Onko vikana ulkonäkö vai jokin muu?
Täällä oli joku keskustelu siitä mikä voi olla syynä, ettei kukaan halua sitoutua. Itsekin mietin asiaa. Eli ensimmäisillä treffeillä yleensä miehet silminnähden pitävät minusta. Ainakin vaikuttaa, että tuntevat vetoa. Yleensä parin kerran jälkeen kiinnostus lopahtaa. Voiko johtua ainoastaan ulkonäöstä, ettei kanssani halua kukaan parisuhteeseen? Ei liity siihen että joku olisi halunnut vain seksiä ja siksi olisi esittänyt pitävänsä viehättävänä. Osa noista miehistä ei ole vaan lopulta halunnut kanssani edes seksiä.
Kommentit (102)
Jos ap:n nenästä on sanottu elämän aikana ääneen enemmän kuin yhdessä yhteydessä, niin sitten täytyy hyväksyä se tosiasia, että se saattaa olla yhtenä hidastavana tekijänä. Osalla ihmisistä on kummallinen tapa kieltää kaikki raadolliset realiteetit, mutta se ei muuta todellisuutta miksikään. Ihminen on kokonaisuus, ja ulkonäkö on yksi osa sitä kokonaisuutta, eikä kukaan meistä ole sen asian yläpuolella vaikka päässä olisi kuinka ylevät kuvitelmat itsestään.
Käytin kuitenkin sanaa "hidaste", koska pelkkä nenä tuskin estää kumppanin löytymistä kokonaan. Muilta osin on mahdotonta arvioida tilannetta keskustelupalstalta käsin.
Haastavaa sanoa mitään sinua tuntematta. Tiedän kuitenkin monia vähemmän kauniita joilla on paljon vientiä. Itse kuulen usein ulkonäöstäni kehuja, olen huoliteltu ja luonnonkaunis. Miehiä en juurikaan kiinnosta..ainakaan eivät lähesty. Nettideitti ei tuota tuloksia enkä livenä herätä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että ehkä ulkoisesti olen ihan ok, mutta en kuitenkaan erityisen kaunis. Eli miehet pitävät ulkonäöstäni. Kuitenkaan ulkonäköni ei ole niin hyvä, että se korvaisi puutteet luonteessa.
Esimerkiksi olen todella kiltti ja en erityisen menevä. Monesti juuri kiinnostuksen lopahtamisen aikoihin miehet ovat katselleet kasvojani mietteliäänä. Tai tällaisen olen laittanut merkille aina juuri ennen tapailun loppua. Sellainen tietynlainen mietteliäs katse ja hieman kavahtava ilme,
Minulla on todella suuri nenä joten luulen, että ehkä miehet alkavat kiinnostuksen lopahtaessa näkemään myös ulkoisia puutteita, jotka toimivat lisäsyynä tapailun lopettamiselle.
No sitten kannattaisi kysyä itseltään millaisia miehiä tavoittelet.
Ajattelitko että ulkonäön avulla olisi realistista tavoitella menevämpiä, sosiaalisempia, aloitteellisempia, rohkeampia ja mielenkiintoisempia ihmisiä kuin itse olet?
Ymmärrät varmaankin ettei tuo kanna pitkälle. Ennen pitkää se mies huomaa että olet juuri hänelle tylsä.
Jonkun itsesi kaltaisen miehen silmissä voisit olla kiinnostavakin. Mutta ehkäpä ainakin nuorena monenkin naisen ulkonäkö riittää siihen että voi tavoitella - joskaan ei pitää - niitä mielenkiintoisempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Haastavaa sanoa mitään sinua tuntematta. Tiedän kuitenkin monia vähemmän kauniita joilla on paljon vientiä. Itse kuulen usein ulkonäöstäni kehuja, olen huoliteltu ja luonnonkaunis. Miehiä en juurikaan kiinnosta..ainakaan eivät lähesty. Nettideitti ei tuota tuloksia enkä livenä herätä kiinnostusta.
Miesten ja naisten käsitykset kauneudesta ovat erilaiset.
Naiset painottavat klassista kauneutta kuten korkeita poskipäitä ja siroja sääriä. Miehet katsovat enemmän uhkeita muotoja ja merkkejä nuoruudesta (mm. se naisten inhoama "lapsenpyöreys" kasvoissa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten käsitykset kauneudesta ovat erilaiset.
Naiset painottavat klassista kauneutta kuten korkeita poskipäitä ja siroja sääriä. Miehet katsovat enemmän uhkeita muotoja ja merkkejä nuoruudesta (mm. se naisten inhoama "lapsenpyöreys" kasvoissa).
Riippuu kyllä niin miehestä kuin naisestakin. Ei voi yleistää noin. Mulla on klassisen kaunis kaveri, jonka edessä lähes kaikki miehet muuttuu koheltaviksi koiranpennuiksi.
Sivusta
Vttu mitä juttuja täällä on XDDDDDDDD KAATAA VESILASIN RAVINTOLASSA JA PUNASTUU, voi jessus ette voi olla noin noloja XDDDDDD.
Minä olen lähes kaikille miekkosille pelkkä ulkokuori (ollut teinistä lähtien), mutta ihan oma itseni olen ja se oma itseni ei ole mikään vtun punasteleva pelkuripelle XDDDDD.
Saas nähdä mitä tapahtuu kun tuo nykyinen miekkonen näkee sunnuntaina taloni ekaa kertaa... Kovasti on väittänyt ettei ole kateellinen. Olen kertonut hänelle vähän esitietoja XDDDDDD.
Mutta silti jossain sisimmässäni luulen, ettei hän ihan ymmärrä totuutta XD. Luulee varmaan, että asun jossain vanhassa mökkerössä, jossa on menneiden vuosikymmenien meininki XD. Oikeasti talo on lähes uudenkarhea.
Niin ja miekkonen ei ole nähnyt yhtäkään kuvaa, eli hänellä ei voi olla oikeasti mitään käsitystä kodistani. Juuri siksi luulen, ettei hän ihan käsitä millainen tämä oikeasti on. Kovasti ihmetteli, että miksi jotkut katoavat kotini nähtyään. Nii-in, miksiköhän XDDDD.
Mutta en haluakaan näyttää hänelle etukäteen mitään, vaan nähdä miten hän OIKEASTI reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuntuuko treffisi enemmän hauskanpidolta vai työhaastattelulta?
Minkälaiset ovat siis hyvät treffit? Mitä nainen/mies saa kysyä toiselta, mitä ei saa? Saako kysellä vakavaa ja jutella vakavista asioista vai pitääkö mennä sellaisella hyvin teennäisellä sävyllä vain mukavia jutustellen? Saako treffeillä jutella esimerkiksi töistä, ihmissuhteista ja arjesta?
En ole ollut treffeille yli kahteenkymmeneen vuoteen, joten en ole ihan perillä mitä nykyajan treffeillä olo on.
En tiedä 100% varmuudella, mutta eiköhän siihen päde samat säännöt kuin muiden vieraiden kanssa syntyvät keskustelut. Juttele heille heitä kiinnostavista asioista. Kysy mistä he haluavat ehkä puhua, mistä he ovat kiinnostuneita ja mikä on heille tärkeää. Älä painosta, äläkä pakota kertomaan asioita, joita he eivät halua kertoa. Puhu ystävällisesti ja kunnioittaen. Naura kun on jotain hauskaa ja myötäelä, jos he kertovat surullisia asioita. Kuuntele, vastaa ja ole kiinnostunut. Älä kilpaile ja leuhki. Älä anna itseäsi pitää pilkkana, äläkä leiki tyhmempää kuin olet, mutta älä anna toisen tuntea oloansa myöskään tyhmäksi.
Olet epätoivoinen ja sinusta huokuu ulospäin nopean sitoutumisen pakkomielle niin se varmaankin alkaa ahdistamaan monia. Olet liian innokas ja läheisriippuvainen mikä pelästyttää kenet tahansa. Etkä houkuttele taas niitäkään joilla olisi kova kiire sitoutua keneen tahansa sillä valikoivat hekin uhrinsa. Joku itsensä kaltainen helppo nakki ei heitäkään houkuttele välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vttu mitä juttuja täällä on XDDDDDDDD KAATAA VESILASIN RAVINTOLASSA JA PUNASTUU, voi jessus ette voi olla noin noloja XDDDDDD.
Minä olen lähes kaikille miekkosille pelkkä ulkokuori (ollut teinistä lähtien), mutta ihan oma itseni olen ja se oma itseni ei ole mikään vtun punasteleva pelkuripelle XDDDDD.
Saas nähdä mitä tapahtuu kun tuo nykyinen miekkonen näkee sunnuntaina taloni ekaa kertaa... Kovasti on väittänyt ettei ole kateellinen. Olen kertonut hänelle vähän esitietoja XDDDDDD.
Mutta silti jossain sisimmässäni luulen, ettei hän ihan ymmärrä totuutta XD. Luulee varmaan, että asun jossain vanhassa mökkerössä, jossa on menneiden vuosikymmenien meininki XD. Oikeasti talo on lähes uudenkarhea.
Haukut muiden jutut ja omat tekstisi on kyllästetty XDDDDDDDD:llä. Ei ihme, että sinua mielellään katsotaan pelkkänä ulkokuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin on, niin sitten on. Ja jos et halua jäädä yksin, tee näin:
Alenna tasoa. Kirjoita itsestäsi tämän tyyppinen kuvaus: moi, olen xxxxxx sen ikäinen ja sieltä jne.
Tämä on tärkeintä: idea menee siis jotenkin näin: Kirjoita: Haen kumppania tositarkoituksella.
Jos kestät ns. rumaa naista, voit ottaa yhteyttä. Jos kukaan ei sua huoli, huolisitko mut?
Sitten kirjoitat omista mieltymyksistäsim harrastuksistasi jne.
Voit kirjoittaa myös jotain positiivista luonteestasi, esim. olen rento tyyppi ja tykkään huumorintajuisista ihmisistä. Älä kerro liikaa. Jos tyyppi haluu tavata, kaikki on plussaa osaltasi sen jälkeen.
Hyi helvata, vai että "Jos kestät ns. rumaa naista, voit ottaa yhteyttä. Jos kukaan ei sua huoli, huolisitko mut?"
Oikeasti? Eli ap huolii ihan kenen tahansa mätäpaiseen, jos tämä huolii hänet? Huhheijaa vaan, onnea matkaan, huumorintajuista ja rentoa tuo ei ollut vaan epätoivoista ja rumaa.
Lukutaito kehiin, please.
Jos on näin tosikkomaista, paras jäädä yksin.
Kirjoitin että vastapuoli voi iloisesti yllättyä.
Kylläpä puhut rumasti miehistä. Miksi nimittelet ihmisiä mätäpaiseiksi?
Mielestäsi olisi siis hauskaa jos minä pilkkaisin itseäni ja haukkuisin? En itse ainakaan ymmärrä mitä joku sellaisessa näkisi. Vitsissäkin on aina totta toinen puoli.
Ap
Koko ajanhan puhut ulkonäöstäsi.
Kuvaa sitten ulkonäkösi yksityiskohtaisesti. Ota monta kuvaa nenästäsi. Esitä kysymys: voisitko olla naisen kanssa jolla on tällainen nenä?
Puhun ulkonäöstäni, koska se on keskustelun aihe. Eli johtuuko kelpaamattomuuteni ulkonäöstä. Ei se tarkoita, että olisin miettinyt sitä paljon ennen eilistä, kun luin toisen naisen aloittaman keskustelun siitä miksi hän ei kelpaa parisuhteeseen. Lähes jokainen vastaus liittyi ulkonäön riittämättömyyteen.
Ap
Tietenkin se voi johtua. Jos ulkonäkösi ei miellytä 60 miestä sadasta ja olet tavannut 20 miestä, voi hyvin olla, että olet mennyt ulos juuri kaikkien noista 60 ryhmään kuuluvasta miehestä. Jos ulkonäkösi miellyttää vain 5% ja olet käynyt ulkona 3 miehen kanssa, osaat varmaan laskea mitä todennäköisyydet ovat, että miehet olisivat kuuluneet siihen 5%: iin.
Ahdistaa kun moni todella lupaava tapailu on kaatunut ensimmäiseen seksikertaan. Kiinnostus on vain lopahtanut. Ja sitten nainen olettaa, että olinkin vain seksin perässä.
Miksei ne seksuaalisesti yhteensopivat naiset kiinnosta muuten. Harmittaa niin vietävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa kun moni todella lupaava tapailu on kaatunut ensimmäiseen seksikertaan. Kiinnostus on vain lopahtanut. Ja sitten nainen olettaa, että olinkin vain seksin perässä.
Miksei ne seksuaalisesti yhteensopivat naiset kiinnosta muuten. Harmittaa niin vietävästi.
Mikä siinä harmittaa? Mielestäni tuollaiset naiset ovat vain heikkoja. Siis antavat sinulle vaan jotta saisivat itse jotain. Mikäli olisivat oikeasti halunneet seksiä, ei siitä jäisi huono olo, vaikka parisuhdetta ei tullutkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n nenästä on sanottu elämän aikana ääneen enemmän kuin yhdessä yhteydessä, niin sitten täytyy hyväksyä se tosiasia, että se saattaa olla yhtenä hidastavana tekijänä. Osalla ihmisistä on kummallinen tapa kieltää kaikki raadolliset realiteetit, mutta se ei muuta todellisuutta miksikään. Ihminen on kokonaisuus, ja ulkonäkö on yksi osa sitä kokonaisuutta, eikä kukaan meistä ole sen asian yläpuolella vaikka päässä olisi kuinka ylevät kuvitelmat itsestään.
Käytin kuitenkin sanaa "hidaste", koska pelkkä nenä tuskin estää kumppanin löytymistä kokonaan. Muilta osin on mahdotonta arvioida tilannetta keskustelupalstalta käsin.
Kiellänkö mielestäsi realiteetit? Vaikka täällä olen selvästi kertonut nenästäni ja muutenkin epäillyt ulkonäköni olevan syy. Olen myös sanonut ettei ulkonäköni ole aluksi häirinnyt miehiä, vaan vasta parin tapaamisen jälkeen. Eli nenä ei ole ainoa syy kuten olen sanonutkin.
Ap
Muistan, kun menin erääseen tapaamiseen tavallisissa vaatteissa, siis toppatakissa ja farkuissa. Kun mies näki minut, hänen ilmeestään näkyi pieni pettymys. Sitten taas kun olen ollut enemmän laittautunut ja korkokengissä, miehet ovat vaikuttaneet oikeastaan jopa ylpeiltä ollessaan seurassani.
Kuitenkin mietin, olisiko se ulkoiluvaate-minä todellinen minä, joka on miehille pettymys. Laittautuneena taas huijaan miehiä näyttämällä paremmalta yleisesti ottaen, vaikka kasvoni eivät kauniit olekaan. Miehet kuitenkin jossain vaiheessa huomaavat todellisuuden.
Ap
Tunnetteko ketään ”ikisinkkuja” jotka eivät vaan pääse parisuhteisiin? Onko heissä kaikissa yhteisenä nimittäjänä normaalia huonompi ulkonäkö tai jokin häiritsevä piirre ulkonäössä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet epätoivoinen ja sinusta huokuu ulospäin nopean sitoutumisen pakkomielle niin se varmaankin alkaa ahdistamaan monia. Olet liian innokas ja läheisriippuvainen mikä pelästyttää kenet tahansa. Etkä houkuttele taas niitäkään joilla olisi kova kiire sitoutua keneen tahansa sillä valikoivat hekin uhrinsa. Joku itsensä kaltainen helppo nakki ei heitäkään houkuttele välttämättä.
Et selvästikään tunne minua. En ole hakenut parisuhdetta enää 6 vuoteen. Ehkä osittain johtuen siitä, etten vaan saisi tarpeeksi tasokkaita miehiä. Kerran pyysin anteeksi jälkikäteen eräältä mieheltä että olin ollut takertuva. Hän ihmetteli aidosti ja sanoi etten ole ollut takertuva ollenkaan vaan jopa päinvastoin. Toki saattoihan hän valehdella. :D
Ap
Ihan yksiselitteisesti itsevarmuus on se ominaisuus, jota miehet naisessa hakevat. Omassa elämässä se on näkynyt niin, että kun on ollut jotain sutinaa yhden kanssa, on muitakin miehiä alkanut pyrkiä sisään ovista ja ikkunoista. Olen solakka, mukiinmenevän näköinen, mutta en mikään kaunotar.Tätä ominaisuutta jos pystyy kehittämään, menestys miesmarkkinoilla on taattu..
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksiselitteisesti itsevarmuus on se ominaisuus, jota miehet naisessa hakevat. Omassa elämässä se on näkynyt niin, että kun on ollut jotain sutinaa yhden kanssa, on muitakin miehiä alkanut pyrkiä sisään ovista ja ikkunoista. Olen solakka, mukiinmenevän näköinen, mutta en mikään kaunotar.Tätä ominaisuutta jos pystyy kehittämään, menestys miesmarkkinoilla on taattu..
Eihän tuossa ole kyse itsevarmuudesta, vaan siitä, että miehet kiinnostuvat siitä naisesta josta muutkin miehet ovat kiinnostuneita.
Miesten itsetunto ei kestä tuota. He haluavat kauniin naisen, mutta sitten ei itsetunto kestä.
Vielä pahempaa jos kauniilla naisella on persoonallisuus.