Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?

Vierailija
22.01.2020 |

Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?

Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!

Kommentit (724)

Vierailija
321/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena mehukatti-tiivistettä raakana jos ei muuta makeaa kotoa löytynyt

Samoin Nesquick - kaakaojauhetta, ihan tippa maitoa ja siitä sellaista "tahnaa"

Hilloa vaalean leivän päälle

Makeaa en kotiin uskalla ostaa kuin kerta-annoksina, koska kaikki menee melkein saman tien. Kerran vedin kilon porkkanoita makeanhimoon kun ei muuta makeaa kotoa löytynyt XD

Vierailija
322/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt keskellä yötä ostamaan popcornia ja limukkaa, vaikka herätys töihin oli jo kello kuusi aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin koirankeksejä. Ysärillä koiralle oli vielä suklaisia koirankeksejä, sellaisia luunmuotoisia. Oli pahoja.

Vierailija
324/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena Turussa menin kaverin kotona käymään naapurin tytön kanssa - mutta ketään ei ollut kotona, ovi oli kuitenkin auki ja hipsimme sisään ja kaverin huoneeseen. Tällä kaverilla oli tosi siisti huone ja hyllyssä oli sievässä rivissä tikkareita ja karkkiaskeja, selvästi säästössä seuravaa herkkuhetkeä odottamassa. Näistä sitten osa lähti meidän mukaan naapurin tytön aloitteesta, ja omatunto alkoi kolkuttaa myöhemmin, kun herkut oli jo syöty. Ajattelin vielä pitkän ajan kuluttua, että tämä kaveri on taatusti pohtinut ankarasti, mihin hänen karkit oli kadonneet.

Että jos satut lukemaan tämän Päivi, anteeksi - ei ollut alunperin tarkoitus pölliä sun karkkeja, mutta kun naapurin tyttö yllytti.

- katuva naapurin poika.

Ja vuosi oli melko tarkkaan 1977 tai 1978

Me mentiin erääseen maalaistaloon sisälle ja ketään ei kai ollut kotona. Löydettiin jääkaapista kakkua ja syötiin sitä. Voi luoja mitä sokerinarkkeja olimmekaan, hävettää.

Ketäköhän kakun syönnistä syytettiin..?

Vierailija
325/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90-luvulla äiti oli taas kerran tehnyt ihanaa suklaakiisseliä. Varoitteli, että just on hellalta otettu pois, oota hetki ennen kuin otat. No mun hetki oli se sekunti, ja eikun lusikka kattilaan ja suuhun. En ole ikinä, siis koskaan, polttanut suutani sillä tavalla! Ihan hirveä kokemus ja koko suu oli karheana pari päivää.

Aikusena panin toki paremmaksi. Löysin siivotessani erittäin arvokkaan putiikista ostetun suklaakalenterin, joka maksaa siis useamman kympin. Tajusin, että se oli puolisolta lahja minulle. No, sopivasti puoliso oli iltavuorossa, joten eikun hommiin. Erittäin varovasti rasian päällä oleva kelmu auki saumoja pitkin, rasian ujutus kelmusta ulos, ja supervaroen muutamien luukkujen avaaminen - ja nautinto! Sitten sama ruljanssi, aikakin oli loppua kesken koska rasian saaminen takaisin siihen p****en kelmuun oli melkoinen projekti. Pikaliiman käyttö kelmun saumoihin oli niin taitavaa, että olin itsekin kummissani kuinka onnistui. Mainittakoon, että tuossa ajassa olisin ehtinyt kävellä kyseiseen putiikkiin ja takaisinkin kahdesti.

No, sain muutaman viikon kuluttua kyseisen kalenterin "varhaisjoululahjaksi". Ajattelin, ettei se mua vahtaa kun luukkuja avaan, joten selviän asiasta. Ei mennyt niin! Seisoi vieressä, ja onnetonta kyllä, olin just eka luukusta napannut konvehdin... No, asiahan meni siihen, että puoliso reklamoi asiasta hyvinkin asialliseen, mutta tiukkaan sävyyn. Saatiin sitten firmalta uusi kalenteri ja kylkiäisiäkin. Ihan kauheeta, onneksi puoliso ei ole täällä lukemassa eikä ymmärtäisi suomea muutenkaan. Hieman nolotti, mutta olen korvannut asiaa ostamalla kyseisestä putiikista  reilusti tuotteita joka vuosi sen jälkeen...

Lapsena tein myös mokkapalojen päällistä pelkälleen ja mätin lusikalla naamaan. 

Vierailija
326/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kaadoin sipsipussin puolikkaan roskiin, etten söisi sitä kokonaan. Myöhemmin illalla söin niitä sipsejä sieltä, kun tulin katumapäälle! Siis aikuisena! Sen verran puolustan, että asun yksin, joten roskat olivat omiani...mutta silti....oikeesti.....

Kissan omistajalla on tähän hyvä ja varma keino. Laittaa noiden roskis herkkujen päälle käytettyä kissan hiekkaa. Toistaiseksi ovat p,, skaiset sipsit ja suklaakakun loput saaneet olla roskissa!

Misse auttaa näin kohtuullisessa herkun syönnissä ;)

Vierailija
327/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovehtinut kissojeni joulukalenterin :'D siellä oli jotain kissanminttu+(laktoositon)maito tms makupaloja

328/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kaadoin sipsipussin puolikkaan roskiin, etten söisi sitä kokonaan. Myöhemmin illalla söin niitä sipsejä sieltä, kun tulin katumapäälle! Siis aikuisena! Sen verran puolustan, että asun yksin, joten roskat olivat omiani...mutta silti....oikeesti.....

Kissan omistajalla on tähän hyvä ja varma keino. Laittaa noiden roskis herkkujen päälle käytettyä kissan hiekkaa. Toistaiseksi ovat p,, skaiset sipsit ja suklaakakun loput saaneet olla roskissa!

Misse auttaa näin kohtuullisessa herkun syönnissä ;)

Voi kiitos :-D Onni kisun laatikosta pari kauhallista roskien joukkoon. Tää on mulle hyvä 🤜

Vierailija
329/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kovin epätoivoista. Syönyt kaikki nomparellit tai tehnyt kakkutaikinaa ja syönyt raakana. Nuorena söin kerran fariinisokeria, muttei ollut hyvää.

Vierailija
330/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena varastin naapurin kotoa kaapista karkkia, kun meillä oli heidän avaimensa kukkien kastelua varten. Kerran jäin kiinni, kun unohdin oman kotiavaimeni kotiin. Jouduin soittamaan naapurin lankapuhelimesta äidilleni, että olen ns lukkojen takana. Valehtelin ottaneeni vahingossa naapurin avaimen omani sijaan. Rikollinen pienestä pitäen...

Vierailija
331/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rovehtinut kissojeni joulukalenterin :'D siellä oli jotain kissanminttu+(laktoositon)maito tms makupaloja

Käyttänyt kahviin kissalle varatun kerman. Etäistä sukua vanukasmiehelle?

Vierailija
332/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puristin wasabituubista kunnon klöntin suuhun, että unohtaisin mieliteot.

Tää on kova. Kunnioitan👍

Vierailija
333/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt koiransuklaata. Vuh!

Vierailija
334/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippasin tikkareita tomusokerissa, ei ollu pelkkä tikkari tarpeeksi makeaa. Tuli kunnon sokerikuorrutettuja ja mikä parasta, sen sai tehdä monta kertaa ennenkuin tikkari loppui.

Vierailija
335/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin mieheltä suihin, että sain syödä donitsin peniksen ympäriltä.

Vierailija
336/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join salmiakkiviinaa, kun teki mieli jotain makeaa. Ei tehnyt niinkään mieli sitä alkoholia.

Vierailija
337/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt jo roskiin heitettyjä herkkuja. Sittemmin opin sabotoimaan roskiin heitetyt tuotteet kaatamalla tiskiainetta tai muuta siivousainetta päälle. Tämä on ainot tapa mikä estää tonkimasta roskista.

- kävellyt keskellä yötä jalkaisin mäkkärin 24 kaistalle ostamaan jäätelöä.

- syönyt mummolla yökylässä ollessa kokonaisen pirkka mutakakku pakasteen vessan lattialla.

- Toistuvasti vuosittain syön lahjaksi ostetut joulusuklaat. Tänä jouluna en osta suklaata lahjaksi kun tiedän miten siinä käy.

- Syönyt kaverilla yökylässä muiden nukkuessa mysliä pelkiltään.

- syönyt kaverilla kaverin nukkuessa yöllä mansikkahilloa jääkaapista ilman lupaa. - leiponut yöllä kananmuna-sokeri-vehnäjauho-leivinjauhe -mikro leivosta.

- syönyt 1/3 osan kaakaojauheesta raakana ennenkuin oli pakko heittää se pois. Kyseessä kilon pakkaus.

- pakastanut jotain siinä luulossa etten ahmisi sitä. Ahmin ne jäisenä.

- syönyt pelkkää siirappia paljaaltaan, samoin sokeria, vaniljakreemijauhetta, nomparelleja, u name it.

- pureskellut herkkuja ja sylkenyt muovipussiin.

- leiponut piirakkaa ja syönyt sen yksin. Sanonut että se meni pilalle/ keskeltä raaka/ joku ainesosa olikin pilalla ja heitin roskiin.

- syönyt kilon verran rusinoita viikon aikana ollessani koiravahtina. Ostin uuden kilon säkin.

- Jos menen yksin kauppaan ja ostan pelkkiä herkkuja kuten ison suklaalevyn tai vastaavaa, ostan aina myös onnittelu kortin koska olen entinen syömishäiriöinen ja häpeän syömistäni joskus, joitain tämmöisiä vanhoja käytösmalleja on vielä jäljellä.

- saatan herkkuhyllyllä esittää puhuvani puhelimeen jonkun kanssa muka kysellen että mitä hän halusikaan kaupasta, koska häpeän ostaa herkkuja. Tai sitten muka "luen puhelimesta kauppalistaa" samalla kun lapan herkkuja koriin ikään kuin ostaisin niitä jotain tarkoitusta varten.

Tässä joitain.

Vierailija
338/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvää on kirjoitti:

Joskus 90-luvulla äiti oli taas kerran tehnyt ihanaa suklaakiisseliä. Varoitteli, että just on hellalta otettu pois, oota hetki ennen kuin otat. No mun hetki oli se sekunti, ja eikun lusikka kattilaan ja suuhun. En ole ikinä, siis koskaan, polttanut suutani sillä tavalla! Ihan hirveä kokemus ja koko suu oli karheana pari päivää.

Aikusena panin toki paremmaksi. Löysin siivotessani erittäin arvokkaan putiikista ostetun suklaakalenterin, joka maksaa siis useamman kympin. Tajusin, että se oli puolisolta lahja minulle. No, sopivasti puoliso oli iltavuorossa, joten eikun hommiin. Erittäin varovasti rasian päällä oleva kelmu auki saumoja pitkin, rasian ujutus kelmusta ulos, ja supervaroen muutamien luukkujen avaaminen - ja nautinto! Sitten sama ruljanssi, aikakin oli loppua kesken koska rasian saaminen takaisin siihen p****en kelmuun oli melkoinen projekti. Pikaliiman käyttö kelmun saumoihin oli niin taitavaa, että olin itsekin kummissani kuinka onnistui. Mainittakoon, että tuossa ajassa olisin ehtinyt kävellä kyseiseen putiikkiin ja takaisinkin kahdesti.

No, sain muutaman viikon kuluttua kyseisen kalenterin "varhaisjoululahjaksi". Ajattelin, ettei se mua vahtaa kun luukkuja avaan, joten selviän asiasta. Ei mennyt niin! Seisoi vieressä, ja onnetonta kyllä, olin just eka luukusta napannut konvehdin... No, asiahan meni siihen, että puoliso reklamoi asiasta hyvinkin asialliseen, mutta tiukkaan sävyyn. Saatiin sitten firmalta uusi kalenteri ja kylkiäisiäkin. Ihan kauheeta, onneksi puoliso ei ole täällä lukemassa eikä ymmärtäisi suomea muutenkaan. Hieman nolotti, mutta olen korvannut asiaa ostamalla kyseisestä putiikista  reilusti tuotteita joka vuosi sen jälkeen...

Lapsena tein myös mokkapalojen päällistä pelkälleen ja mätin lusikalla naamaan. 

Varastit konvehdit ja annoit puolisosi vaatia yrityksestä toisen kalenterin? Huh.

Vierailija
339/724 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimiaa sairastava, olen pahoillani. Lue Marian Keyesin Aikuiset.

Vierailija
340/724 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Helsingin Sanomat ajatellen sen olevan salmiakkia.