Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tahdo luopua kodin siisteydestä, joten meille ei tule sisälle lemmikkiä

Vierailija
21.01.2020 |

En kuitenkaan jaksaisi imuroida ja pyyhkiä joka päivä nykyisen kerran viikossa tai harvemmin sijaan. Tiedän, että koti ei pysy kissan tai koiran kanssa siistinä, jos ei siivoa joka päivä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ja 2 koiraa; pitkäkarvainen perhoskoifa ja lyhytkarvainen rottaterrieri. Meillä on myös robotti-imuri joka myös luuttuaa tarvittaessa. Imuri imuroi ja luuttuaa joka päivä, karvoja ei juuri näy. Noin kerran viikossa-puolessatoista pyyhin pölyt, imuroin sohvat ja siivoan vessan jne.

Ostakaa hyvät ihmiset robotti-imuri jos karvat vaivaa. Ja kurakelillä koiralle Hurtan tms kurahaalari päälle, niin ei tarvitse joka lenkin jälkeen pestä. Meillä pestään koirat kerran-pari vuodessa.

Vierailija
22/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissasta ei lähde kovinkaan paljon karvaa. Eniten sitä on sängyn jalkopäässä ja kissan omassa kiipeilypuussa.

Mutta kissanhiekka on imuroitava lattialta niin sanotusti every fu.cking day.

Olen tosi laiska siivoamaan, mutta onneksi mulla on siivoushullu mies. Mä saan siis vaan nauttia kissan olemassaolosta.

Mutta ymmärrän ap:tä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kestä pikku sotkua, ei tarvitse koiraa. Kunto kasvaa kyllä siivotessa.

Vierailija
24/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakoiran hoidossa on paljon vaivaa, turkki kasvaa ja takkuuntuu ikäväksi jos sitä ei trimmaa ja leikkaa usein. Villakoira ei todellakaan ole laiskan emännän koira. Itsellä sekarotuinen jonka turkkia ei tarvitse hoitaa lainkaan. Karvaa irtoilee erityisesti keväällä mutta ei haittaa. Imuroidaan kerran viikossa.

Vierailija
25/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat sotkeneet yllättävän vähän. Leluja on levällään, mutta meidän lapset eivät esim kuolaa, mutta joidenkin vieraiden lapset ovat kuolanneet meilläkin. Kuravaatteet pesen niiden pesupisteessä, kengät riisutaan suoraan ritilälle yms. Eteinen ja ruokapöydänalunen kaipaavat imurointia usein, muu talo ei.

ap

"meidän lapset eivät esim kuolaa, mutta joidenkin vieraiden lapset ovat kuolanneet meilläkin."

Niinhän se on: MEIDÄN LAPSET on aina parempia!

Vierailija
26/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä koiraihmisenä ja tätä meneillään ollutta talvea eläneenä olen kiitellyt onneani, etten enää omista minkään maailman elukkaa. Se monta kertaa päivässä suihkuttaminen teki kyllä hulluksi.

Vierailija
27/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole suihkutellut tai edes pessyt koiran tassuja lainkaan. Mutta pihakiveys ja nurmikko ja rappumatto auttaa, tassut eivät juuri tuo likaa sisälle. Koiran turkkia pesen ehkä kerran vuodessa, jos huomaan että haisee. Se haisee jos koira pelkää tai on ahdistunut.

Vierailija
28/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissasta kyllä irtoaa karvaa. Olen yrittänyt harjata sitä, mutta ei suostu siihen. Hiekkaa tuo ei juurikaan levitä.   Ärsyttävintä on ikkunoiden likaisuus. Ja tätä en ollenkaan tiennyt, ennenkuin kissa tuli meille. Eli kissa työntää nenää ikkunaan kiinni ja kivoja tuhnunenän jälkiä ikkunoissa ja lisäksi käy keittiön kosteassa tiskialtaassa pyörimässä ja sen jälkeen niitä kosteita tassuja lääppii ikkunoihin. Ihan järkyttävän näköiset ikkunat meillä tälläkin hetkellä. Onneksi ei juurikaan käy vieraita, inhoan ikkunoiden pesua. 

