Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?

Vierailija
22.01.2020 |

Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?

Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!

Kommentit (724)

Vierailija
1/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikoinut kaakaojauhetta suuhun. Etsinyt pulloja. Pöllinyt kaupasta (lapsena).

Vierailija
2/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt siirappia suoraan purkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistanut pannulla voin, vehnäjauhon ja sokerin sekoitusta. Nuorena lukiolaisena innostuin laihduttamaan ja öisin iski karmea makeanhimo. Siihen aikaan kotona syötä ruoka oli yksipuolista ja kouluruuatkin vähän vaatimattomampia kuin nykyisin.

Vierailija
4/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt lapsen klähmimiä karkkeja. Yöh.

Vierailija
5/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt kakkutaikinaa vain syödäkseni sen sellaisenaan. Lapsena.

Vierailija
6/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastekakkua yritin saada jäisenä leikattua, sain kyllä mutta hiki tuli, mutta sain suun myös makeaksi.

Vierailija
7/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen karkit on hävinnyt. Olen myös tonkinut keittiöroskiksestani karkkeja heikkona hetkenä kun vahvana hetkenä olen ne sinne kipannut.

Vierailija
8/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkenut pyörällä kaatosateessa keskellä yötä 10 kilometriä lähimmälle 24h huoltoasemalle ostamaan suklaata.

Vierailija
9/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuisena ole kaivellut karkkeja roskiksesta, tehnyt erilaisia taikinoita (usein on esim. kanamuna puuttunut, ettei ole voinut paistaakaan), syönyt lahjaksi tarkoitettuja karkkeja, syönyt nonparelleja ja muita koristerakeita ja sokerimassaa jne jne

Vierailija
10/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jatkuvasti miehen itselleen säästämät suklaat ja jätskit kaapeista. Anteeksi.

Vierailija
11/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pussillisen karkkia hammastahnan sijaan. Rahat riitti vain toiseen.

Vierailija
12/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olen syönyt itseni ihan ähkyyn, olen laittanut jotain vähemmän mieluisia karkkeja roskiin. Sitten vähän ajan päästä olen menyt kaivamaan ne sieltä takaisin. Myös lapsen karkkipussilla on tullut joskus käytyä. Tosin tunnustan kyllä sitten ja lapsi on aina että "ei haittaa" :D

Vierailija
13/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli lusikoitua kaakaojauhetta ja hunajaa sellaisenaan, ja lisäksi sekoitettua keskenään sulaa voita, sokeria ja kaurahiutaleita. Ja tullut etsittyä koko asunto läpi kun vanhemmat piilottelivat keksipaketit yms etten niitä availisi.

Vanhemmiten onneksi pääsin sokerikoukusta.

Vierailija
14/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinävoita, suolakurkkua ja emmentaljuustoa näkkileivälle.

Ei ollut hyvä yhdistelmä mutta silti oli pakko syödä

Vierailija
15/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellyt 20 asteen pakkasessa kolmelta yöllä lähimmälle huoltoasemalle herkkuja hakemaan. Käynyt maalla ollessa (kun kauppa oli kaukana ja sokeri loppu) täysin itselle vieraalta naapurilta lainaamassa sokeria että pystyin leipomaan lettuja ilman mitään kunnon täytteitä. Syönyt töissä käärekarkin salaa toisen pussista jne. muuta vähemmän mieltä ylentävää. Tai hyvä on olen töissä varastanut yksittäisiä karkkeja monesti. :D

Vierailija
16/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt kaappiin jääneen lasten suklaakalenterin (kaksi joulua vanhan, avaamattoman, josta oli päiväys jo yli).

Esikoista odottaessani iski eräänä päivänä kesken automatkan pakottava tarve saada jotain hyvää. Itkin ja poljin jalkaa pelkääjän paikalla, että hyvää oli saatava, nyt ihan heti. Tempaisin auki hanskalokeron ja kas!! Siellä cd-levyjen ja bensakuittien seassa kieri oikea aarre: kääreestään puoliksi avautunut, tahmainen ja karvainen Vicks-kurkkupastilli. Hyi olkoon, eihän sellaista voi syödä...

Oli hyvää. Mies pudisteli päätään kyllä.

Vierailija
17/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävellyt 20 asteen pakkasessa kolmelta yöllä lähimmälle huoltoasemalle herkkuja hakemaan. Käynyt maalla ollessa (kun kauppa oli kaukana ja sokeri loppu) täysin itselle vieraalta naapurilta lainaamassa sokeria että pystyin leipomaan lettuja ilman mitään kunnon täytteitä. Syönyt töissä käärekarkin salaa toisen pussista jne. muuta vähemmän mieltä ylentävää. Tai hyvä on olen töissä varastanut yksittäisiä karkkeja monesti. :D

Äh tästä muistuikin mieleen miten hotelliravintoloita siivoillessani näpistelin aamiaiskattaukselta jääneitä täytekeksejä. :D Siinä oli hyvä imuroida kun suuhun tungettu niin paljon keksiä kuin mahtuu.

Vierailija
18/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen syönyt kaakaojauhetta lusikalla lapsena, palasokeria ja hunajaa. Syönyt maasta löydetyn karkin. Leiponut, yrittänyt leikata pakasteesta suoraan jäätynyttä kakkua tai pullaa. Hakannut vasaralla yhteenjäätyneitä pakastemarjoja pienemmiksi klönteiksi ja syönyt ne ihan jäisenä. Syönyt lahjaksi ostettuja suklaakonvehteja... Olen syyllistynyt kaikkeen. Olen herkkusuu.

Vierailija
19/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulattanut paistinpannulla sokeria ja syönyt sen. Melkein kuin karkkia paitsi puuttuu kaikki muut aineet.

Pyristelin irti sokerikoukusta ja nyt on hyvä olla. Ei tee mieli syödä vaikka nenän alla olis mitä vaan herkkuja. On todella vapauttavaa ja suosittelen samaa muillekkin sokeriholisteille. Pahin aika kestää 2-4 viikkoa, mutta se on todellakin sen arvoista, kun säästyy terveys, rahat ja hampaat.

Vierailija
20/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt (salaa lapsena) taikinaa raakana, kerännyt pulloja karkkirahaa varten, mennyt mummolle kylään (mun mummo ei ole mukava mutta sillä on herkkuja), varastanut. Viimeisestä en ole yhtään ylpeä.