Mitä ajattelisit minun sijassani?
Mies laittaa ihania viestejä kun haluaa seksiä, viestittelemme paljon, harrastamme seksiä - viestittely jää. Kunnes kuukauden kuluttua voi alkaa uudelleen. Kyseessä siis 2 yh-tapausta jotka tunteneet toisensa 5 vuotta. Harrastimme seksiä kun siltä tuntui, jopa suhteen aikana kunnes molemmat erosi huonon suhteensa vuoksi - ei siis toistensa vuoksi! Mua lakoi vituttamaan tuollainen käytös. Että kun on seksiä saatu ei enää vastata viesteihin! Sanoin sille ekaa kertaa elämässä suorat sanat " että pidä munas" ! Mies on mua 15v vanhempi. minä 30 hän 45
Kommentit (5)
SINUSTA ajattelen, että olet hieman yksinkertainen ihminen, kun käyttäydyt noin. Kyllähän se vanhempi mies käyttää hyväksi nuorempaa, kun vaan tilaisuuden saa (onneksi ei kaikki miehet ole tuollaisia).
Jos et ole kynnysmatto, niin älä makaa lattialla!
Minusta se ei ole herrasmiesmäistä käytöstä. Inhottava hekumoida toisen kanssa ikk viestitellen ja sitten harrastamme hyvää seksiä ja sitten ei enää pidetä hetkeen mitään yhteyttä. Minulla taas hormoonit vaan käynnistyy ja olis mukava jatkaa hekumointia viestittelemällä mutta toinen katoaa jonnekin. Joten suapi mennä mun puolestani ;DD
Seksisuhde voi olla toimiva ja onnellinen seksisuhde, mutta kyllä siihen mukavan ja ihan tarvittavankin lisän antaa esim. juuri tekstittely. Jos ei mies siihen mukaudu, niin ei sinunkaan tarvitse mukautua hänen tekstittömyyteensä! Mulla on jostain syystä sellainen tutina, että tapaat ihan pian jonkun, joka haluaa kirjoitella sulle paljonkin :-) Good luck. t. 4
Jos olet itsekin tyytyväinen tilanteeseen ja sinulle riittää pelkkä seksi, niin siitä vaan. Jos taas haluaisit enemmän niin sitten kyllä vaikuttaa, että hän käyttää sua vaan.
Avaapa silmäsi, maailma on ihania kesämiehiä pullollaan :-) Ota joku ikäisesi, jaksaakin pitempään ;-)