Vierailija
29/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaksi kissaa ja kissojen kanssa imuroitiin koti kerran viikossa. Ei ne paljoa sotke. Sohvalla heillä on omat paikkansa, jossa huopa (joka kerää myös karvat).Ehkä eniten tulee sotkua ruokakupin lähettyville ja sitten vessan edessä on jotain irtohiekkaa. Enemmän lapset sotkee ja murustaa, niiden jäljiltä piti alkaa joka toinen päivä imurihommiin.

Vierailija
30/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin! Mitä onkaan siisteys?

Vierailija
31/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve eläinten omistajilla on vakuutella että ne lemmikit ei sotke ja ap on julmuri kun ei sellaista ota, kun ap:n näkemyksen mukaan ne sotkevat, eikä sen vuoksi aio lemmikkiä hankkia? Eikö se ole vaan hyvä että ap tiedostaa jo nyt ettei kotinsa sovi eläimelle, ei tule hankittua karvakasaa lapsen(?) pyynnöstä ja laitettua sitä ulkoruokintaan tai mullan alle kun ei hermot enää kestä omasta näkökulmasta ylimääräistä siivoamista?

t: Kahden kissan äippä

Vierailija
32/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule sisälle lemmikkiä, ulosko tulee? Älä nyt ainakaan edes ajattele ottaa kissaa, jonka pitäisit ulkona, eläinrääkkääjien kiusattavana.

Vierailija
33/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen korvannut lemmikit huonekasveilla. Niihinkin voi hoivaviettiään kohdistaa kun seuraa niiden kasvamista ja kukkimista ja ottaa niitä mahdollisimman paljon. Ulkoiluksi riittää kun vie ne kesällä parvekkeelle ja tuo syksyllä sisään.

Niin totta! Mulla on nyt suunnitelmissa hankkia pari helppohoitoista santtua ikkunalaudalle.

Vierailija
34/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen sisälemmikin omistajana sanoisin, että ihan fiksu päätös. Pitäisi imuroida useamman kerran päivässä, jos haluaisi olevan siistiä. Ja lisäksi kaikkien muiden sotkujen siivoamiset päälle.

JA MINÄHÄN EN KAHDESTA RAGDOLL KISSASTANI LUOVU!!!!!SIISTIÄ JA PUHDASTA ON VAIKKAKIN =KISSATALOUS.EI TARVITSE RAKETTITIEDETTÄ,KUN MATTOMIKKO,PUTSAA MATOISTA KARVAT JA MOPPI SIISTII MUUNT LATTIAPINNAT.KISSOILLA OMA WC JOSTA EI HIEKAT KULKEUDU:LAADUKASTA SILIKAATTISTA.

Vierailija
35/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mutta miksi ihmeessä asiaasi tänne julistat, ap?

Minäkin laitan aina wc-paperirullan tietyllä lailla telineeseen, mutta en minä koe tarpeelliseksi siitä tänne ketjua aloittaa.

Vierailija
36/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve eläinten omistajilla on vakuutella että ne lemmikit ei sotke ja ap on julmuri kun ei sellaista ota, kun ap:n näkemyksen mukaan ne sotkevat, eikä sen vuoksi aio lemmikkiä hankkia? Eikö se ole vaan hyvä että ap tiedostaa jo nyt ettei kotinsa sovi eläimelle, ei tule hankittua karvakasaa lapsen(?) pyynnöstä ja laitettua sitä ulkoruokintaan tai mullan alle kun ei hermot enää kestä omasta näkökulmasta ylimääräistä siivoamista?

t: Kahden kissan äippä

ap ei kirjoittanut tiedostaneensa ettei kotinsa sovi eläimelle. ps...  ei sinunkaan oletettu "kahden kissan äippä" olisi tarvinnut sekaantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme