Onko vikana ulkonäkö vai jokin muu?
Täällä oli joku keskustelu siitä mikä voi olla syynä, ettei kukaan halua sitoutua. Itsekin mietin asiaa. Eli ensimmäisillä treffeillä yleensä miehet silminnähden pitävät minusta. Ainakin vaikuttaa, että tuntevat vetoa. Yleensä parin kerran jälkeen kiinnostus lopahtaa. Voiko johtua ainoastaan ulkonäöstä, ettei kanssani halua kukaan parisuhteeseen? Ei liity siihen että joku olisi halunnut vain seksiä ja siksi olisi esittänyt pitävänsä viehättävänä. Osa noista miehistä ei ole vaan lopulta halunnut kanssani edes seksiä.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun menin erääseen tapaamiseen tavallisissa vaatteissa, siis toppatakissa ja farkuissa. Kun mies näki minut, hänen ilmeestään näkyi pieni pettymys. Sitten taas kun olen ollut enemmän laittautunut ja korkokengissä, miehet ovat vaikuttaneet oikeastaan jopa ylpeiltä ollessaan seurassani.
Kuitenkin mietin, olisiko se ulkoiluvaate-minä todellinen minä, joka on miehille pettymys. Laittautuneena taas huijaan miehiä näyttämällä paremmalta yleisesti ottaen, vaikka kasvoni eivät kauniit olekaan. Miehet kuitenkin jossain vaiheessa huomaavat todellisuuden.
Ap
Oletko valmis jonkun miehen takia olemaan loppuelämäsi viimeisen päälle hyvin pukeutunut?
Todella ahdistava skenaario. Aina meikit naamalla, aina juhlatamineet päällä?
Ei, älä ymmärrä väärin. Minä kirjoitin juurikin noille muille, jotka lässyttävät että ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä.