Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies alkoi itkemään elokuvan aikana. Yllätyksekseni tämä oli turn off minulle

Vierailija
20.01.2020 |

Ei olla siis kovin montaa kertaa nähty miehen kanssa. Viikonloppuna katsottiin Kuninkaan paluu ja mies alkoi itkemään tämän kohtauksen aikana

Vähän yllätyin omasta reaktiostani, koska mielestäni miestenkin on ok näyttää tunteitaan jne. Mutta jotenkin tuli vaan yllätyksenä tuo tilanne, kun ei tuo kohtaus omasta mielestäni ole mitenkään erityisen tunteikas?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi se sitten oli yllätys? Ajattelitko, että päätät itse mikä on turn off ja mikä on turn on? Ei se niin toimi. Eivät miehetkään päätä, että koenpa noi naisen rintakehällä olevat rasvapallot seksikkäiksi tai kaljun naisella turn offiksi.

Vierailija
42/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla varma tapa pilata suhde. Mies saa näyttää tunteitaan vain lähimmäisen ihmisen kuollessa.

mies51v

Ja sillonkin vain olan kohautuksena ja/tai kossuryypyn ottamisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä onkin paskempi juttu miehelle, joka haluaa tuntea, mutta sitten joutuu latistamaan ne tunteet jos sattuu katsomaan näitä elokuvia naisensa seurassa. Koska ei kuitenkaan halua tuhota parisuhdettaan, niin pitää teeskennellä ja purra kieltä näissä kohtauksissa.

Onko se sen arvoista? Jos naiselle miehen liikuttuminen on turn off, niin parempi passata sellaiset naiset. Elämä on parempaa yksinkin, kuin eläen esittäen jotain muuta kuin mitä on. Taisipa noissa elokuvissa itsessäänkin sankarit tirauttaa kyyneleitä muutamaankiin otteeseen....

Vierailija
44/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nyhverö - tosi mies ei itke edes sipulista!!

Vierailija
45/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle hyvä juttu että hän näiden kokemusten myötä tutustuu itseensä. Usein sitä ihminen luulee olevansa parempi kuin on ja harhat karisee vain todellisten kokemusten myötä. Aiot kasvattaa mahdolliset tulevat poikalapsesi niin että mies ei itke se on akkojen hommaa?

Vierailija
46/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse itken aina Commandon lopulle ja Rambon lopulle myös.

Vierailija
47/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin mies niin voin samaistua aloittajaan. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, ja höttöelokuville itkeminen haiskahtaisi valitettavasti jonkin sortin testosteronihäiriöltä tai stressireaktiolta.

Mulla on varmaan molemmat. Ainakin olen nuppini kanssa ihan paskana, kun elämä tuntuu opettavan ihan koko ajan. Mutta toivoisin silti, että voisin kokea olevani ihmisenä arvokas, niin rikki kuin olenkin. Ymmärrän kyllä, että on turn-off kun mies itkee. Silti en toivoisi mitään niin paljon, kuin kumppania, joka antaisi minun itkeä itkuni pois ja tulla taas vahvaksi niin kuin ennen. Nyt täytyy pitää kaikki sisällä ja hoitaa lapset ja vain esittää reipasta vaimolle, vaikka yksin vauvapalstaa omassa huoneessa tuntuu, että pää räjähtää, sydän hakkaa itsensä ulos rinnasta, reidet ovat maitohapoilla ja jalat eivät kanna. Kuinka ihminen voikaan olla näin säälittävä.

Etkö nyt varmasti trollaa vakavalla aiheella? Jos oikeasti olet noin finaalissa niin toivotan vilpittömästi tsemppiä.

Vierailija
48/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska itkemisestä on tullut heikkouden merkki? Taitaa olla ap:n syytä tutkiskella miksi itku aiheuttaa noin voimakkaan reaktion. Itku ei ole heikkoutta mutta sen pelkääminen ja inhoaminen on.

Tää on totta.

Meillä kotona itkeminen ja anteeksi pyytäminen tuntui häpeälliseltä. Ei heikkoutta saanut näyttää. Sitä käytettiin vastaan ja leimattiin jopa mt-ongelmaiseksi.

Aikuisena tajusin että olen kasvanut mahdollisesti narsistiperheessä. Vasta aikuisena tajusin, että itkua, tunteita pelkäävät ja vahvuutta korostavat ihmiset ovat oikeasti niitä heikkoja. He pelkäävät hajoavansa tai menettävänsä valtaa ja hallinnan, koko voimakkuus ja sen tunne voimakkuudesta perustuu illuusioon.

Vierailija
49/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuninkaan Paluu on 10/10 leffa ajalta, jolloin maailma ja internet oli vielä vapaampi paikka. Tuo kohtaus ei vielä pistänyt tätä karvaperseistä äijää vetistelemään, mutta tämä kyllä. <3

Kohtaus on liian liikuttava, haikea ja täydellinen musiikki!

Tuon videon kommenteissa oli:

"Lord of the Rings came out at the peak time of my best friends cancer. Fortunately, he lived long enough to see the greatness of all three movies, but passed away in 2004. He was only 21. We saw all three films at the cinema. We were best friends since the age of 7/8. To this day, this final scene makes me cry. It is such a bittersweet scene. Saying goodbye, but not saying goodbye. It completely represents the thoughts of my friend. That's what this scene encapsulates for me; friendship. Nothing more, nothing less. You have to have had a good friend to fully appreciate this scene. Thankfully, I did. One I will never forget. Like Frodo to Sam. Excuse me, while I go cry again."

Kyllähän jo tuollekin tirauttaa. Tämä tarina tarjoaa metaforia loputtomasti, siksi nämä onkin parhaita elokuvia mitä on koskaan tehty.

Vierailija
50/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä onkin paskempi juttu miehelle, joka haluaa tuntea, mutta sitten joutuu latistamaan ne tunteet jos sattuu katsomaan näitä elokuvia naisensa seurassa. Koska ei kuitenkaan halua tuhota parisuhdettaan, niin pitää teeskennellä ja purra kieltä näissä kohtauksissa.

Onko se sen arvoista? Jos naiselle miehen liikuttuminen on turn off, niin parempi passata sellaiset naiset. Elämä on parempaa yksinkin, kuin eläen esittäen jotain muuta kuin mitä on. Taisipa noissa elokuvissa itsessäänkin sankarit tirauttaa kyyneleitä muutamaankiin otteeseen....

Miksi miehen muka pitäisi olla aina turn on? Eihän se ole edes mahdollista. Jos parisuhteen kestäminen sellaista vaatii, niin suhde on jo valmiiksi tuomittu kaatumaan. Sitä paitsi, naisten mielestä se on turn on miehessä, että ei teeskentele, vaan uskaltaa olla välillä myös sen "turn off", koska haluaa olla aidosti oma itsensä. Eihän kukaan voi olla aina "turn on", oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
51/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät siedä jos mies on heikko

Naiset ei yleensä tykkää parisuhteessa heikosta miehestä. En tiedä jos nainen on itse erityisen vahva, niin silloin voi tilanne olla toinen. Kyse on loppujen lopuksi biologiasta ja lisääntymisestä. Amerikan presidentinvaaleissa olikos joskus 80-luvulla joku ehdokas itki julkisesti, niin kannatus romahti yhtäkkiä ihan täysin. Muuten oli suosittu ehdokas. Totta kai silloin oltiin valitsemassa presidenttiä, joten hieman eri tilanne tietysti.

Joo tää on vähän sama kun jotkut naiset kuvittelee että alfa on rähisevä ja pullisteleva ku**pää. Empaattisuus ja herkkyys ei edelleenkään ole heikkoutta, miehelläkään.

Kyllä siinä nyt kuitenkin lienee syynsä, että se itkeminen on aikalailla kaikissa kulttureissa aikuisilla ja etenkin miehillä häpeällinen tapahtuma, jota ei tehdä julkisesti. Hautajaiset eri asia, koska siellä se on hyväksyttyä, ja monet muutkin itkevät.

Kyllä se vaan on evoluutiossa kehittynyt heikkouden merkiksi. Vaginan kosteusmittari ei valehtele, ja Ap sanoi, että oli turn off. Etenkin jos itkee ihan turhasta, niin onko syytä olettaa, että sama mies pystyy puolustamaan perhettä jos on oikeasti hankala tilanne. Itkevä mies ei ole katu-uskottava. Pitää pystyä uskottavasti uhkailemaan tarvittaessa, eikä onnistu parkumalla. Aivan luonnollinen reaktio Ap:lta.

Vierailija
52/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse itken aina Commandon lopulle ja Rambon lopulle myös.

American kickbozer on kanssa kova, kun kickzooberilta silmät sokaistuu, niin tulee herkkää musiikkia.

Kickboozer ottaa aikansa ja muuttuu ikäänkuin lepakoksi. Paikallistaa vastustajan äänen perusteella.

Tosi herkkä kohta. Itse lirautan aina tässä kohtaa ruokalusikallisen etumukseen.

Vierailija
53/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä musiikkikin voi jo liikuttaa.

Vierailija
54/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toksinen maskuliinisuus on ok. Ei muuta kuin aloittajaa turpiin ja kaljalle ja maksullisiin. 

Vierailija
55/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se on monen naisen mielestä turn off, jos mies itkee. Sekin on monen naisen mielestä turn off, jos mies on lyhyt. Olen lyhyt mies ja itken välillä lällykohtauksille. Olen sinkku ja luen nyt vauva-palstaa :D Eikä minua haittaa että olen lyhyt, välillä hömpälle itkevä tai sinkku. Eikä sekään häiritse minua, että luen nyt vauva-palstaa, vaikka se ei ole miehekästä, vaikka vaginat kuivuisi siitä :D

Vierailija
56/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein geenitestin ja minulla on "empatiageeni" joten varmaan sen takia myös itken tolleen.

Jos on ongelma jollekin niin se on hänen ongelma, minä en voi tälle mitään että elän muiden ihmisten tunteissa ja samaistun niihin.

t. mies 42v

Vierailija
57/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä se elokuva, jossa itkevä mies kaataa kaikki naiset. Niinsanotut säälipillumiehetkään eivät koskaan itke. He kertovat tarinansa, mutta eivät itke vaikka kovat kokemukset siihen oikeuttaisivatkin.

Vierailija
58/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelettekö, miksi ei ole tullut tätä parempaa tarinaa / elokuvia vielä?

Enkä kyllä sen puoleen pidättäisi hengitystä, että koskaan tulisikaan. Ehkä JRR Tolkien oli "once in a 2000 years" kaltainen kirjailija.

Vierailija
59/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on monen naisen mielestä turn off, jos mies itkee. Sekin on monen naisen mielestä turn off, jos mies on lyhyt. Olen lyhyt mies ja itken välillä lällykohtauksille. Olen sinkku ja luen nyt vauva-palstaa :D Eikä minua haittaa että olen lyhyt, välillä hömpälle itkevä tai sinkku. Eikä sekään häiritse minua, että luen nyt vauva-palstaa, vaikka se ei ole miehekästä, vaikka vaginat kuivuisi siitä :D

Täällä toinen samanlainen. Aina ulkona ihmisten ilmoilla liikkuessani vedän suojaksi sen vanhan tutun rautamuurin, josta ei läpi näy tunteita. Kotona ollessani saatan päästää muutaman kyyneleen leffaa katsoessani. Esim. juurikin näissä LOTR-trilogian mestariteoksissa.

Vierailija
60/76 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin ihanan maskulinista, että väkisinkin tulee tippa linssiin!