Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asento, jota vihaat?

Vierailija
22.01.2020 |

En tykkää yhtään, kun mies nostaa mun jalat olkapäille. Jalat puutuu ja lonkkiin sattuu. Vaikka joka kerta puolen minuutin jälkeen pyydän, että saan laskea jalat, eikös äijä ole taas seuraavalla kerralla kampeamassa niitä ylös, vaikka sanon että sattuu!?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt _vihaa_ mitään asentoa, mutta lusikasta en tykkää enkä doggystäkään niin piittaa. Eikä selin mieheen ratsastaminen kiinnosta yhtään, en ole koskaan edes kokeillut kun ei voisi vähempää kiinnostaa (eikä kukaan ole kyllä ehdottanutkaan).

Mä taas tykkään tosta, et on jalat miehen olkapäillä.

Vierailija
2/11 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään vihaa mitään tai en ole sellaista kokeillut, jota vihaisin... mutta minulla myös tuo selin mieheen päin ratsastus kyykkäämällä. Vaikea (vertaa nyt vaikka lähetyssaarnaaja) ja sellainen asento, jossa itse nautin 0-2 % kun täytyy keskittyä siihen, että penis ei lähde ulos joka nousulla. Inhoan sitä jos penis menee koka ajan ulos, alkaa paikat hajota siihen uudelleen työntymiseen... On se vähän rankkakin juuri sen vuoksi, että pitää liikkua niin överi hallitusti ja liikekin on aika pientä. Lisäksi mieheni penis kaartuu ylöspäin eli tuossa asennossa painaa minulla väärää puolta vaginassa. Joskus menen tuohon asentoon koska tiedän, että mies tykkää siitä kuin hullu puurosta. Yleensä olen saanut orgasmin silloin ennen miestä niin tuohon on hyvä lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa pilluun!

Vierailija
4/11 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään vihaa mitään tai en ole sellaista kokeillut, jota vihaisin... mutta minulla myös tuo selin mieheen päin ratsastus kyykkäämällä. Vaikea (vertaa nyt vaikka lähetyssaarnaaja) ja sellainen asento, jossa itse nautin 0-2 % kun täytyy keskittyä siihen, että penis ei lähde ulos joka nousulla. Inhoan sitä jos penis menee koka ajan ulos, alkaa paikat hajota siihen uudelleen työntymiseen... On se vähän rankkakin juuri sen vuoksi, että pitää liikkua niin överi hallitusti ja liikekin on aika pientä. Lisäksi mieheni penis kaartuu ylöspäin eli tuossa asennossa painaa minulla väärää puolta vaginassa. Joskus menen tuohon asentoon koska tiedän, että mies tykkää siitä kuin hullu puurosta. Yleensä olen saanut orgasmin silloin ennen miestä niin tuohon on hyvä lopettaa.

Voi ei. Onneksi itselläni ei ole miestä joka tykkäisi tuosta, toisaalta parhaat puoleni on etupuolella että voi sekin vaikuttaa, mutta pääasia ettei ole toiveita tuohon.

En tykkäisi yhtään, kuulostaa tosi tylsältä.

Vierailija
5/11 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikka ei ole minusta oikein kiva, on jotenkin vaikea päästä sisään tai liikkua. Onneksi vaimonikaan ei juuri pidä siitä. Tosin peppuseksiä hän haluaa lähes pelkästään siinä asennossa, kuulemma juuri tuo liikkeen rajoittuneisuus jotenkin toimii hänellä.

Vierailija
6/11 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyykkäys toimii paljon paremmin pyllyyn

Vierailija
7/11 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut vastaan asentoa, jota vihaisin. Onhan niitä vielä kokeilemattakin.

Yksi, josta en välitä, on 69. En pysty keskittymään nauttimiseen enkä nautinnon antamiseen. Mieluummin vuorotellen kuin noin.

Ratsastaminen ei ole lempihommaani, koska siinä haluaisin itse koko ajan syvälle voimalla.

Vierailija
8/11 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 seisten

Vierailija
9/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tykkää jalkojen nostamisesta olkapäille. En saa lantionpohjan lihaksia supistettua. Sama juttu takaapäin. Vain päällä ja lähetyssaarnaajassa saan kunnon "imun" ilolihaksillani ja nopean nautinnon. Suuseksiä tykkään antaa. Sen saaminen on ihan ok, mutten itse niin välittäisi.

Vierailija
10/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oikeat feministit emme pidä mistään takaapäin-asennosta. Niissä patriarkaatin edustajat osoittavat valtansa naisten alistamisessa. Sama, jos mies pyytää anaaliseksiä naiselta. Nainen saa pyytää sitä edestäpäin tehtynä.

Takaapäin asennot ovat pelkkää sukuelinten hinkkausta, hellyys puuttuu.

Vierailija
11/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

69. En tykkää yhtään, ei pysty keskittymään antamiseen eikä saamiseen. Lisäksi tuntuu kornilta maata haarat auki muna suussa miehen päällä. Exän mieliksi suostuin joskus, onneksi nykyinen ei halua. Kaikki muut asennot käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän