Onko miesten alushousuissa joku ominaisuus, joka torpedoi erektion?
Eli jos mies katsoo julkisessa paikassa naista, ja hänen likainen mielensä lähtee laukalle, estävätkö alkkarit sen ettei seisokki ainakaan näy housujen läpi ulkopuolisille??
Kommentit (46)
Miksi minä seisottaisin munaani julkisilla paikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Tai mies ei vaan kiihotu sinusta. Todennäköisin vaihtoehto.
Ei minusta kukaan onneksi enää kiihotukaan.
Onko sinulle ihan vieras ajatus että asia voi kiinnostaa yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta kukaan onneksi enää kiihotukaan.
Onko sinulle ihan vieras ajatus että asia voi kiinnostaa yleisellä tasolla.
Juuh, yleisellä tasolla... =D
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et seisotakaan.
Minua kiinnostaa se, näkyykö seisokki farkkujen läpi, jos jollain irstaalla esim.kaupassa seisoo, vai onko nykyajan miesten pikkareissa ominaisuus, joka pitää alapään kurissa?
Voisiko joku vastata asiallisesti asialliseen kysymykseeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa se, näkyykö seisokki farkkujen läpi, jos jollain irstaalla esim.kaupassa seisoo, vai onko nykyajan miesten pikkareissa ominaisuus, joka pitää alapään kurissa?
Riippuu kyllä vahvasti alkkarien ja toisaalta farkkujen mallistakin. Ja tietty myös varustuksesta ja erektion voimasta. Ei tuohon oo yksiselitteistä vastausta. T:Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa se, näkyykö seisokki farkkujen läpi, jos jollain irstaalla esim.kaupassa seisoo, vai onko nykyajan miesten pikkareissa ominaisuus, joka pitää alapään kurissa?Riippuu kyllä vahvasti alkkarien ja toisaalta farkkujen mallistakin. Ja tietty myös varustuksesta ja erektion voimasta. Ei tuohon oo yksiselitteistä vastausta. T:Mies
Osaatko miehenä arvioida millaisia alushousuja miehet yleensä (suurin osa) käyttää, ja onko niissä jotenkin vahvennettu etumus, ettei voimakaskaan seisokki voisi toteutua?
Vierailija kirjoitti:
Joo, vastaamme kyllä, heti kun joku esittää asiallisen kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ja moni mies osaa miettiä muutakin kuin naisia. Toki joskus reaktioon ei tarvita naisia tai ajatteluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa se, näkyykö seisokki farkkujen läpi, jos jollain irstaalla esim.kaupassa seisoo, vai onko nykyajan miesten pikkareissa ominaisuus, joka pitää alapään kurissa?Riippuu kyllä vahvasti alkkarien ja toisaalta farkkujen mallistakin. Ja tietty myös varustuksesta ja erektion voimasta. Ei tuohon oo yksiselitteistä vastausta. T:Mies
Osaatko miehenä arvioida millaisia alushousuja miehet yleensä (suurin osa) käyttää, ja onko niissä jotenkin vahvennettu etumus, ettei voimakaskaan seisokki voisi toteutua?
En mä mitään kalsarigalluppeja oo tehny, kuka käyttää mitäkin. Itelläkin on monenlaisia ja eri mallisia, toiset tiukempia toiset väljempiä. Ei niissä mitään titaanietumuksia oo, jos tulee kova seisokki niin varmaan näkyy jollain tavalla jos ei yritä peitellä.
Alkaa mennä jo oudon puolelle nää utelut.
Ei näy normaalivermeissä. Jos verkkarit ja löysät pikkarit, niin sitten kyllä.
Ennen oli palstalla stringi-hullu joka kyseli mitä alushousuja naiset käyttää kireiden juoksutrikoiden alla. Nykyään on Black Horse-hullu :D
Vierailija kirjoitti:
Ei näy normaalivermeissä. Jos verkkarit ja löysät pikkarit, niin sitten kyllä.
Collegehousut on miesten seksikkäin asuste. Ehkä siinä on juuri tuo juttu...Nyt kun olisi joku nuori hyväkroppainen urheilijakolli collegehousuissa vierellä... t. N 45v
Miesten kalsareihin laitetaan jo tehtaalla voimakasta erektionestoainetta joka ei lähde pesussakaan pois. Erektio kalsarit jalassa on siis mahdotonta. Jos joku väittää muuta niin älä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta ei se kangas nyt mahdottomasti anna periksikään, ellei nyt jotain telttamallisia boxereita pidä. Päällyshousut sen erektion viimeistään torppaavat.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kalsareihin laitetaan jo tehtaalla voimakasta erektionestoainetta joka ei lähde pesussakaan pois. Erektio kalsarit jalassa on siis mahdotonta. Jos joku väittää muuta niin älä usko.
Tää varmaan selittää tämän Suomen syntyvyyden laskunkin..
Aamuisin kun syödään jarrua niin ei tule seisokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli palstalla stringi-hullu joka kyseli mitä alushousuja naiset käyttää kireiden juoksutrikoiden alla. Nykyään on Black Horse-hullu :D
Aha, voin olla hullu mutta kyllä tämä asia kiinnostaa varmasti yleisellä tasolla muitakin kuin minua.
Aloin vain miettiä, että vaikka miehet ovat mieleltään yleensä hyvin likaisia, niin eipä sitä usein näe että niillä esim.kaupassa olisi erektiot päällä, että onko syy hyvissä elimen matalana pitävissä alkkareissa vai paksussa päällishousujen kankaassa.
En usko että miesten aivot olisi vapautuneet seksimielikuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta ei se kangas nyt mahdottomasti anna periksikään, ellei nyt jotain telttamallisia boxereita pidä. Päällyshousut sen erektion viimeistään torppaavat.
Kiitos asiallisesta vastauksesta.