Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohuvalmentaja Mirjami Penttinen avautui STT:lle – kiistää rajut syytteet

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas peto! Elinikäinen toimitsijakielto kaikkeen urheiluun

Vierailija
22/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miruhan oli yrittänyt metsästää näitä vuotajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuonkin psykopaatin joku pistää jossain vaiheessas jöjestykseen ja sitten voi tulla pitkä itku. Jos minun lapseni luistelisi ja tulisi kiusatuksi niin kävisin pieksämässä kyseisen elukan.

Vierailija
24/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon jutun. Ei todellakaan ole terve ihminen tuollainen.

Vierailija
25/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä uusimmassa hs:n jutussa oli?

Vierailija
26/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin mukaan HSK työllistää 40 henkilöä. Ja nykyinen hallitus koostuu Mirjamin tulijoista, olivat valtakirjoilla saaneet tämän hallituksen kasaan.

KUKA ENÄÄ LAITTAA LASTAAN TUOHON SEURAAN LUISTELEMAAN ??

Vierailija
27/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penttisen saama kielto lienee erittäin ansaittu. Haluaisin silti kiinnittää huomiota yhteen puoleen asiassa: siellä HSKssa on monta urheilijaa ja lasta jotka haluavat ja ansaitsevat rauhan harrastaa. Nyt näyttää siltä että menee paljon lapsia pesuveden mukana. Pyydän siis kommentoijia, ottakaa tämä puoli huomioon.

Vierailija
28/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä uusimmassa hs:n jutussa oli?

Kirjaudu hesarin sivuille. Se on ilmaista kahden viikon ajan.

Siis se Mirjaaami on aivan sairas kun luki niitä nauhoitteita. Ilmiselvä narsu jolla on omat hännystelijänsä.

Vierailija
29/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miru on noitavainon uhri. Mitä te mistään tiedätte?[/quote

Ihan on itse koko sotkun aiheuttanut. Hirvittävää ja järkyttävää käytöstä. Elinikäinen valmennuskielto eikä koskaan enää töihin lasten ja nuorten pariin.

Vierailija
30/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin sairas ihminen!

Ihmettelen jos lastensuojelu ei puutu hänen lastensa elämään!

Vierailija
31/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi laji: taosteluluistelu.

Kidustustelmaluistelu

Vierailija
32/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miru on ollut hirviö jo 20 vuotta. Kaikki ovat olleet hänestä tietoisia vaikka eivät olisi HSK:n toiminnassa edes mukana. Saa nähdä vieläkö luikertelee tästäkin selville vesille ministeriökavereidensa tukemana.

Vierailija
33/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi laji: taosteluluistelu.

Kidustustelmaluistelu

Speden sketsissä oli aikanaan ryhmärumarullaluistelu. Mirun ryhmäta paittesluistelu on vielä kovempaa kamaa.

Vierailija
34/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu ei ole ilmeisesti sallittu av:lla, mutta HSK:ssa se on ihan jeppis. Otetaas uus yritys ja välilyödään kirosanat...

Tänään Hesarissa Mirun ääniviestejä ryhmälle....Juttu on vaan tilaajille, mutta tässä yksi ääniviesti auki kirjoitettuna, sanoisin, että puhuttuna tää on paaaljon raflaavampi, eikä kaikkia vi tt uja ole taidettu tähän edes kirjoittaa. Tosi tasapainoinen valmentaja tässä puhuu:

”Anteeksi nyt, mutta nyt multa meni ihan niin pata jumiin kuin vi tt u voi vaan olla. Miten voi olla mahdollista, kun annoin teille yhden viikon. Yhden vi tu n viikon treenit, että voitte hoitaa niitä asioita kuntoon.”

”Teillä oli eilenkin ollut puolitoista tuntia. Miten voi olla, että se X ja niiden vaaka ei v it tu ollut kuin nakki. Miten saa tan as sa se voi olla mahdollista. Kahden viikon päästä pitäisi tehdä ihan täydellistä ohjelmaa, ja taas kun mä saavun paikalle, niin se on täyttä pa ska a.”

”V it tu mitä selviytymistä.”

”Miten voi olla mahdollista. Miten voi olla mahdollista, että ne piruetit lähtee tuolla lailla. Miten se nyt voi yksinkertaisesti olla mahdollista, kun mä olin varautunut siihen, että mä lisään sinne vaan sitä tulkintaa ja vahvuutta, niin saa tan a, kun siellä oli tekniset asiat edelleen päin pe rset tä.”

Vierailija
35/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroilu ei ole ilmeisesti sallittu av:lla, mutta HSK:ssa se on ihan jeppis. Otetaas uus yritys ja välilyödään kirosanat...

Tänään Hesarissa Mirun ääniviestejä ryhmälle....Juttu on vaan tilaajille, mutta tässä yksi ääniviesti auki kirjoitettuna, sanoisin, että puhuttuna tää on paaaljon raflaavampi, eikä kaikkia vi tt uja ole taidettu tähän edes kirjoittaa. Tosi tasapainoinen valmentaja tässä puhuu:

”Anteeksi nyt, mutta nyt multa meni ihan niin pata jumiin kuin vi tt u voi vaan olla. Miten voi olla mahdollista, kun annoin teille yhden viikon. Yhden vi tu n viikon treenit, että voitte hoitaa niitä asioita kuntoon.”

”Teillä oli eilenkin ollut puolitoista tuntia. Miten voi olla, että se X ja niiden vaaka ei v it tu ollut kuin nakki. Miten saa tan as sa se voi olla mahdollista. Kahden viikon päästä pitäisi tehdä ihan täydellistä ohjelmaa, ja taas kun mä saavun paikalle, niin se on täyttä pa ska a.”

”Miten voi olla mahdollista. Miten voi olla mahdollista, että ne piruetit lähtee tuolla lailla. Miten se nyt voi yksinkertaisesti olla mahdollista, kun mä olin varautunut siihen, että mä lisään sinne vaan sitä tulkintaa ja vahvuutta, niin saa tan a, kun siellä oli tekniset asiat edelleen päin pe rset tä.”

Joo mä luin ton aamulla ja entistäkin enemmän vahvistui se että Miru on sairas.

Vierailija
36/73 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin sairas ihminen!

Ihmettelen jos lastensuojelu ei puutu hänen lastensa elämään!

Herranen aika, onko sillä lapsia!

Vierailija
37/73 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin Hesarin digilehden kahdeksi viikoksi vain siksi, että pääsisin kuulemaan tuon viestin omin korvin. Se kuulostaa puhuttuna paljon sairaammalta kuin kirjoitettuna.

Viestissä puhui tasapainottoman oloinen henkilö, jonka pään muodostelmaluistelu on sekoittanut pahemman kerran. Jos se oli minulle, lähes viisikymppiselle ihmiselle, rankkaa kuultavaa, niin voin vain kuvitella nuorten, alaikäisten tyttöjen pelon sen kuultuaan!

Yhtä järkyttävää kuin Mirjami Penttisen käytös, on HSK:n johdon suhtautuminen Penttisen tapaukseen. Hän on käytännössä saanut jo virallisesti anteeksi siltä suunnalta ja on vuorenvarmasti ensi vuonna tähän aikaan takaisin HSK:lla valmennushommissa. Aivan sairas kuvio!

Sinne meni Suomen vanhimman taitoluisteluseuran maine suoraan viemäristä alas. Onnittelut, HSK. Kannattiko?

Vierailija
38/73 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehottaminen itsemurhaan on tuossa asemassa anteeksiantamatonta. Haukkumisrinki on sadismia ja sairasta. Uskomaton nainen. Kuka kehtaa puolustaa moista.

Jos esimies työpaikalla kehottaa alaistaan tapp amaan itsensä tai maalittaa yhden työntekijöistään niin, että toiset haukkuvat ja arvostelevat häntä, esimies joutuu rikosoikeudelliseen vastuuseen ja saa teoistaan rangaistuksen. MIKSI Mirjami Penttinen ei joudu vastuuseen teoistaan?  Mitä jos joku valmenettavista olisikin murtunut niin, että olisi päätynyt johonkin epätoivoiseen tekoon? Miksi valmennettavien vanhemmat eivät reagoi/vaadi toimenpiteitä?

Vierailija
39/73 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistaa sitä, kuin verenhimoinen hän on.

Vierailija
40/73 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penttisen saama kielto lienee erittäin ansaittu. Haluaisin silti kiinnittää huomiota yhteen puoleen asiassa: siellä HSKssa on monta urheilijaa ja lasta jotka haluavat ja ansaitsevat rauhan harrastaa. Nyt näyttää siltä että menee paljon lapsia pesuveden mukana. Pyydän siis kommentoijia, ottakaa tämä puoli huomioon.

HSK:ssa on muitakin valmentajia kuin vain tämä yksi keskustelun aiheena oleva. En ihan ymmärrä huoltasi siitä, että Penttisen erottaminen/syrjään laittaminen olisi jotenkin lajia harrastavilta lapsilta pois. Päinvastoin, Penttinen on todistanut kyvyttömyytensä hoitaa tehtäväänsä, joten on pelkästään luonnollista ja oikein, että hommaan otetaan joku, joka osaa valmentaa lapsia asianmukaisesti.