Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mulle aina käy näin? Parempi vaan ryhtyä erakoksi niin ei tuu pettymyksiä

Vierailija
22.01.2020 |

Eli siis aina kun oon tavannut jonkun uuden ihmisen ystävä/kaveri mielessä. Niin tulee pettymys. Aina paljastuu jollain tavalla et kyseinen henkilö ei oo koskaa tykänny minusta eikä edes haluaisi olla tosissaan kaveri/ystävä. Miksi edes aina oletan lähes aina, "et tähä ihmiseen mie haluan tutustua, tää vois olla kiva.. Tää ei oo ehkä ilkee.." Jne.. Mut sit ei mee kun pari päivää tai viikko niin selviää ettei se mikään mukavin ihminen ollutkaan. Miten ystäviä tai kavereita voisi edes löytää kun minun tuuria on aina just tämä :( luotan aivan liian herkästi kaikkiin. En tiedä pystyykö tässä enää luottaa, et uusi johon tutustuisin olisi luotettava eikä mikään inhottava ilkeä ihminen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa taida olla kyse huonosta tuurista vaan siitä että et oikein osaa lukea muita ihmisiä etkä huomaa kuka on oikeasti mukava ja kuka ei. Siksi ajaudut aina yrittämään kaveruutta sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa ei kannattaisi.

Vierailija
2/2 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se ystävä tulee jonain päivänä. Mitä enemmän ihmisiä tapaat sitä todennäköisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla