Kiva romanttinen sarja netflixistä, minisarja mieluiten
Suosituksia tulemaan, kiitos!
Kevyttä romanttista viihdettä haen. Voi olla elokuvakin, mutta joku uudempi mieluummin. Myös muualla kuin jenkeissä tehdyt käy.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You
Eikö tää ollu joku trilleri? Ap
No joo se ei ole ihan sellainen perinteinen romanttinen mutta se on aika jännä, kannattaa katsoa ainakin joskus monet on siitä tykänneet. Ei se silti mikään trillerikään ole ihan.
Ok. Romantiikkaa kyllä haen katsottavaksi, mutta ei kai se haittaa jos vähän jännitystäkin on. Ap
Joo, toki jos haet romantiikkaa psykopaatti stalkkereista niin sitten tämä.
No mä en tiennyt sarjan juonta, sorry. Ap
En ole varma löytyykö Suomen Netflixistä BBC:n North & South -minisarjaa, mutta jos löytyy niin kannattaa pukudraamojen ystävien vilkaista.
Espanjalainen sarja Grand hotel. Pukudraamaa, kauniita ihmisiä ja maisemia.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma löytyykö Suomen Netflixistä BBC:n North & South -minisarjaa, mutta jos löytyy niin kannattaa pukudraamojen ystävien vilkaista.
Mulla on tämä dvd:nä ostettu kaaauan sitten. Richard Armitage on siinä ihana.
Ap
Suosittelen myös Beecham Housea Areenasta, löytyy vielä koko kausi. Hyvää brittidraamaa.
BBC:n Ylpeys ja ennakkoluulo on Areenassa vielä kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen myös Beecham Housea Areenasta, löytyy vielä koko kausi. Hyvää brittidraamaa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/11/05/beecham-house-nayttava-brittid…
Siinä linkki millainen sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You
No joo se ei ole ihan sellainen perinteinen romanttinen mutta se on aika jännä, kannattaa katsoa ainakin joskus monet on siitä tykänneet. Ei se silti mikään trillerikään ole ihan.
Ok. Romantiikkaa kyllä haen katsottavaksi, mutta ei kai se haittaa jos vähän jännitystäkin on. Ap
Se oli sellainen varoitus. En ymmärrä miksi on ehdotettu, eihän tuo ole edes mikään minisarja mitä haet.
Ja jos hyvänmielen hömppäsarja kiinnostaa niin Areenasta löytyy myös Sydämen kutsumus-sarjaan uusia jaksoja.
Elena Ferranten kirjoihin perustavaa sarjaa on kovasti kehuttu Helmet-lukuhaasteryhmässä, mutta en tiedä yhtään onko kovinkin synkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No näin todellakin on. Itse en ollut katsonut sarjaa moneen vuoteen ja satuin ilokseni bongaamaan Netflixin suosituksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You
Se oli sellainen varoitus. En ymmärrä miksi on ehdotettu, eihän tuo ole edes mikään minisarja mitä haet.
Jep, ei ainakaan mikään hyvän mielen sarja mitä voisi ajatella tässä tapauksessa toivottavan. Sitäpaitsi teinisarja, ei taida kovin monen aikuisen makuun olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo näin todellakin on. Itse en ollut katsonut sarjaa moneen vuoteen ja satuin ilokseni bongaamaan Netflixin suosituksista.
Minäkin kiinnostuin ja olisin halunnut katsoa, mut eipä löydy Suomen Netflixistä pah. No, katotaan eilinen Sanditonin jakso :)
T. Eri
Netflixistä Home for Christmas! Ei oo mikään ällöromanttinen joulukliseeleffa, vaikka siltä kuulostaakin, vaan hauska ja tuoreen oloinen norjalainen minisarja Sen Oikean etsimisestä. Tosi symppis pääosanesittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Virgin river
Siis onko se oikeesti hyvä sarja? Trailerin perusteella en viitsinyt edes kokeilla, kun vaikutti niin tyypilliseltä ällöltä jenkki-/kanadahömpältä tyyliin Gilmoren tytöt tai Everwood. Ehkä pitää antaa sille sit mahollisuus, vaikka vaikee kuvitella olevan brittiläisten draamojen tasoa.
Lovesick Netflixissä. Sarja kertoo Dylanista, jolle selviää, että hänellä on klamydia. Ja sitten hän päättää kertoa siitä kasvotusten kaikille, joiden kanssa kanssakäymistä on ollut. Yllättävän suloinen ja hauska sarja, käsikirjoittaja on ollut myös tekemässä Crownia. Lovesickiä on tehty 3 kautta eli yhteensä 30 puolen tunnin jaksoa. Aika pitkä, mutta suosittelen silti.
Areenassa tanskalainen Doggystyle on myös aika ihana. Periaatteessa ehkä draamaa, mutta hauskoja kohtiakin löytyy. Ja romantiikkaakin on.
Vierailija kirjoitti:
Netflixiä meillä ei ole, mutta kai olet katsonut Yleltä/Areenasta Sanditonia?
Kannattaako sitä katsoa, kun siihen ei tehdä toista kautta ja se jää kuulemma täysin kesken? Brittifanit olivat ihan käärmeissään, kun jätettiin auki koko sarja.