Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?

Vierailija
22.01.2020 |

Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?

Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!

Kommentit (724)

Vierailija
481/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jogurttia leivälle ja leikin että se olis leivos. No ei ollu.

Vierailija
482/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran aamuyön pimeinä tunteina taikoa kermavaahtoa ruokakermasta ja voimariinista käsivispilällä vispaten kuin mikäkin keskiaikainen alkemisti,koska luulin että ruokakermasta voisi konvertoida kuohukermaa rasvaprosenttia nostamalla.

Kermavaahto-vaahterasiirappiherkkua himooni tehdä yritin siinä säälittävästi epäonnistuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vedättekö kannabista reilummin  tms, vai mistä tuollaiset himot herkkuihin tulee?

Vierailija
484/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt isoveljen karkit x 100

Vierailija
485/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin aikanaan hamsterilleni tarkoitettuja jugurttinappeja. Oli ihan hyviä. Mutta ymmärsin hävetä.

Sama, mutta nä oli pahoja

Vierailija
486/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli syötyä ainakin Vitalis-rasvaa, hamsterin jogurttinappeja, marjanmakuisia vitamiinitabletteja, hunaja-/hillovoileipiä.

Muistan kun pianotunnin jälkeen kävin aina ostamassa vanukkaan Alepasta (maksoi joku 25senttä) ja söin sen kävellessä kotiin. Kerran äiti tuli vastaan ja hävetti aivan valtavasti :/

Aikuisena makeanhimossa tullut syötyä kuivattuja hedelmiä, piparitaikinaa, puolison gluteenittomia keksejä, joulukalenterin suklaat kerralla.

Vierailija
487/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tehtiin kaakaosta ja sokerista massa, kovetettiin pakkasessa joulun aikasissa konvehtirasian muovilokeroissa.

Vierailija
488/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunjatkot kirjoitti:

Lapsena tehtiin kaakaosta ja sokerista massa, kovetettiin pakkasessa joulun aikasissa konvehtirasian muovilokeroissa.

Eihän tuo ole ollenkaan säälittävää. Vasn ihan kiva juttu.

Vierailija
489/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt nonparelleja lusikalla. Pakastimesta olen syönyt useamman torttutaikinan levy tai kaksi kerrallaan. Joskus olen malttanut antaa niiden sulaa itsekseen, joskus olen jopa joutunut sulattelemaan mikrossa, kun on ollut ylivoimaista odotella. Omatekoinen piparitaikina menee pakastimesta siivuina, ehkä puolet paistetaan. Tai sitten ei.

Vierailija
490/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Codetabsia.

Vierailija
491/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin baarista kotiin, ja iski herkkuhimo. Kävin hakemassa heseltä mega aterian ja kaupasta jätskin. Menin kotiin ja söin kaiken vessassa ovi lukittuna ja piilotin roskat wc-roskiksen pohjalle. Olin silloin dietillä josta asuinkumppani tiesi ja halusin syödä herkkuni ns. "salaa" ettei tullut kuittailuja sortumisesta . :D Okei, ei se baari iltakaan varmaan laihdutuskuurilaiselle hyväksi ollut mutta sen sentään kehtasin myöntää ja avoimesti itselleni sallia..

Vierailija
492/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppispallo kirjoitti:

Syööny purkin nonparelleja :´´D

Oon nuorena tykännyt ihan tolkuttomasti valmis voitaikinasta. Siis sulanut mutta ei vielä joulutorttumuotoon päässyt. Piparitaikina ei niinkään ole houkuttanut.

Kun tein joulutorttuja niin oli jonkin verran otettava ensin syötävää sivuun siitä ja vasta sitten tein tortut. Se hillo ei niin houkuttanut että olisin pelkiltään ottanut. Enkä ollut raskaana, tuo toistui joka joulu. En kesken vuotta koskaan ostanut sitä eli vain jouluherkku.

Muut herkut sitten pitkin vuotta.

Vierailija
493/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävellyt yhteensä 28km, kun mökiltä piti päästä lähimpään kauppaan ja takaisin.

Minä kävelin kesämökiltä lähimpään kauppaan saadakseni karkkipussin, mutta matkaa tuli yhteensä vain vähän alle 20 kilometriä... Nostan hattua: sinä olet ammattilainen, minä olen pelkkä harrastelija.

Tuollainen matka ei kyllä yhdellä karkkipussilla tulisi kuitattua, repullinen tavaraa pitäisi ostaa.

Vierailija
494/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöllinyt karkkeja toisen perheenjäsenen pussista. Yleensä siis vain 1-3 kpl pussin koosta ja karkkien määrästä riippuen ettei jää kiinni, mutta ärsyttää kun tiedän että itse ainakin suuttuisin jos joku kävisi salaa mun karkkipussilla.

Aijai, tuo on paha. Se on kirjoittamaton sääntö, että toisten pusseille ei mennä.

Vierailija
495/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pursotin kinuskikastiketta lusikalle ja söin..

Vierailija
496/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vedättekö kannabista reilummin  tms, vai mistä tuollaiset himot herkkuihin tulee?

Vedän.

Vierailija
497/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempänä tuli vedettyä kaakaojauhetta lusikalla.

Nykyisin himo iskee johonkin tiettyyn tuotteeseen, ja välillä olen joutunut kiertämään useamman kaupan löytääkseni sitä. 

Pakko kiertää, sillä mikään muu ei korvaa himon kohdetta. Olen kokeillut. 

Vierailija
498/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävellyt yhteensä 28km, kun mökiltä piti päästä lähimpään kauppaan ja takaisin.

Minä kävelin kesämökiltä lähimpään kauppaan saadakseni karkkipussin, mutta matkaa tuli yhteensä vain vähän alle 20 kilometriä... Nostan hattua: sinä olet ammattilainen, minä olen pelkkä harrastelija.

Tuollainen matka ei kyllä yhdellä karkkipussilla tulisi kuitattua, repullinen tavaraa pitäisi ostaa.

Se pussillinen karkkia tuli syötyä jo tien päällä, kun kävelin takaisin kesämökille hikisenä ja väsyneenä. Istuin sitten tien pientareella lepäämässä välillä ja miettimässä, miksi en ostanut enempää herkkuja kaupasta. No, ainakin karkkipussillisesta saatu energia tuli kulutettua jo ostoreissulla...

Vierailija
499/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena käytiin kerran kaverin isoisän luona pyytämässä, että saataisko Rennietä kun närästää. Muistuttihan se etäisesti karkin makua.

Vierailija
500/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vaaleanpunaisen marenginpalan suuhuni sulamaan, kun muutakaan ei ollut. Koko suu värjäytyi pinkiksi.. (aikuinen nainen siis minä)

Toinen tapaus: Saunan jälkeen iski hirveä karkinhimo. Puin päälleni, kuivasin äkkiä hiukseni ja kipitin räntäsateessa lähikauppaan ostamaan irtokarkkeja, jotka söin hetkessä ja voin sitten pahoin.

Nolo.