Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni työkaveri on ihastunut mieheeni

Vierailija
21.01.2020 |

Mieheni aloitti uudessa työpaikassa viime vuonna ja hänen työkaverinsa on ihastunut häneen. Mieheni itse jo viime vuonna sanoi minulle, että epäilee yhden työkaverin olevan ihastunut häneen ja sehän sitten pitikin paikkansa.

Tämä ei haittaisi mitään, ihastuksia nyt tulee ja menee kaikilla, mutta tämä nainen on osoittautunut hiukan hankalaksi ihastuneeksi. Työkavereilla on WhatsApp-ryhmä, jossa sopivat työasioista ja tottakai myös mieheni kuuluu siihen. Tämä nainen on saanut sitä kautta mieheni puhelinnumeron ja laittelee hänelle jatkuvasti jotakin lirkutteluviestejä ja sydän emojeja jne. Mieheni on itse näitä minulle näyttänyt, kun hän ei oikein tykkää siitä. Hän on sanonut naiselle myös suoraan, että lopeta, hän on naimisissa eikä ole kiinnostunut mistään suhteesta tmv, tätäkin nainen on yrittänyt ehdotella, mutta nainen ei usko.

Tämän lisäksi nainen töissä jatkuvasti roikkuu mieheni perässä, kun ovat samassa vuorossa ja koko ajan tarvitsee muka kysyä jotakin asiaa, jonka osaa kyllä. Mieheni on kertonut, että tämä nainen myös "vahingossa" kompastelee miestäni päin, jolloin mies tietysti reaktiona ottaa kaatuvan kiinni. Tämäkin on ongelma, kun mies yrittää nostaa naisen omille jaloilleen heti, nainen jääkin miehen "syliin" lirkuttelemaan ja ihastelemaan, miten hän nyt pelasti naisen. On yrittänyt myös suudella miestäni ja tunkee todella lähelle jatkuvasti.

Kaikkeista pahinta tässä on se, että tämä nainen tekee työporukan työvuorolistat, joten luonnollisesti mieheni on aina vuorossa tämän naisen kanssa. Hän aina kyselee minultakin kotona, että keksi nyt jotakin verukkeita, miksi en voi ottaa sinä ja sinä päivänä vuoroa, että hän saisi edes pari vuoroa tehdä rauhassa töitä. Näen miehestä, että tämä todella ahdistaa häntä.

Mies on puhunut esimiehelleen, mutta tämä on vain naureskellut, että on se kumma jos aikuinen mies ei kestä naisen ihastumista ja että onkos vaimoke kotona kiukkuinen asiasta vai. Esimiehellä on enää yksi korkeampi taho, joka omistaa ketjun, jossa mies työskentelee, mies on hänelle laittanut asiasta infoa myös, mutta mitään ei ole vielä kuulunut. Muuten mies tykkää tästä paikasta ja työstä, eikä haluaisi vaihtaa, mutta katselee kyllä uusia paikkoja päivittäin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, MUTTA itsellekin on tullut bastaan tuollainen ihminen jolle sai pää punaisena karjua eikä silti menny jakeluun. Kyllä noita vaan löytyy.

Onko miehellä mahdollisuus olla jonkun toisen työkaverin vieressä kokoajan? Sitten kun nainen hyökkää jaas kimppuun niin mies kykenee nolaamaan naisen toisen työkaberin edessä, kun kielloista huolimatta nainen jatkaa.

Mies voisi myös yleisesti puhua työkavereilleen naisen sekopäisestä käytöksestä, vaikka saisikin aluksi naureskelua osakseen niin ensi kerralla kun nainen riivaa näkevät muutkin mikä sekopää hän on. Yleensä silloin muutkin pyytävät lopettamaan.

Esimiehen jutuille voi mennä uudestaan tai vielä parempi, ottaa naista kädestä kiinni ja raijaa esimiehen koppiin ja kertoo siinä ahdistuksestaan.

Aluksi en itsekään uskaltanut olla tyly tai röyhkeä, mutta kun sama meno vain jatkui niin lopulta oli aika helppoa olla ilkeä ja saada muutkin huomaamaan kuinka ällöttävä kyseinen työkaveri on minua kohtaan.

Ja älä sinä puutu asiaan mitenkään muuten kuin miehen kanssa puhumalla, pahennat asiaa jos otat ohjat omiin käsiisi.

Vierailija
22/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehen pitää varmaan nöyryyttää se nainen niin pahasti, että se lopettaa. Se voi vaikka sanoo sille "etkö sä tajua, että oot niin oksettava ja ruma, että en panis sua ees vaikka sulla ois pussi päässä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo, mutta olen ollut vastaavassa tilanteessa kerran. Ei ollut edes esimiestä, jota apuun pyydellä.

Vierailija
24/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on suhde ja ukko jallittaa sua.

Vierailija
25/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös karsinyt ahdistelusta työssä, erittäin vaikea tilanne. Päivittäin kuitenkin piti mennä ja koitti kaikilla tavoin estää tilanteet. Toisen nolaaminenkaan ei tuntunut luontevalta itselleni. 

Nainen on varmaan rakkauden-psykoosissa. Pahasti.

Mitä jos pääsisit joskus käymään miehen työpaikalla, työkaveri näkisi sitoutuneisuutenne?

Olen kuullut paljon miesten kokemasta seksuaalisesta ahdistelusta työpaikoilla. Ongelma on juuri niinkuin sanoit, kukaan ei ota vakavasti. Nuo ovat kuitenkin vastenmielisiä kokemuksia. 

Rohkea mies sinulla kun on ottanut asian puheeksi esimiehelle. 

Vierailija
26/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että naisella on mt-ongelmia, en ymmärrä miksei muuten olisi lopettanut ja olen satavarma, että mieheni on minulle rehellinen, en ole koskaan ennen nähnyt häntä tällaisena ja olemme olleet pitkään naimisissa. 

Mies on yleensä kahdestaan vuorossa, koska tosiaan tämä nainen vastaa heidän työvuorolistoistaan ja laittaa aina vain hänet ja miehen vuoroon. Joskus jos vuorossa on joku muukin, nainen on laittanut mieheni ja hänet itsensä saman vastuualueen hommiin siinä vuorossa ja muut johonkin toisiin hommiin. Useimmiten kuitenkin ovat kahdestaan vuorossa. 

Mieheni on puhunut yksityisesti työkavereilleen tuosta naisen käytöksestä, mutta eivät oikein ota sitä vakavasti, kun eivät tietenkään näe sitä toimintaa. Esimies on harvoin paikalla, siksi on viestitse puhunut asiasta ja myös soittanut esimiehelle, mutta esimies vain naureskelee, että vaimo on kiukkuisena kotona odottamassa miestä kotiin kaulin kädessä. Ja mieheni on kyllä ilkeä naiselle ja puhuu ja sanoo rumasti jne muttei auta.

Olen käynyt pari kertaa miehen työpaikalla ja aluksi ihmettelinkin, että miksi tämä nainen katsoi minua niin murhaavasti eikä edes esitellyt itseään. 

Ap 

Vierailija
27/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiä höpö alotuksia uskotte mutta mun leimataan heti provoiksi :D ei kyllä kuulosta yhtään uskottavalta vai onko noin nössylkkä miehiä olemassa. Ahdistaa hirveästi mutta ei halua mennä poliisille huoh ja työkaveritkaan ei sano eikä tee mitään P-R-O-V-O oisit saanut tästä uskottavamman jos tuo nainen olisi vaikka ollut joku ulkomaalnen ja ei ollut ymmärtänyt ettei ole kiinnostunut tms

Vierailija
28/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassan. Mitä jos esimiehelle ehdottaisi, että naiselta otettaisiin vuorojensuunnittelu pois. Näin miehesikin voisi olla useamman työntekijän kanssa tekemisissä, parantaisi työhyvinvointia. Vetoaa työn tuottavuuteen, luulisi esimiehen kuuntelevan sitten.

Onpa kyllä hankala tapaus. Tai sitten pitää viedä asiaa ylemmäs ja esim. varoittaa kyseistä naista asiasta ensin. Saa valita haluaako hyvällä vai pahalla.

Vierailija
29/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaikuttaa samanlaiselta esimieheltä joka oli Kuopion kaupungilla töissä ja joka ahdisteli miesalaistaan vuosia. Hävisi oikeudessa juttunsa, mutta kaupunki ei päässyt hänestä eroon vaan joutui vielä maksamaan korvauksia kun lopulta irtisanoi hänet. Googlatkaa keissi, täysin patologinen tapaus.

Vierailija
30/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt alkaa provo olla jo tukevasti ilmassa. Kun malttaisit jättää nuo ylilyönnit pois niin olis uskottavampaa.

Totta, liikaa yksityiskohtia! Muuten hyvä ja miltei uskottava aloitus. 😊

Vierailija
31/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan tästä novellista. Seuraava, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän