Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Velkajärjestelyyn pääsy. Täytyykö kertoa jos on velkaa yksityiselle?

Vierailija
22.01.2020 |

Täytyykö kertoa, jos on velkaa yksityiselle? Jos, noin mitä niille veloille tapahtuu? Entä jos lainaa lisää tutulta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot rehellisesti ihan joka ikisen lainan mikä sulla on. Ehdottomasti nekin kaverivipit, joista et ole tehnyt paperia kaverin kanssa, mutta myös kaikki paperilla olevat lainat tutuilta. Velkajärjestelyyn pääsyn alkumetrit seuloo jyvät akanoista; kuka pystyy toimittamaan kaikki pyydetyt esitiedot ajoissa ja antamaan tilanteestaan velkajärjestelyn hoitajalle selkeän kokonaiskuvan on todennäköisemmin kykenevä myös suoriutumaan velkajärjestelyn aikataulusta ja pysyy maksuohjelmassa selvillä eri velkojien suuntaan. Käräjäoikeus sitten päättää hyväksytäänkö hakemuksesi vai ei. Tsemppiä, terv. jo järjestelyyn päässyt.

Vierailija
2/2 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi suosia ketään velkojista, siksi kaikki velat täytyy olla..

Jos et jotain velkaa kerro ja muut velkojat saavat tietää siitä niin silloin heillä on mahdollisuus kaataa koko velkajärjestely.. näin olen itse asian ymmärtänyt.

Eli kannattaa kysyä velkaneuvojalta, kertoa asia niinkuin se on.

Itse olen velkajärjestelyssä ja olen lainannut tutuilta, toki pieniä summia, alle 100e lainoja silloin tällöin.

Niillä ei muuta väliä ole kuin se että sitä pitää pystyä maksamaan määrätty velkajärjestelymaksun summa joka kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla