Miehen kolmekymppiset
Mieheni täyttää piakkoin 30v. Millaisia juhlia pyöreitä täyttäneet kumppaninne ovat viettäneet? Paljonko vieraita? Ja keitä vieraiksi, pelkät miehen kaverit vai myös sukua? Mitä miehelle lahjaksi? Vuokratut juhlatilat vai missä?
Ummikkona aikuisten synttäriä järjestämässä ja ehdotuksia kuulemassa
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synttärijuhlat ovat lasten juttuja. Vain joidenkin todella huomiohakuisten ekstroverttien mielestä aikuisten ihmistenkin pitää muka kutsua joku iso revohka juhlimaan ja järjestää samalla typerää ohjelmaa.
Juuri näin. Vahvasti haiskahtaa taas provolta tämä aloitus. Vai että ihan juhlatilat ja vieraita ja sukulaisia mukaan...
Elämä on usein ihan tarpeeksi raskasta muutenkin, minusta ihmisten pitää rohkeasti juhlia aina, jos siltä tuntuu! Jo ihan pelkästään vaikka siitä ilosta että on ystäviä, joiden kanssa juhlia.
Voi ja pitääkin juhlia, se ei todellakaan tarvitse tällaisia tekosyitä. Juhlat pystyyn vaikka joka päivä.
Niin no kuka nyt mitäkin tekosyynä pitää. Sinulla ja minulla ainakin on erilaiset ajatukset tekosyistä ja molemmat ajatukset ovat ihan yhtä oikeita :)
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ruoka- ja juomatarjoiluja suosittelette?
-ap
Boolia ja pizzaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sauna/juhlatila, jonne sitten miehen maun mukaista ruokaa catering-firmalta tmv. Ja juomaa.
Olen koittanut katsella tällaista paikkaa, budjetti tilavuokraan 500€ niin onnistuuko sillä summalla Helsingistä päiväksi saamaan?
-ap
Varmasti löytyy, mutta eikö muutama tunti riitä? Kukaan ei jaksa koko päivän juhlia
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ruoka- ja juomatarjoiluja suosittelette?
-ap
Et siis tunne miestäsi?
Av-mammojen sosekeittovinkit voit todellakin unohtaa. SITÄ MISTÄ MIES PITÄÄ.
Miksei mies itse osallistu järjestelyihin? Helpompaahan hänen olisi kertoa mieltymyksistään ja tehdä päätökset, jos ei muuten niin vaikka siten että sinä keksit muutaman erilaisen vaihtoehdon ja mies valitsee niistä mieluisimman. Ymmärsin siis että kyseessä ei kuitenkaan ole yllätysjuhlat kun olette juhlista puhuneet keskenänne.
Tuo 500€ on valitettavasti aika vähän Helsingissä. Onko tarkoitus viettää koko päivä/ilta/yö juhlapaikalla vai mahdollisesti käydä esim baarissa tms? Ja onko vieraiden tarkoitus jäädä yöksi (tuleeko osa kauempaa vai asuuko ystävät ja sukulaiset myös Helsingissä/lähistöllä)?
Kannattaa ottaa huomioon tietysti sekin, kuinka helposti paikalle pääsee ja millä vieraat saapuvat. Jos vuokraat mökin niin ne sijaitsevat vähän syrjemmässä ja juhlien jatkuessa yöhön asti julkisilla voi olla mahdoton päästä juhlapaikalta pois ja autolla liikkuvat eivät voi sitten juurikaan juoda. Joku kimppataksi on tietysti yksi vaihtoehto mutta ajankohdasta ja sijainnista riippuen voi käydä kalliiksi.
Itse olen todennut helpoimmaksi aloittaa suunnittelun vieraslistalla. Kun tiedät kuinka paljon ihmisiä paikalla tulee olemaan ja minkätyyliset juhlat, on juhlapaikan ja muiden etsiminen ja valitseminen helpompaa. Jos lähipiirinne on kovin sekalaista sakkia niin voi olla ihan hyvä idea tuo juhlien pitäminen kahdessa osassa niin että päivällä kahvittelua ja illalla sitten sitä alkoholia(kin) :-)
Suosittelen katsomaan Airbnb, jos sieltä löytyisi jotain sopivaa kun on ensin tiedossa jääkö porukkaa juhlapaikalle yön yli
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies itse osallistu järjestelyihin? Helpompaahan hänen olisi kertoa mieltymyksistään ja tehdä päätökset, jos ei muuten niin vaikka siten että sinä keksit muutaman erilaisen vaihtoehdon ja mies valitsee niistä mieluisimman. Ymmärsin siis että kyseessä ei kuitenkaan ole yllätysjuhlat kun olette juhlista puhuneet keskenänne.
Tuo 500€ on valitettavasti aika vähän Helsingissä. Onko tarkoitus viettää koko päivä/ilta/yö juhlapaikalla vai mahdollisesti käydä esim baarissa tms? Ja onko vieraiden tarkoitus jäädä yöksi (tuleeko osa kauempaa vai asuuko ystävät ja sukulaiset myös Helsingissä/lähistöllä)?
Kannattaa ottaa huomioon tietysti sekin, kuinka helposti paikalle pääsee ja millä vieraat saapuvat. Jos vuokraat mökin niin ne sijaitsevat vähän syrjemmässä ja juhlien jatkuessa yöhön asti julkisilla voi olla mahdoton päästä juhlapaikalta pois ja autolla liikkuvat eivät voi sitten juurikaan juoda. Joku kimppataksi on tietysti yksi vaihtoehto mutta ajankohdasta ja sijainnista riippuen voi käydä kalliiksi.Itse olen todennut helpoimmaksi aloittaa suunnittelun vieraslistalla. Kun tiedät kuinka paljon ihmisiä paikalla tulee olemaan ja minkätyyliset juhlat, on juhlapaikan ja muiden etsiminen ja valitseminen helpompaa. Jos lähipiirinne on kovin sekalaista sakkia niin voi olla ihan hyvä idea tuo juhlien pitäminen kahdessa osassa niin että päivällä kahvittelua ja illalla sitten sitä alkoholia(kin) :-)
Suosittelen katsomaan Airbnb, jos sieltä löytyisi jotain sopivaa kun on ensin tiedossa jääkö porukkaa juhlapaikalle yön yli
Eli naisetkin leipokoon omat äitienpäiväkakkunsa ihan itse
Mahdollisesti lapset saisi mummolaan yöhoitoon juhlan ajaksi kakutteluosuuden jälkeen
-ap