Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vikana ulkonäkö vai jokin muu?

Vierailija
22.01.2020 |

Täällä oli joku keskustelu siitä mikä voi olla syynä, ettei kukaan halua sitoutua. Itsekin mietin asiaa. Eli ensimmäisillä treffeillä yleensä miehet silminnähden pitävät minusta. Ainakin vaikuttaa, että tuntevat vetoa. Yleensä parin kerran jälkeen kiinnostus lopahtaa. Voiko johtua ainoastaan ulkonäöstä, ettei kanssani halua kukaan parisuhteeseen? Ei liity siihen että joku olisi halunnut vain seksiä ja siksi olisi esittänyt pitävänsä viehättävänä. Osa noista miehistä ei ole vaan lopulta halunnut kanssani edes seksiä.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vakava, tarkka, täsmällinen, kunnollinen? Nuo ennen niin hyvät ominaisuudet, joista tunnisti kunnollisen, hyvän naisen ja jota miehet kunnioittivat ja arvostivat, ovat ominaisuuksia, jotka ovat työntyneet toivelistojen taka-alalle. Ainakin tuttavapiirissä juuri tällaiset naiset tuntuvat jäävän yksin. Vrt. ns. kilttimiehiin.

Olen vähän eri mieltä. Nuo ovat edelleen hyviä ominaisuuksia. Mutta huono ominaisuus on se mitä noista helposti seuraa deittailussa. Eli se että sellainen nainen ei osaa oikein relata eikä heittäytyä mukaan vaan on helposti varautuneen oloinen myös treffikumppania kohtaan. Ja se ei kyllä oikein vetoa kehenkään.

Kanattaa siis olla kunnollinen suhteessa muuhun elämään mutta se seurustelu kaipaa myös sopivan määrän kepeyttä ja iloisuutta.

Heh, tunnistin itseni. En osaa edes esittää kepeää ja iloista, kun en sellainen luonnostani ole. Jos ei jollekin kelpaa niin sitten saa olla kelpaamatta. Ennemmin elän itsekseni omana itsenäni kuin miehen kanssa, jonka seurassa joudun esittämään jotain muuta kuin olen.

Sinusta en tiedä mutta iso osa ihmisistä on ihan luonnostaan riittävän kepeitä ja iloisia sellaisen ihmisen seurassa josta pitävät. Ei siis tarvitse esittää mitään vaan olla vain rennosti oma itsensä. Siis sama asia kuin vaikka omien hyvien ystävienkin kanssa. Harva jaksaa sellaista kaveriakaan joka on aina negatiivinen ja yrmeä. Mutta ei silti tarvitse olle tekopirteä vaan ihan oma itsensä.

Vierailija
42/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepeillä ja iloisilla ihmisillä ei ole mitään kovin suuria ja/tai akuutteja ongelmia vaan elämä on helppoa, jolloin olo on luontaisesti kepeä. Minulla ei ole, joten en ole iloinen ja kepeäkään. Eihän kukaan ole iloinen ja kepeä jos on vaikka menettänyt työnsä ja talo on palanut (ei ap)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vakava, tarkka, täsmällinen, kunnollinen? Nuo ennen niin hyvät ominaisuudet, joista tunnisti kunnollisen, hyvän naisen ja jota miehet kunnioittivat ja arvostivat, ovat ominaisuuksia, jotka ovat työntyneet toivelistojen taka-alalle. Ainakin tuttavapiirissä juuri tällaiset naiset tuntuvat jäävän yksin. Vrt. ns. kilttimiehiin.

Olen vähän eri mieltä. Nuo ovat edelleen hyviä ominaisuuksia. Mutta huono ominaisuus on se mitä noista helposti seuraa deittailussa. Eli se että sellainen nainen ei osaa oikein relata eikä heittäytyä mukaan vaan on helposti varautuneen oloinen myös treffikumppania kohtaan. Ja se ei kyllä oikein vetoa kehenkään.

Kanattaa siis olla kunnollinen suhteessa muuhun elämään mutta se seurustelu kaipaa myös sopivan määrän kepeyttä ja iloisuutta.

Heh, tunnistin itseni. En osaa edes esittää kepeää ja iloista, kun en sellainen luonnostani ole. Jos ei jollekin kelpaa niin sitten saa olla kelpaamatta. Ennemmin elän itsekseni omana itsenäni kuin miehen kanssa, jonka seurassa joudun esittämään jotain muuta kuin olen.

Sinusta en tiedä mutta iso osa ihmisistä on ihan luonnostaan riittävän kepeitä ja iloisia sellaisen ihmisen seurassa josta pitävät. Ei siis tarvitse esittää mitään vaan olla vain rennosti oma itsensä. Siis sama asia kuin vaikka omien hyvien ystävienkin kanssa. Harva jaksaa sellaista kaveriakaan joka on aina negatiivinen ja yrmeä. Mutta ei silti tarvitse olle tekopirteä vaan ihan oma itsensä.

Olen poikkeuksetta varautunut uusien ihmisten seurassa ja ensivaikutelma on sen mukainen. Kaukana kepeästä, vaikka pitäisinkin ihmisestä jonka seurassa olen. Vasta todella tuttujen ihmisten seurassa tulee esiin se rennompi puoli. Se on kyllä olemassa, mutta ei näy heti. Usein olen saanut puolitutuilta kommenttiakin vakavuudestani.

Vierailija
44/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vakava tosikko voi herättää pelkoa.

Vierailija
45/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kepeillä ja iloisilla ihmisillä ei ole mitään kovin suuria ja/tai akuutteja ongelmia vaan elämä on helppoa, jolloin olo on luontaisesti kepeä. Minulla ei ole, joten en ole iloinen ja kepeäkään. Eihän kukaan ole iloinen ja kepeä jos on vaikka menettänyt työnsä ja talo on palanut (ei ap)

Minulla on akuutteja ongelmia, mutta en jää niihin vellomaan ja ryve itsesäälissä. Ja jos vellon tai ryven, niin vellon yksin, en treffeillä. Sellaisella rypemishetkellä en edes ajattele meneväni treffeille.

Jos siis saan treffiseuraksi miehen, joka vain rypee ja velloo, niin vellokoon ihan rauhassa.

Kuuntelen mielelläni ystävieni ja läheisteni suruja ja murheita (olen huomennakin menossa maanantaina leskeksi jääneen rouvan luokse vain ja ainoastaan kuuntelemaan ja auttamaan), mutta jos treffeillä tulee fiilis kuin toisen lähimmäinen olisi kuollut pari päivää sitten, niin en usko, että meillä on tulevaisuutta. Treffeillä tulee olla hyvillä mielin ja mukavan kohtelias tai muuten hukkaa toisen aikaa tahallaan.

Vierailija
46/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että ehkä ulkoisesti olen ihan ok, mutta en kuitenkaan erityisen kaunis. Eli miehet pitävät ulkonäöstäni. Kuitenkaan ulkonäköni ei ole niin hyvä, että se korvaisi puutteet luonteessa.

Esimerkiksi olen todella kiltti ja en erityisen menevä. Monesti juuri kiinnostuksen lopahtamisen aikoihin miehet ovat katselleet kasvojani mietteliäänä. Tai tällaisen olen laittanut merkille aina juuri ennen tapailun loppua. Sellainen tietynlainen mietteliäs katse ja hieman kavahtava ilme,

Minulla on todella suuri nenä joten luulen, että ehkä miehet alkavat kiinnostuksen lopahtaessa näkemään myös ulkoisia puutteita, jotka toimivat lisäsyynä tapailun lopettamiselle.

Vierailija
47/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että ehkä ulkoisesti olen ihan ok, mutta en kuitenkaan erityisen kaunis. Eli miehet pitävät ulkonäöstäni. Kuitenkaan ulkonäköni ei ole niin hyvä, että se korvaisi puutteet luonteessa.

