Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?

Vierailija
22.01.2020 |

Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?

Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!

Kommentit (724)

Vierailija
421/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustanut toiseen kuntaan kahden ilmaisen suklaapatukan perässä 😂 Olivat siis jossain annetaan-ryhmässä. Sain mukaan myös halloween-suklaita, jotka olivat antajan lapsilta jääneet syömättä.

Vierailija
422/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kerran kertoi syöneensä fariinisokeria, koska tavan sokeri ei ollut tarpeeksi makeata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin suklaapukki katosi salamyhkäisesti joulukoristeiden seasta. Meille oli siis omat pukit, mutta olin omani jo syönyt. Työkaveri oli pitkällä lomalla. Muutaman päivän täytyi hieman jännittää ihmetteleekö kukaan minne pukki oli karannut, joten täytyi kehittää mielessään peitetarina. Ehkä olisin vihjaissut että näin sen vilaukselta vesiaallon matkassa ja se oli huudahtanut jotain mystistä: CODE BROWN S.O.S

424/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkenut pyörällä kaatosateessa keskellä yötä 10 kilometriä lähimmälle 24h huoltoasemalle ostamaan suklaata.

Hiihtänyt sunnuntaina 15 km lähimmälle kaupalle tupakkia ostamaan. Ja toiset 15 km takasinpäin. Oli todellakin sunnuntai ja siihen aikaan kaupat oli kii....

Vierailija
425/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat ovat niin lähellä, että sen puolesta ei ole säälittävää lähteä hakemaan herkkuja. Mutta varmaan sitten joku tällainen, että jossain pussissa on ollut jotain ei niin hyviä karkkeja, mutta sitten kun ei ole muuta ollut niin olen mennyt kaivamaan sen pussin roskiksesta takaisin ja syönyt niitä "pahoja" karkkeja.

Vierailija
426/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustanut toiseen kuntaan kahden ilmaisen suklaapatukan perässä 😂 Olivat siis jossain annetaan-ryhmässä. Sain mukaan myös halloween-suklaita, jotka olivat antajan lapsilta jääneet syömättä.

Lomautettuna, vähissä varoissa, oon tehnyt samaan. Fillarilla lähikuntaan ja selittää jotain soopaa liikunnan riemusta.

Sen verran jaksoi olla, että korkkasin vasta kotona.

Vierailija
427/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lapsena sinitarraa purkkana! No pahaltahan se maistui..

Tein myös erilaisia tarinoita koulun jälkeen ja söin ne.

Vierailija
428/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut tuon tasoista herkkuhimoa ja nykyään en enää ollenkaan, kun olen ollut lähes ilman sokeria puolisen vuotta. Ei himota oikein enää mikään, no, juustot ehkä.

Jos aloitan juustopaketin, niin syön sen kokonaan, 200-300g kerralla.

Vierailija
429/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskiaispullat myydään kahden pakkauksissa,niin söin yhdellä kertaa ne kaksi ja kerran söin lihapiirakoita,sellaisia pienempiä, pakkauksesta varmaan 5 kpl yhteen menoon,nainen olen

Vierailija
430/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on enemmänkin ahmimishäiriötä kuin herkkuhimoa, mutta olen yhdeltä istumalta syönyt pussillisen pakastekorvapuusteja ja toisella kertaa 500 g pakastepiparkakkutaikinaa. Alan olla voiton puolella tuon kanssa sikäli, että en ole kahdeksaan kuukauteen ahminut.

Vierailija
431/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaakaojuomajauhetta kaadoin lasiin, ja lisään vähän maitoa, näin saa suklaata. Tosin en enää vuosiin ole harrastanut tuota. Nytkin suklaalevy edessäni :  )

Vierailija
432/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena voitelin ruisleipiä margariinilla ja levitin päälle siirappia tai hunajaa. Maitoa pulloon ja "eväsretkelle" läheiseen leikkipuistoon.

Veljelläni oli ällöttävä tapa ripotella tavallista sirotesokeria sämpylänpuolikkaiden päälle, pistää puolikkaat yhteen ja litistää sämpylä sitten istumalla sen päälle, niin että sokerit eivät varisseet ulos.

Olen syönyt tomusokeria suoraan paketista. Joskus olen vatkannut vaahdoksi kuohukermaa, johon olen sitten sekoittanut tomusokeria. Olen myös hörppinyt kermaa suoraan purkista ja sitten pistänyt heti sokeria perään. Yök :D

Jotenkin hellyttävä tuo veljesi sämpyläkikkailu 😅

Vierailija
433/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatin itsekurin ja aloin hallita tunteita ja himoja enkä päästä enää noita hallitsemaan minua

Vierailija
434/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin maanviljelijän pellosta sokerijuurikkaan ystäväni kanssa ja söimme sen raakana puoliksi. Sokerijuurikas ei ollut makeaa ja hyvää, vaikka olimme kuvitelleet niin, vaan hyvin kitkerää. Muistan, että kurkkuni tuli kipeäksi raa'asta sokerijuurikkaasta. Minulle tuli huono omatunto, koska en ollut koskaan aikaisemmin varastanut mitään. Otin selvää, kuka omisti pellon, ja kävin tunnustamassa rikokseni maanviljelijälle, joka veloitti minulta viisi markkaa sokerijuurikkaasta! Viisi markkaa oli lapselle tosi iso raha. Ystäväni ei tainnut tuntea syyllisyyttä, koska hän ei tullut mukaani maanviljelijän luokse tunnustamaan omaa osuuttaan rikokseen.

En edes asunut maalla vaan pikkukaupungissa, mutta en yleensä saanut viikkorahaa, jotta olisin voinut ostaa makeanhimooni karkkia.

Vierailija
435/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävellyt yhteensä 28km, kun mökiltä piti päästä lähimpään kauppaan ja takaisin.

Minä kävelin kesämökiltä lähimpään kauppaan saadakseni karkkipussin, mutta matkaa tuli yhteensä vain vähän alle 20 kilometriä... Nostan hattua: sinä olet ammattilainen, minä olen pelkkä harrastelija.

Vierailija
436/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastin maanviljelijän pellosta sokerijuurikkaan ystäväni kanssa ja söimme sen raakana puoliksi. Sokerijuurikas ei ollut makeaa ja hyvää, vaikka olimme kuvitelleet niin, vaan hyvin kitkerää. Muistan, että kurkkuni tuli kipeäksi raa'asta sokerijuurikkaasta. Minulle tuli huono omatunto, koska en ollut koskaan aikaisemmin varastanut mitään. Otin selvää, kuka omisti pellon, ja kävin tunnustamassa rikokseni maanviljelijälle, joka veloitti minulta viisi markkaa sokerijuurikkaasta! Viisi markkaa oli lapselle tosi iso raha. Ystäväni ei tainnut tuntea syyllisyyttä, koska hän ei tullut mukaani maanviljelijän luokse tunnustamaan omaa osuuttaan rikokseen.

En edes asunut maalla vaan pikkukaupungissa, mutta en yleensä saanut viikkorahaa, jotta olisin voinut ostaa makeanhimooni karkkia.

Eikä, olipa todella hölmö reaktio ruveta kuppaamaan lapselta isoja rahoja kun toinen rehdisti tunnustaa ja pyytää anteeksi! Ehkä hän kuvitteli tekevänsä oikein veloittaessaan, mutta siinäkin tapauksessa jokin ihan nimellinen summa, tyyliin 20 penniä, olisi ollut enemmän kuin riittävä.

Vierailija
437/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt muka kakkutaikinaa mutta kun ei ole ollut voita kokeillut pistää siihen neitsytoliiviöljyä ja maistellut silti vaikka oli aivan sairaan kammottava lopputulos :D

Vierailija
438/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä, olipa todella hölmö reaktio ruveta kuppaamaan lapselta isoja rahoja kun toinen rehdisti tunnustaa ja pyytää anteeksi! Ehkä hän kuvitteli tekevänsä oikein veloittaessaan, mutta siinäkin tapauksessa jokin ihan nimellinen summa, tyyliin 20 penniä, olisi ollut enemmän kuin riittävä.

Kiitos myötätuntoisesta viestistä! Olen itsekin ihmetellyt maanviljelijän käytöstä näin aikuisena. Muistan, että lapsena jäin miettimään, kuinka paljon olisin saanut ostettua herkkuja lähikaupasta niillä viidellä markalla, jotka menivät maanviljelijän taskuun...

Vierailija
439/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti68 kirjoitti:

Söin lapsena sinitarraa purkkana! No pahaltahan se maistui..

Tein myös erilaisia tarinoita koulun jälkeen ja söin ne.

Voi apua, muistui mieleen. Olin noin 5, pikkuveljeni 3 v kun salaa mutustimme paperia useamman sivun. Kun kiellettiin paperin syönti, työnsin sellaisia litistämiäni pienen pieniä tolloja nenääni ja yksi niistä sitten katosi sieraimeeni niin että siitä tuli lääkärikeikka. Paperitolloa ei siellä enää löydytty mutta sain kivalta lääkäriltä tikkarin, että oli sen arvoista vaikka isä ja äiti suuttuikin.

Vierailija
440/724 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Nalle Wahlroos juurikasviljelijänä? :D Sopisi kuvaan...