Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?

Vierailija
22.01.2020 |

Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?

Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!

Kommentit (724)

Vierailija
461/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se, että nuolee vielä aikuisenakin lautasen tai kulhon sen jälkeen, kun on syönyt jäätelön loppuun, säälittävää vai normaalin ihmisen käytöstä?

Normaalia ja jopa toivottavaa käytöstä. Eipä mene ruokaa hukkaan.

Vierailija
462/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se, että nuolee vielä aikuisenakin lautasen tai kulhon sen jälkeen, kun on syönyt jäätelön loppuun, säälittävää vai normaalin ihmisen käytöstä?

Itse en jäätelön jälkeen nuole lautasta. Lapsena kyllä nuolin. Mutta taikina tai kermakulho kyllä! :)

N 53 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en heittänyt pois pienen lakritsipatukan käärettä lakritsin syötyäni, vaan säilytin sitä ainakin päivän tai pari, jotta voisin nuuhkia siihen jäänyttä lakritsin tuoksua.

Vierailija
464/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt maasta löytämäni karkin, joka ei siis ollut paperikarkki... Lapsena, puolustaudun.

Vierailija
465/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannut Woltilla Candytownista 1 kg irtokarkkisaavin.

Vierailija
466/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syööny purkin nonparelleja :´´D

Vierailija
467/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni läksi kaverinsa kanssa ulos. Tämä kaveri laittoi jo avatun karkkipussinsa meidän keittiön pöydälle.

Pojat viipyivät ulkona pitkään. Katsoin monta kertaa pöydällä olevaa karkkipussia ja lopulta en enää kestänyt vaan otin pussin ja söin siellä olevat herkut. Ajattelin että ei se kaveri enää näitä muista ja niitä oli enää ihan vähän siellä pussissa.

Vaan kyllä hän muisti. Jouduin tunnustamaan tekoni ja hyvittämään sen seuraavana päivänä.

Miten kehtaat? Ymmärrän, että herkkuhimo voi olla kauhea, mutta sitten lähdet kauppaan ostamaan, katsot mitä kaapista löytyy tai kärsit. Tuollainen käytös ei aikuisella ole millään selitettävissä, lapset erikseen.

Vierailija
468/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanut aikuisena suklaajoulukalenterin ja suklaahimossa syönyt koko kalenterin heti tai ostanut useamman pääsiäismunan ja syönyt ne samalla kertaa,no eihän niissä ole paljoa suklaata ;)

Vierailija
469/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko Pepsi herkuksi? Olen hillitön Pepsi Maxx-addikti ja kerran iltamyöhällä pyöräilin vesisateessa ABC:lle joka ei muuten ole ihan vieressä! hakemaan Pepsiä.

Vierailija
470/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena sekoitettiin monta lusikallista sokeroitua kaakaojuomajauhetta pikkutilkkaseen maitoa niin, että siitä tuli paksu mössö. Sitten lusikoitiin mössö, kun ei kerran ollut suklaata - ja saatiin aikamoinen sokeritärsky. Muistin konstin joskus, kun aikuisena iski suklaan- ja makeanhimo. Toimii edelleen!

Vierailija
471/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista ajokorttia. Niinpä jalkapatikka  oli ainoa vaihtoehto kun myöhään eräänä sunnuntai-iltana päätin että nyt loppuu sekä röökilakko että herkkulakko, en kestä enää ja ainoa auki oleva oli huoltis useamman kilsan päässä.  Oli vielä joku hiton lumimyrsky ja kova pakkanen. Ostin röökitopan, sipsipussin, litran jäätelöä ja  2packin kokista. 

Vierailija
472/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että tässä keskusteluketjussa kaikki keskittyisivät ihan omiin hölmöilyihinsä ja omiin virheisiinsä eivätkä alkaisi haukkua muita, jotta ketjussa säilyisi hyvä henki ja se pysyisi hauskana.

Vierailija
473/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join lapsena sitä lakritsinmakuista Korppi-yskänlääkettä suoraan pullosta.

Muistakaa pitää lääkkeet lukitussa kaapissa.

Vierailija
474/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt pussista lusikalla fariinisokeria, syönyt kakunpääliskoristeita- mariannerakeita tms. 

Vierailija
475/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena (äitini oli terveysintoilija, ja esim. karkkia tai limsoja meillä ei saanut):

- Syönyt purkillisen fluoritabletteja. Ei tullut hyvä olo.

- Juonut yskänlääkettä, koska se maistui makelta ja salmiakkiselta.

- Syönyt hunajaa suoraan purkista kämmenillä suuhun kahmien kuin joku karhu.

Aikuisena, pahimmat ylilyönnit liittyvät laihdutuskuurien aiheuttamaan nälkään:

- Vanhemmillani yökylässä ollessa mennyt yöllä salaa muiden nukkuessa keittiöön ja syönyt sieltä ison määrän jäätelöitä, keksejä ja pullia. Seuraavana päivänä äiti olisi tarjonnut jälkiruoaksi kinuskikrokanttijäätelöä, mutta ei löytynyt, ja hän kun ihan varma oli että sellaista osti kaupasta :D

- Ihan tiedostamattani Prismassa kouraissut irtokarkkien myyntilaarista suoraan suuhun karkkeja. Sitten vasta tajusin pureskellessani, että ei hemmetti, minä, keski-ikäinen hyvin toimeentuleva nainen, VARASTIN karkkeja kuin pahainen lapsi, ja lisäksi likasin ne muut karkit ottamalla käsin sieltä. Ei siinä auttanut kuin toivoa ettei vartijat näe (ei onneksi).

- Tein pipareita joulun alla ja söin suurimman osan taikinasta niitä tehdessäni.

-  

Vierailija
476/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko tämä niinkään säälittävää, enemmänkin ehkä todistus siitä miten avuton olen keittiössä. Mutta yritin kerran tehdä sipsejä itse ja sytytin keittiön tuleen.

Vierailija
477/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko tämä niinkään säälittävää, enemmänkin ehkä todistus siitä miten avuton olen keittiössä. Mutta yritin kerran tehdä sipsejä itse ja sytytin keittiön tuleen.

Minun mielestäni tuo on ihan riittävän säälittävää, tervetuloa mukaan meidän muiden joukkoon!

Vierailija
478/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtenyt ajamaan työpaikalle ihan kohta, kun tiedän että siellä kaapissa on kakkua :)

Vierailija
479/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tehnyt suklaakääretprttutaikinaa ja syönyt sitä.

Vierailija
480/724 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tässä aikuisena oon monta, monta kertaa tehnyt ihan vaan makean taikinan ja syönyt sen kypsentämättä. Jos jauhot loppuneet niin korppujauhosta. Oon tehnyt niin monia erilaisia ällöttäviä mössöjä joihin oon kaatanut vaan kaikkea kaapeista mikä edes etäisesti saa sen muistuttamaan jotain makeaa leivosta. Viimeisimpänä tein ylijääneestä valkoisesta riisistä mönjän sekoittamalla siihen kookosmaitoa, mangososetta ja siirappia. Sokeririippuvuus on hauskaa seuraa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi