Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhmaava ja nimittelevä lapsi on ajanut masentuneen vaimoni juopottelemaan olen huolissani

Vierailija
22.01.2020 |

Pääsin tänään töistä jo klo 12 eli samaan aikaan kun poika, kun tulin kotiin poika istui keittiön lattialla hokien läskiätyhmpäätä ja vaimo sekoitteli hellalla ruokaa itku kurkussa. Kun kysyin pojalta mikäs nyt mättää niin sanoi että äiti on idioottiläski. Vaimosta näkee, että murenee palasiksi kun muutenkin masentunut ja sitten vielä oma lapsi nimittelee noin. Olen huomannut vaimon haisevan usein viinille tai siiderille, ei ole kännissä mutta juonut kuitenkin. Tämä juomisongelma on alkanut nyt tämän talven aikana.
Vaimo ei tee mitään ansaitaakseen tuollaisen haukkumisen, kun olen kotona näen että se alkaa ikääkuin tyhjästä. Esimerkiksi kun poika kysyi miksei äiti laita ketsuppia ruokaansa "Kun äiti ei käytä ketsuppia" "Miks?" "No siksi vaan" "Läskipäätyhmä!"
Kun vaimo itkee, huutaa poika että hyvä kun äiti itkee, jee. Olen rangaissut mm. ottamalla pois tabletin ja perumalla uimahallireissun jolloin alkaa nimitellä myös minua ja viskoa tavaroita. Poika on kolmosluokalla ja hänellä on todettu ADHD. Lääkitys on.
Myös koulussa uhmaa ja on joutunut usein avustajan kanssa käytävälle rauhoittumaan. Kerran eii suostunut taksiin ja oli vain juossut hulluna koulua ympäri haukkuen niin avustajan kuin taksikuskin.
Minä olen ainut, jolle ei uskalla ruveta vikuroimaan mutta äitiään höykyyttää senkin edestä! Pelkään, että joku pv vaimo menee tupakalle eikä tule enää takaisin .... on uhkaillut välillä semmoisella eikä paljon naurata jos toteuttaa uhkauksensa kun kuitenkin kuudes kerros.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siis kaksi lasta siellä taistelemassa. Kummankin käytöksessä on korjattavaa, mutta mieti kumpiko oikeasti saa vielä käyttäytyä kuin lapsi ja kumpiko ei.

Vierailija
22/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ap ja vaimoasi tajua, että tämän lapsen ongelmat juontaa alkunsa ihan odotuksesta ja lapsen vauva-ajoista. Hänen koko lapsuutensa on ollut epävakaata, katsellen äidin masennusta ym . Tuo kielenkäyttö ,ruma, tulee myös perheestänne. 9 vuotias lapsi puhuu kauniisti , jos kotona myös puhutaa ja alunperin kauniisti sanotaan , mikä puhe on sallittua, niin aikuisille kuin lapsellekin.

Seura tekee kaltaisekseen ja harrastukset. Kaikki lähtee vanhemmista vielä noin pienelle lapselle. Turha syyttää lasta tai kavereita. Ei ole pakko hengata huonotapaisten kamujen kanssa. Vielä noin pienelle lapselle voi vanhemmat määrätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
24/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kurjuus. Rivienvälistä luen tällä kertaa, koska jokin tässä aloituksessa käskee niin tekemään. Vaikuttaa siltä, että lasta kiusataan koulussa ja purkaa pahanolonsa äitiinsä, sillä on oppinut, että äitiä nimittelemällä saa reagointia aikaan. Kannattaa olla kouluun yhteydessä ihan asiallisesti. Äidin tulisi kyllä hoidattaa oma sairautensa, tai no molemmat, ja alkoholismi ei ole lapsen syytä, vaan vaimosi ihan oma valinta, ja masennus vain sen myötä pahenee.

Ihmettelen kuinka munaton mies se sinäkin olet, kun sallit kaiken tämän tapahtua ihan naama peruslukemilla, vietät lomatkin lapsen kanssa, ette perheenä`?

Mä niin toivon, että tämä on vain sysipska pråvå, mutta valitettavasti mä tiedän, että teidän kaltaisia perheitä on, ja ihmettelen, kuinka ovat kuvitelleet alkujaankaan, että voisivat kasvattaa lapsia tähän yhteiskuntaan...

Vierailija
25/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on peräisin se typerä käsitys että lapset ovat aina viattomia? Itse olen lapsesta asti hämmästellyt aikuisten sinisilmäisyyttä. Koulussa tuollaiset saattavat ryhtyä väkivaltaisiksi kiusaajiksi ja silti he ovat jonkun mielestä "viattomia". Ruoskaa tuossa tarvittaisiin.

M20

Vierailija
26/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi ole syntyjään paha, se pahuus kehittyy syystä tai toisesta. Juuri niihin syihin pitää paneutua vanhempien ja muiden auttajien. Ihan naurettava ajatus , ettei vanhempia saa syyllistää ,jos siihen on aihetta. Nimenomaan ne syyt pitää sanoa suoraan itse kullekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi