Millainen mies olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?
Kommentit (279)
Mayah8 kirjoitti:
Omien kokemusten perusteella:
- Mies joka istuu kaiken vapaa-aikansa pelaamassa konsolipelejä, eikä mikään muu kiinnosta
- Itsekeskeinen
- Ikuista nuoruutta elävä, sitoutumiskyvytön tyyppi, jonka pitää päästä joka viikonloppu kavereiden kanssa bilettämään vaikka ikää on jo yli 30
- Mies joka ei halua lapsia
- Huumeiden viihdekäyttäjä
- Mies jonka mielestä naisen pitää olla siveä, mutta itse on käynyt maksullisissa
- Kaasuvalottaja
- Mies joka ei halua edes opetella tekemään kunnollista ruokaa, koska se on hänen mielestään naisten homma- Ei huolehdi omasta hyvinvoinnistaan ja terveydestään
- Mies, joka toistuvasti juo itsensä niin kovaan humalaan, ettei kykene huolehtimaan itsestään
- Sairaalloisen mustasukkainen
- Hellyyteen ja läheisyyteen kykenemätön
- Pessimisti, joka ei uskalla tehdä mitään muutoksia, koska pelkää jonkun suuren katastrofin tapahtuvan
- Mies, joka ei ota vastuuta omasta elämästään, vaan odottaan jonkun muun huolehtivan (mammanpoika)Joskus tuntuu, että onko kasvatuksessa vikaa, vai missä... niin moni tapaamani mies elää jotain ikuista nuoruutta, eivätkä tahdo kasvaa aikuisiksi ikinä.
Kaikki muut onnistuisi minulta, mutta en ymmärrä, miksi tartut tuohon ns. ikuiseen nuoruuteen. Saatana, ihminen voi elää hyvin 90-vuotiaaksi tai ylikin. Meinaatko, että kolmikymppisenä pitää mummoutua ja pappautua ja istahtaa saatana johonkin kiikkustuoliin ja alkaa olemaan kotinsa vanki kaitsemalla jotain huutavia räkänokkakusipaskaperseitä, kun saattaa olla vielä 60 vuotta sellaista ikää jäljellä, jolloin ehtii tehdä vielä vaikka mitä muita asioita?
Tää on selvä:
Yrittäjä.
Yritys on miehen puoliso. Elämänkumppani tulee AINA kakkosena, vaikka muuta väittäisivät. Yritys ja yrittäjyys menee aina kaiken edelle. Kaikessa puoliso on ”yrittäjän puoliso”. Yhdistä yrittäjään vielä patologinen narsistinen persoonallisuushäiriö (heitähän ei kukaan ”johda eikä määräile”). Firman Luottoluokitus on tärkeämpi asia, kuin parisuhde. Se, miltä ulospäin kaikki näyttää, on tärkeämpää, kuin mätä sisus - se sisus kyllä taitavasti piilotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienimunainen
Ei ole pieniä munia, oon vaan liian väljiä vittuja niihin....
Voi pientä,
tiesitkö, että nainen pystyy treenaamaan alapäätään, pienimunaisuus on pysyvä vamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienimunainen
Ei ole pieniä munia, oon vaan liian väljiä vittuja niihin....
Voi pientä,
tiesitkö, että nainen pystyy treenaamaan alapäätään, pienimunaisuus on pysyvä vamma.
No itse asiassa on muutama keino, joilla penistä voi saada hieman isommaksi. Mutta muutos on kuitenkin melko pieni, ellei sitten tee täyttä penissiirtoa. Mutta sellainen ei taida olla vielä nykyään joko mahdollista lainkaan tai sellaista ei tehdä kuin vain äärimmäisissä poikkeustapauksissa, eikä halu saada isompi penis varmastikaan ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
R as istit ja sovinistit nyt alkuun.
Sitten kaikki miehet, joilla on lapsia.
Absolutistit.
Ehdottomat vegaanit jotka rajoittaisivat mun elainperaisten tuotteiden kayttoa.
Lihavat miehet.
Mt-ongelmaiset.
Rikolliset.
Riippuvaiset jostain (tupakka ok).
ehkä maailmassa on muutama jotka eivät kuulu listallesi
Mietin samaa. Aika moni nainen taitaa jäädä yksin
mies51v
Niinpä. Mutta minkäs teet kun miesten taso on aivan surkea.
- Persuja äänestävä.
- Rasistinen.
- Polttaa tupakkaa ja/tai juo ylenpalttisesti.
- Huumorintajuton.
- Kehitysvammainen/mt-ongelmainen tms.
- Ujo, hiljainen tai muuten epäsosiaalinen.
- Ei pidä itsestään huolta
- Kunnianhimoton (esim. tyytyy duunariammattiin eikä halua mennä yliopistoon)
- Ei ole koskaan ollut naisen kanssa (ei ole harrastanut seksiä eikä ollut parisuhteessa, tai ei ole edes suudellut)
- Takertuva
- Itsekeskeinen
Tuossa joitakin ehdottomia dead-breakereita.
tv. N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa tällä palstalla pyörivä luuseri.
Oletko itsekin luuseri?
Tuolla samanlainen ketju, missä voit kertoa naisten turn iffit. Mene sinne. Mutta älä edes aloita tätä
Ei minua kiinnosta luetella kenenkään negatiivisia puolia, minä keskityn positiivisiin asioihin. Minulle tärkeintä on että nainen on mukava ja ystävällinen, sellainen joka ei etsi virheitä muista ja jonka kanssa on helppo olla.
Minusta on vaan aika huvittavaa että jotkut naiset tosissaan kirjoittavat jollain palstalla että sillä samalla palstalla kirjoittelevat miehet on luusereita, ihan vain siksi koska kirjoittelevat sillä palstalla.
Tietysti nämä itsestäänselvyydet ensin eli ei saa olla väkivaltainen, juoppo , pössyttelijä, narsisti jne. Mutta minulle kelpaa lievästi ylipainoinen vaikka olen tosi hoikka nainen, liian laiha mies on todella turn off ! Samoin hirmuisen pitkä, lähelle 190 cm tai yli on ehdoton ei. Hampaat pitää olla hoidetut (vaikkei täydelliset) ja hygienia ja varsinkin hiukset siistit. Epäsiistit hiukset on aika kiitos ei-juttu. Itsekeskeisyys ja erityisesti hyvin pihi mies on ihan ehdoton ei kiitos ikinä !
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju meni nyt totaalisesti pilalle naisten pimppiragen ja persuhuutelijoiden takia. Sitä vitun persua ei tarvitse mainita joka toisessa viestissä, ja muutenkin tuo teidän hysterianne on lähinnä omituista.
Eli osui.
Ja tässäpä sitten yksi esimerkki millainen mies ei kelpaa parisuhteeseen eli mies jonka mielestä naisella saa olla mielipiteitä ja ajatuksia asioista kunhan ne ovat oikeita eli samoja kuin miehen.
Sitten mies polkee jalkaa kun naiset ei tottele eli A ajattele niin kuin mies määråä ja B edes ala suhteeseen miehen kanssa ja näihin on miehen mielestä vika vain naisissa. .. ttu kun ei löydy naista ...
tana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pers-sujen kannattaja on kyllä pahin turn-off. Ihan nelkein mikä muu kannattaja käy, mutta ei tämä.
Minkälaiseksi sinä semmoisen kuvittelet, on se turn-off, ei se, mitä persumiehet oikeasti ovat. Ihan tavallisia miehiä, kuten nyt voi odottaakkin n. neljäsosan suomalaisista oleva :))
Persu ja tavallinen ei sovi samaan lauseeseen.
Ei kannata ihmetellä kun naista ei (vieläkään) löydy.
T.78%
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kuvittelee tietävänsä miten toimin ja mitä ajattelen koska olen nainen. Tälläisiä tavattu ja aina ne on ollut väärässä, rasittavia.
Montako? etkö osannut oppia yhestä virheestäsi, että menit tekemään samoja virheitä uudestaan ja uudestaand? :D
Väkivaltainen, äärijärjestöön kuuluva. Päihteidenkäyttäjä. Elämäntapatyötön. Laiska. Liikunnanvihaaja. Eläinten vihaaja. "lihaa ja perunaa joka aterialla" - tyyppi.
Kuka tahansa kuumakalle, kiivas tai katkera tyyppi. Ei ikinä kannata sekaatua moisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu
Yllättyisit, jos tietäisit, moniko ihminen on piilopersu. Oma puloisoni on ollut vassarien ehdokkaana, naama löytyy jostain vassarien sivuiltakin yhä, mutta äänestää persuja.
Se ettå pitää piiloilla kertoo siitä ettå ihminen tietåä asiassa olevan jotain/ paljon vikaa.
Inhokki mies olisi sellainen kalpea ja ilkeä vihaöyhötttäjä, sellainen vähän tyhmä elämänkoulu joka uskoo helpoihin totuuksiin ja salaliiitttoteorioihin.Ei mitään kunnianhimoa eikä kiinnostusta mihinkään. Haisisi lialle., sissijuustolle ja tupakalle, törkeet jutut mutta huono ja nopee sängyssä, sovinisti...yök...
Vihervassari ois kauhistus, etenkin jos on rastat, eikä käy pesulla kun haluaa säästää vettä. Yäk.
Vihreä tai vase.istolainen. Liian uskovainen. Näin siin muuten normaaleista miehistä. Köyhyys ei haittaa, kunhan on positiivinen ote elämään. Miehekäs ja lämmin tyyppi.
Eikö se ole vain hyvä, että tuollainen mies ei lisäänny?
-sivusta