaasti lämpiävämpi ihminen, ja on vaikea uskoa, että noin nopeasti roihahtaneet tunteet olisivat kestäviä pidemmällä aikavälillä. Pelkään, että tässä käy niin, että ihastun häneen koko ajan enemmän, ja hänen tunteensa yhtäkkiä sammuvatkin yhtä nopeasti, kuin alkoivat.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love bombing.

Vierailija
2/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, valitettavasti... Vuosi tapailtiin, viimeisen kuukauden ajan oli vähän väljähtymistä ilmassa ja sitten ghostasi täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin. Nopeasti korvia myöten rakastuva mies ei hylkää sinua ikinä.

Vierailija
4/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, valitettavasti... Vuosi tapailtiin, viimeisen kuukauden ajan oli vähän väljähtymistä ilmassa ja sitten ghostasi täysin.

En sanoisi, että suhde "lopahti nopeasti", jos se oli kestänyt kuitenkin vuoden.

Vierailija
5/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epäilyttävää. Peluri tai ihastunut hullun lailla omaan mielikuvitusversioonsa sinusta. 

Vierailija
6/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastaava kokemus, ja miehen "rakkaus" lopahti yhtä nopeasti kuin alkoikin.

Vierailija
7/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi, että suhde "lopahti nopeasti", jos se oli kestänyt kuitenkin vuoden.

Tarkoitin että miehen tunteet lopahtivat yhtä nopeasti kuin alkoivatkin. Muutamassa viikossa rakkauden julistamisesta siihen ettei enää vastannut lainkaan viesteihin.

8/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sinulla edes tassut maassa🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
9/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kanssa salamarakastuttiin jo heti ensitreffeilla ja ollaan yhakin rakastuneita :) 

Etta voi olla ihan hyvin tosissaan.

Rakastun itse kanssa jo heti "ensisilmayksella" (tai oikeastaan juteltuani pitkaan jonkun kanssa), tiedan heti onko ko. henkilo "oikea" minulle vai ei. 

Vierailija
10/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Nykyisen kanssa salamarakastuttiin jo heti ensitreffeilla ja ollaan yhakin rakastuneita :) 

Etta voi olla ihan hyvin tosissaan.

Rakastun itse kanssa jo heti "ensisilmayksella" (tai oikeastaan juteltuani pitkaan jonkun kanssa), tiedan heti onko ko. henkilo "oikea" minulle vai ei. 

Kiva kuulla, että tällaisiakin tapauksia on. :) Oletko mies vai nainen? 

Vierailija
11/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut kirjoittaa tuon itse.

Minäkin olin hyvin epäluuloinen tämän hyvin nopean rakastumisen suhteen. Mutta eihän tässä muuta voi, kun katsoa miten tämä kehittyy. Puoli vuotta on nyt mennyt, eikä ole vielä väljähtymisen merkkejä, painvastoin, on ehkäpä jopa voimistunut tämä juttu.

Eihän tuo tavallista ole, mutta ihmisiä on erilaisia. Ja onhan se mahdollista, että vaikka itselle tuommoinen tuntuukin oudolta, kun itse en salamarakastu, niin toinen kokee ja tuntee eri tavalla. Ja myös ymmärtää omat tunteet.

Ja lopulta, väliäkö sillä. Varmuutta ei saa muutenkaan mistään. Voi olla hitaasti lämpiävä mies, jonka ihastuminen voimistuu vähitellen, ja häneltäkin voi loppua tunteet hyvin nopeasti. Ei tässä ole mitään varmaa ja turvallista kaavaa.

Vierailija
12/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mennyt ihastuminen ja rakastuminen sekaisin? Itse ainakin olen mieltänyt sen niin, että ihastuminen voi tapahtua hetkessä, mutta vaatii aikaa että se kasvaa rakastumiseksi, ja puolestaan se vaatii syvenemisaikaa rakkaudeksi.

Vierailija
13/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika jo nyt!!!

Vierailija
14/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crash n' burn.

Vierailija
15/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullaantua voi nopeastikin (dopamiini), aika sitten näyttää, kehittyykö se aidoksi rakkaudeksi, kun oppii tuntemaan ihmisen hyvät ja huonot puolet ja sen miten sopii yhteen.

Vierailija
16/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse usko, että ihmistä voi rakastaa muutaman viikon tai kuukauden tuntemisella. Alkuhuumaa voi tuntea, mutta se ei ole vielä sellaista rakkautta, jonka varaan voisi laskea loppuelämänsä.

Alkuhuuma on ihan ok, jos siihen ei liity hälytysmerkkejä kuten takertuminen tai mustasukkaisuus. Jos niitä viestejä tulee aikuiselta ihmiseltä kohtuuttomasti ja/tai hän alkaa kaventaa elämää (haluaa viettää kaiken vapaa-ajan yhdessä, ei halua toisen viettävän vapaa-aikaa muiden kanssa, osoittaa muunlaisia mustasukkaisuuden merkkejä yms) niin silloin kannattaa valpastua.

Vierailija
17/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tapahtunut noin ja se meni huonosti, mies oli henkisesti epätasapainossa. Mutta toisaalta kaksi elämäni oikeaa rakastumista on tapahtunut niin, että molemmat tiesivät heti ensimmäisellä hetkellä, että tämä on nyt tässä. Niihin ei kyllä liittynyt mitään ahdistelevaa käytöstä. 

Tuossa on nyt kaksi ongelmaa: se, ettet sinä tunne miehen olevan erityinen ja se, että mies pommittaa sinua. 

En minäkään rakastunut toiseen elämäni miehistä heti, mutta heti ekalla minuutilla tiesin, että hänessä on jotain sellaista erityistä, että olimme heti ensimmäisestä päivästä asti päivittäin yhteydessä. Rakkaus tuli noin kolme viikkoa, kuukauden myöhemmin. Mutta jo sitä ennenkin tiesin, etten haluaisi päästää häntä menemään vaan hän jotenkin kuuluu yhteyteeni. 

Vierailija
18/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies julisti rakastumistaan kahden viikon seurustelun jälkeen. Kuukausi eteenpäin ja se vaihtoi lennossa uutee, johon varmaan mysö "rakastui" samantien. 

Mulle on käynyt nyt päinvastoin, neljän kuukauden jälkeen tunsin olevani nykyiseen mieheen hirveen rakastunut, mutta rakkaudentunne lopahti seuraavan kuukauden sisällä. En ymmärrä, mitä tapahtui? 

Nyt annan vähän aikaa itselleni nähdäkseni, että palaako tunne vai ei. 

Vierailija
19/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enpä tiedä. Vaimoni tavattuani tiesin vartin kuluttua että tässä on tuleva vaimoni. Siitä on nyt yli 45 vuotta ja vielä en ole mieltäni muuttanut.

Vierailija
20/60 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, kahdesti. Eka suhde kesti vuoden, toinen puoli vuotta ja jättäjänä oli molemmilla kerroilla se mies joka niin paljon rakasti..

Tapasin myöhemmin nykyisen puolisoni ja tämä ei onnekseni julistanut suurta rakkautta heti tavatessamme vaan paljon myöhemmin. Yhdessä ollaan oltu nyt useampi vuosi.

Hassua on, että nämä aiemmat miesystävät haikailivat sitten perääni suhteen loputtua mutta se juna meni jo.

Joten jotain perää kait sillä on että hiljaa hyvää tulee.