Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kirjoitat tälle palstalle? Miten jaksat tyhmyyttä?

Vierailija
22.01.2020 |

Olen hetken ihmetellyt ja ihmettelen vastauksienne verran.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös todella älykästä porukkaa ja virkistäviä mielipiteitä, kun vähän jaksaa suodattaa. :)

Vierailija
22/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan tätä palstaa silloin tällöin, jos jostain itseäni kiinnostavasta asiasta olisi meneillään kiinnostava keskustelu. Ja joskus niitä onkin.

Ilkeilyketjut jätän yleensä suosiolla lukematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei häiritse tyhmyys, yksinkertaisuus tai elämänhallinnan puute. 

Sen sijaan ilkeys ja katkeruus häiritsee niin paljon että pidän välillä pitkiä taukoja täällä käynnistä. 

Sama mulla.

Täällä on nyt ollut useampia näitä aloituksia, jossa palstan/palstalaisten tyhmyyttä ihmetellään. Olisko joidenkin ihmisten itsensä älykkäämpänä pitäminen yhteydessä tuohon palstalla vallitsevaan ilkeyteen...

Vierailija
24/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa * /24

Vierailija
25/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän tyhmemistä ihmisistä. Tyhmemmät ihmiset ovat elämän suola. Ap:kin tuntee näin itsensä fiksummaksi.

Vierailija
26/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen, täysin tukiverkoton, ei sukua eikä vanhenpia, ei ystäviä eikä kavereita.

Av ei varsinaisesti ole kiva ystävä (mua aina sätitään ja loukataan jos kirjoitan jotain) mutta se on mun AINOO ystävä. Edes ripaus virtuaalista sosiaalisuutta ja sähköistä ihmiskontaktia.

Joo, tiedän, varmaan säälittävän kuuloista.

27/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ErkkiS kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

ErkkiS kirjoitti:

Miten nopeiten löytää aiheen, jos esim. noin vuorokausi sitten on kirjoittanut jotakin johonkin, niin sen jälkeen on tullut tolkuttomasti uusia aiheita ja kommenttejä etten enää löydä omaa keskusteluaihetta mistään tai kauhee kahlaaminen ja sattumalta tulee vastaan uudestaan jos tulee, onko mitään parempaa keinoa?

Joo toi on toivotonta.

Jos rekkaudut niin sinun omassa profiilissasi on kaikki kommenttisi näkyvillä ja klikkaamalla pääset siihen kohtaan mihin olet kirjoittanut.

Harkitse rekisteröitymistä, sehän taitaa olla aika helppoa ja ilmaista.

Itse asiassa en ole edes monia rekisteröityneitä kohdannut vielä, sinä harvoja.

Näköjään useimmat eivät kirjoita edes mitään nimimerkkiä vaan kommentissa lukee Vierailija (lähes kaikilla).

Joo ei siinä sen kummempia, Rekkaat vaan itsesi. Laita nimeksesi vaikka tuo Erkki Sss ja jostain ilmassähköpostista vastaava email-osoite. Jos ihan ihmisiksi kirjoittelet etkä trollaa niin tää toimii kuin junan vessa.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
28/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään seurailla reaktioita ja miten välillä joukkohulluus vallitsee :D Voit heittää samaan ketjuun asiaa ja perään jotain ihan päätöntä, sen jälkeen seurailla reaktioita. Useimmilla foorumeilla ei onnistu niin hyvin, koska nopeus varmaan niistä puuttuu ja ihmiset lukevat ajatuksella juttuja. Tää on kuin hämärä chat jossa on omituinen tajunnanvirta.

Vierailija
29/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen, täysin tukiverkoton, ei sukua eikä vanhenpia, ei ystäviä eikä kavereita.

Av ei varsinaisesti ole kiva ystävä (mua aina sätitään ja loukataan jos kirjoitan jotain) mutta se on mun AINOO ystävä. Edes ripaus virtuaalista sosiaalisuutta ja sähköistä ihmiskontaktia.

Joo, tiedän, varmaan säälittävän kuuloista.

Oon samis :D. Minun on jopa käsketty lopettaa itseni av:lla.

Vierailija
30/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ErkkiS kirjoitti:

Miten nopeiten löytää aiheen, jos esim. noin vuorokausi sitten on kirjoittanut jotakin johonkin, niin sen jälkeen on tullut tolkuttomasti uusia aiheita ja kommenttejä etten enää löydä omaa keskusteluaihetta mistään tai kauhee kahlaaminen ja sattumalta tulee vastaan uudestaan jos tulee, onko mitään parempaa keinoa?

Tallenna se kirjanmerkkeihin.

Vierailija
31/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ErkkiS kirjoitti:

Tallenna se kirjanmerkkeihin.

Lisään vielä, että Google löytää myös helposti.

32/32 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hetken ihmetellyt ja ihmettelen vastauksienne verran.

Haluan vaan kirjoitella suomea kielen harjoittelun merkeissä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän