Tänään oli jotenkin tosi nöyryytetty olo...
Kävin paksusuolen tähystyksessä ja tietysti sen teki mun lukiokaveri! Sellainen poika vielä, joka olis halunnut ruveta seurustelemaan mun kanssa, mutta mulla ei oikein ollut tunteita. Siinä sitten pyllistelin sen edessä perse levällään ja farttailin. Ikinä ei oo vielä elämässä nolottanu niin paljon!
Ja aivan turha sanoa että se ajatteli mua vaan lääketieteellisenä tapauksena...
Kommentit (4)
Ei ollu pokkaa livistää, kun olin saanut ruinattua itselle jonkun peruutusajan.
tuut kundi yläasteelta (ei todellakaan mikään miellyttävä tuttavuus) oli vuorossa kun menin työpaikkalääkäriin traumaperäisen stressireaktion vuoksi.
vitutti, itketti ja hävettikin koko tilanne, melkeinpä enemmän kuin itse trauma! ensi kerralla pyydän kauniisti lääkärin vaihtoa jos tuntuu siltä ettei kykene juuri tälle avautumaan.
Olikin vanhakoulukaveri. Mua ei siinä vaiheessa paljon hetkauttanu, et kuka alapäätä ronkkii mutta opiskelijasta kyllä huomas, että häntä jännitti. Unohti tunnustella kohdunsuun tilanteen ja joutus sitten mittaamaan uudelleen.
Tsemppiä ap, karseeta!!!!!!!
Mä en voisi kuvitellakaan meneväni jonkun tutun eteen noin... Tietty lääkäriä ei voi aina valita ja noita sattuu. Onneksi mun kaikki exät ja ei-niin-muistelemisen-arvoiset-vanhat-tutut on ihan muilla aloilla...
HUI!