Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40 ja aivan lopussa

Vierailija
22.01.2020 |

Siis aivan lopussa, raato, en enää kykene mihinkään, en jaksa mitään, ketään, olen koko ajan väsynyt ja masentunut. Koska tämä loppuu?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudassa loppuu.

Vierailija
2/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan hakenut apua? Lääkäriltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhtään viitsinyt selvittää syitä?

Itse olen pian 46 ja tämän parempaa ei voi elämä ollakaan. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa, terve kuin pukki, elämä hymyilee kaikin tavoin ja tällaista elämä on ollut jo vuosia. Näin näyttää olevan myös ystävilläni.

Vierailija
4/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna tarkistaisin, nukutko hyvin, syötkö hyvin, liikutko..

Onko käsittelemättömiä asioita, miksi voit huonosti?

Olen itse 40 ja kunto on ihan hyvä, eli olo on jaksavainen ja jaksan innostua asioista. Ei tässä nyt vielä hautaan olla menossa;)

Vierailija
5/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö miehesi puolet kotitöistä? Ei ole rakkautta luistaa niistä. Kannattaisi käydä mittauttamassa peruslabrat, ettei ole anemiaa tmv. Voimia!

Vierailija
6/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Mieti mikä arjessasi vie voimat? Mikä tuo sinulle energiaa? Vain sinä voit vaikuttaa omaan elämääsi.

Liikuntaa ja ruokavalio kuntoon - se vie jo pitkälle.

Vierailija
7/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, tosin olen 44v. Työni on syynä. En saa muutakaan helpompaa työtä. Olen kuin vankilassa, pakokeinoa ei ole. Lottovoitto on ainut pelastus. Olen niin epätoivoinen, että oikeesti luulen lottovoiton vielä tulevan. Joka viikko lottoan.

Vierailija
8/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, tosin olen 44v. Työni on syynä. En saa muutakaan helpompaa työtä. Olen kuin vankilassa, pakokeinoa ei ole. Lottovoitto on ainut pelastus. Olen niin epätoivoinen, että oikeesti luulen lottovoiton vielä tulevan. Joka viikko lottoan.

Onnea veikkaukseen! 🙂 Toivotaan, että tärppää! 👍

Vierailija
9/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös, olen jotenkin ihan tien päässä, en näe enää tulevaisuutta. Olen 44 ja kaikki avautuu vain loputtomana horisonttina ilman selkeyttä. Millään ei ole enää merkitystä ja mistään ei tule kiksejä, ei urheilusta, ei mistään. Jotenkin varmaan kaikki on ollut alusta asti pielessä, ehkä sen takia kaikki tuntuu jo nyt olevan lopussa.

Vierailija
10/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan käynyt mittauttamassa varastorautasi eli ferritiinin? Tuossa iässä se useimmilta loppuu.

Vierailija
11/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Minulla sen aiheuttaa työ joka on sinänsä kiva, mutta raskas ja pität työmatkat autolla kelissä kuin kelissä. Työpäivän pituus matkoineen 11 h. Työnantaja ei jousta työajoissa eikä missään muussakaan.

Kotiin päästyä on niin poikki ettei jaksa muuta kuin pakolliset arkihommat ja sitten nukkumaan. Kello soi 4.45. Väsyttää koko ajan!

Vierailija
12/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan iästä johdu. Itse olen saman ikäinen ja parhaassa fyysisessä ja henkisessä kunnossa mitä ikinä aiemmin. Elämä on mallillaan ja nautin siitä kovasti.

Vierailija
13/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun joku uskaltaa kertoa että tuota se on. Somessa näytetään usein vain parhaat puolet elämästään.

On mullakin välillä toi fiilis. Yhteys Jeesukseen tuo elämään tarkoituksen ja hyvänä uutisena on että Jeesus rakastaa myös sinua!

Vierailija
14/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu iästä, olen 40 ja jaksan hyvin neljän pikkulapsen kanssa päivärumbat ja yövalvomiset. Tarkista jo mainitut terveysseikat ja pysähdy miettimään mikä oikeasti uuvuttaa noin.

Vierailija
15/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa 45v mies.ja täysin loppu työelämän takia.suunnitelmissa olisi hypätä oravanpyörästä tyhjänpäälle mielummin kuin menettää terveytensä töissä.onneks on lapseton ja velaton,pystyy ehkä pienillä säästöillään kitkutteleen eläkkeelle asti.

Vierailija
16/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama fiilis, mutta oon pari vuotta nuorempi. Suoritan hampaat irvessä työni ja hoidan pienet lapset sekä ne pakolliset liikunnat (ei muuten lisää energiatasoani juuri koskaan). Syön monipuolisesti. Masennusta/ahdistusta hoidan terapialla ja lääkkeillä. Teen kaiken kuten pitää, mutta ei vaan helpota. Voisin nukkua 24 h / vrk, eikä missään tunnu olevan mitään mieltä.

Vierailija
17/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Oletteko miettineet missä vika ja mitä voisitte tehdä? Itse olen 40 v ja koko ajan elämä vain paranee. On mukavat teini-ikäiset lapset, työ, miesystävä, pari kivaa ystävää, reissut, aamukahvi. Nautin pienistä asioista.

Vierailija
18/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 40:snä olin loppu täysin.minulta löydettiin hoitamaton pernisiöösi anemia,B-12 vit loppuminen.Siitä sitten neurologiset oireet ym.

Verenkuvaan heti mene!

Vierailija
19/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset, kokopäivätyö, kotitöihin osallistumaton puoliso ja nelikymppisyys on väsyttävä ja nykyään yleinen yhtälö. 

Vierailija
20/53 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajityypillisen käyttäytymisen toteutumattomuus monella yksinäisellä kerrostaloeläjällä saattavat saada päivät tuntumaan pitkiltä. Jotkut lääkitsevät itseään päihteillä, joka kyllä aiheuttaa sivuvaikutuksia kuten monet muutkin lääkkeet. Jos mahdollista, suosittelen maalle muuttoa, tai kommuuniasumista.