Esimerkiksi olen todella kiltti ja en erityisen menevä. Monesti juuri kiinnostuksen lopahtamisen aikoihin miehet ovat katselleet kasvojani mietteliäänä. Tai tällaisen olen laittanut merkille aina juuri ennen tapailun loppua. Sellainen tietynlainen mietteliäs katse ja hieman kavahtava ilme,

Minulla on todella suuri nenä joten luulen, että ehkä miehet alkavat kiinnostuksen lopahtaessa näkemään myös ulkoisia puutteita, jotka toimivat lisäsyynä tapailun lopettamiselle.

Olen siis ap

Vierailija
48/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat itsekeskeiseltä ihmiseltä, joka vuorovaikutustilanteessa miettii vain itseään ja sitä, miten tulee vastaanotetuksi sen sijaan, että osoittaisi kiinnostusta kanssaihmistään kohtaan. Ei sellaisten ihmisten seurassa jaksa olla.

Vierailija
49/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat itsekeskeiseltä ihmiseltä, joka vuorovaikutustilanteessa miettii vain itseään ja sitä, miten tulee vastaanotetuksi sen sijaan, että osoittaisi kiinnostusta kanssaihmistään kohtaan. Ei sellaisten ihmisten seurassa jaksa olla.

Olisiko itsekeskeisyys sallitumpaa jos ulkonäkö olisi parempi? Tiedän paljon itseäni itsekeskeisempiä, jotka ovat kuitenkin haluttuja parisuhteeseen

Ap

Vierailija
50/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tullut samaa fiilistä aloituksesta. Kun ei ole ollut vuorovaikutustilanteita näkemässä, noin pitkälle meneviä päätelmiä toisen peroonasta on vaikea tehdä. Luulisin muuten että suurin osa miettii, millaisen vaikutelman itsestään treffikumppanille antaa. Kertooko se sitten itsekeskeisyydestä, siitä kai voidaan olla montaa mieltä.

Vierailija
51/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lienee syy, että miehet eivät jaksa. Ap on läsnä, mutta ei paikalla. Hän miettii vain nenäänsä ja itseään, eikä antaudu tilanteelle ollenkaan.

Vierailija
52/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko itsekeskeisyys sallitumpaa jos ulkonäkö olisi parempi? Tiedän paljon itseäni itsekeskeisempiä, jotka ovat kuitenkin haluttuja parisuhteeseen

Ap

Ulkonäkö ja ulkonäkö, sitäkö vain jankutat? Siinäkö on kaikki mitä sinun päässäsi pyörii? Mieti onko sinulla mahdolliselle suhteelle edes mitään annettavaa. Onko sinussa mitään muuta kuin itsesääli? Kuinka vanha olet? 16?

Vierailija
53/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on, niin sitten on. Ja jos et halua jäädä yksin, tee näin:

Alenna tasoa. Kirjoita itsestäsi tämän tyyppinen kuvaus: moi, olen xxxxxx sen ikäinen ja sieltä jne.

Tämä on tärkeintä: idea menee siis jotenkin näin: Kirjoita: Haen kumppania tositarkoituksella.

Jos kestät ns. rumaa naista, voit ottaa yhteyttä. Jos kukaan ei sua huoli, huolisitko mut?

Sitten kirjoitat omista mieltymyksistäsim harrastuksistasi jne.

Voit kirjoittaa myös jotain positiivista luonteestasi, esim. olen rento tyyppi ja tykkään huumorintajuisista ihmisistä. Älä kerro liikaa. Jos tyyppi haluu tavata, kaikki on plussaa osaltasi sen jälkeen.

Vierailija
54/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alenna tasoa. Kirjoita itsestäsi tämän tyyppinen kuvaus: moi, olen xxxxxx sen ikäinen ja sieltä jne.

Tämä on tärkeintä: idea menee siis jotenkin näin: Kirjoita: Haen kumppania tositarkoituksella.

Jos kestät ns. rumaa naista, voit ottaa yhteyttä. Jos kukaan ei sua huoli, huolisitko mut?

Voit kirjoittaa myös jotain positiivista luonteestasi, esim. olen rento tyyppi ja tykkään huumorintajuisista ihmisistä. Älä kerro liikaa. Jos tyyppi haluu tavata, kaikki on plussaa osaltasi sen jälkeen.

Tai sitten antaa vastapuolen tehdä itse luonteesta arvion. Usein noi omat analyysit omasta luonteesta menevät  täysin pieleen ja ulkopuolinen näkee asian täysin eri tavalla.

Vierailija
55/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lienee syy, että miehet eivät jaksa. Ap on läsnä, mutta ei paikalla. Hän miettii vain nenäänsä ja itseään, eikä antaudu tilanteelle ollenkaan.

En mieti nenääni treffeillä. Mistä niin päättelet?

Kuitenkin on viitteitä siitä, että nenäni on joidenkin mielestä häiritsevän iso. Esimerkiksi ex-mieheni on sanonut nenäni kasvaneen vuosien aikana sen verran että jätti minut. Se ei tietenkään ole ainoa syy, mutta yksi vaikuttava asia kuitenkin.

Ap

Vierailija
56/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minä voisin kuvata ulkonäköni noin, mutta en todellakaan sano, että miehet olisivat kavahtaneet ulkonäköäni. Päinvastoin olen heidänlainen, tavallinen. En vatvo turhuuksia, olen keskustelussa mukana ja tarvittaessa pystyn jättäytymään tilanteesta pois mukavasti, jos mies ei sittenkään innosta. Yleensä minä olen se joka päättää jatkosta, joskus sekä minä että mies, mutta hyvin hyvin harvoin se on mies, joka haluaa lopettaa tapailun. Näin se menee vaikka minulla on iso nenä.

Vierailija
57/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-arvoinen neuvo. Olenko mielestäsi siis tuomittu anomaan jotain vain huolimaan minut? Ei itselläni ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteeseen. Ihmettelen vain, miksi kukaan ei ole halunnut kanssani parisuhteeseen. Erään toisen av:n keskustelun jälkeen aloin miettiä, olisiko kyse kuitenkin ulkonäöstä. Nimittäin tälle toiselle naiselle kerrottiin, että kyse on aina ulkonäöstä jos ei kelpaa parisuhteeseen.

Ap

Vierailija
58/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvata, vai että "Jos kestät ns. rumaa naista, voit ottaa yhteyttä. Jos kukaan ei sua huoli, huolisitko mut?"

Oikeasti? Eli ap huolii ihan kenen tahansa mätäpaiseen, jos tämä huolii hänet? Huhheijaa vaan, onnea matkaan, huumorintajuista ja rentoa tuo ei ollut vaan epätoivoista ja rumaa.

Vierailija
59/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös minä voisin kuvata ulkonäköni noin, mutta en todellakaan sano, että miehet olisivat kavahtaneet ulkonäköäni. Päinvastoin olen heidänlainen, tavallinen. En vatvo turhuuksia, olen keskustelussa mukana ja tarvittaessa pystyn jättäytymään tilanteesta pois mukavasti, jos mies ei sittenkään innosta. Yleensä minä olen se joka päättää jatkosta, joskus sekä minä että mies, mutta hyvin hyvin harvoin se on mies, joka haluaa lopettaa tapailun. Näin se menee vaikka minulla on iso nenä.

Nenä on vain yksi osa ulkonäköä. Enhän minä tietenkään väittänyt nenäni olevan ainoa syy. Vaan yksi niistä monista syistä. Ja voihan nenäni olla epäsopivampi kasvoihin kuin sinun nenäsi. Eli näet tekstissäni vain ”iso nenä” ja sitten ajattelet omaa nenääsi ja triggeröidyt.

Ap

Vierailija
60/102 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mieti nenääni treffeillä. Mistä niin päättelet?

Kuitenkin on viitteitä siitä, että nenäni on joidenkin mielestä häiritsevän iso. Esimerkiksi ex-mieheni on sanonut nenäni kasvaneen vuosien aikana sen verran että jätti minut. Se ei tietenkään ole ainoa syy, mutta yksi vaikuttava asia kuitenkin.

Ap

No nyt kannattaa alkaa itkemään jonkun ex-miehen sanomisia, se auttaa varmasti sinua eteenpäin tässä ongelmassasi, joka ei ole muiden mielestä ongelma. Emme pysty auttamaan sinua tämän enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan