Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisyyden ja hellyyden kaipuu

Vierailija
20.01.2020 |

Luulin että osaisin elää ilmankin. Ja ihan hyvin meni, kunnes tapasin miehen, joka sai rakastumaan. Ja alkuun sitä hellyyttä ja läheisyyttä olikin, hyvää seksiä. Nyt kaikki on muuttunu, mies on muuttunut aika etäiseksi ja välttelee jonkin verran läheisyyttä.

Ja koska ehdin rakastua, minä taas kaipaan edellä mainittuja lähes epätoivoisesti. Kosketuksen ja hellyyden kaipuu tuntuu lähes fyysisenä kipuna. En ymmärrä miksi olen tässä suhteessa, joka nykyisin antaa niin vähän.

Välistä haaveilen ihan vain jostain palvelusta, jostain vuokramiehestä jonka sais kotiin silittämään selkää ja päätä. Ihan vain että ois joku, joka ottaa kunnolla syliin ja pitäisi siinä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on siirtymässä seuraavaan.

Vierailija
2/16 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämieheen lankesit. Olet vain yksi kaato hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä pitkässä suhteessa hommat jotenkin luisui siihen, että minä olin se joka silitti ja piti sylissä. En ymmärrä miksi tää tuntuu jotenkin toistuvan, että minä jään ilman? Minkälaiset miehet oikein kykenee pitämää naista sylissä ja olemaan helliä? Tottakai hellyyden pitää olla myös vastavuoroista, siksi kaipaisin kerrankin sellaista suhdetta, jossa minäkin pääsisin syliin ja silitettäväksi. Ei niin, että kosketusta jaellaan kitsaasti, tai niin, että minä olen se silittelijä ja halaaja. Osaako suomalaiset miehet osoittaa hellyyttä?

Ap

Vierailija
4/16 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä pitkässä suhteessa hommat jotenkin luisui siihen, että minä olin se joka silitti ja piti sylissä. En ymmärrä miksi tää tuntuu jotenkin toistuvan, että minä jään ilman? Minkälaiset miehet oikein kykenee pitämää naista sylissä ja olemaan helliä? Tottakai hellyyden pitää olla myös vastavuoroista, siksi kaipaisin kerrankin sellaista suhdetta, jossa minäkin pääsisin syliin ja silitettäväksi. Ei niin, että kosketusta jaellaan kitsaasti, tai niin, että minä olen se silittelijä ja halaaja. Osaako suomalaiset miehet osoittaa hellyyttä?

Ap

osaa, osa.. minä ainakin. nyt ero tulossa, rakkaus ei vaan riitä jos alkoholi maistuu naiselle liikaa..

Vierailija
5/16 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

osaa, osa.. minä ainakin. nyt ero tulossa, rakkaus ei vaan riitä jos alkoholi maistuu naiselle liikaa..

Minä haluaisin ennemmin perheen, alkoholi ei kiinnosta enää kuin saunakaljan verran.

Vierailija
6/16 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haluatko suhteelta siis vain hellyttävä ja paijaamista, millään muulla ei ole väliä? Haluat vain möllöttää toisen kainalossa ja se riittää?

Ainakin minulle se juttelupuoli on hyvin tärkeää, yhteiset jutut ja yhdessäolo jonkun tekemisen kautta. Tarvitsen myös omaa tilaa vaikka kuinka seurustelisin ja olisin parisuhteessa tarvitsen omaa työtä, omia ystäviäni ja harrastuksiani tai tunnen tukehtuvani toisen kanssa. En voisi kuvitellakaan viikonloppua pitempää aikaa vain olla ja kyhnätä toisen välittömässä läheisyydessä. En ole mitenkään läheisriippuvainen, vaan normaali nainen, jolla ei ole mitään lapsuudessa tulleita traumoja.

Vierailija
7/16 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet ja onko sinulla ollut lapsuudessa jotakin hylkäämiskokemuksia?

Vierailija
8/16 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin mies kyllästyy sinuun, jos hän ei saa sinusta mitään muuta irti kuin jonkun iilimadon, joka haluaa koko ajan möyhärä kainalossa. Seurustelussa pitää olla muitakin sisältöä.

Vierailija
9/16 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jokin terapia voisi auttaa mielenterveysongelmiisi.

Vierailija
10/16 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sua itsestäänselvyytenä. Ota etäisyyttä mieheen ja keskity oman elämäsi parantamiseen.

11/16 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää sua itsestäänselvyytenä. Ota etäisyyttä mieheen ja keskity oman elämäsi parantamiseen.

Hieno neuvo👍 Jos asiat eivät aiemmin olleet solmulla niin tuota sinun neuvoa noudattamalla ainakin saadaan hommat pieleen.

Mistä esimerkiksi tietää ettei mies juuri noin ajattele, "miksi tuo sydämmeni mielitietty pitää minua nykyään itsestäänselvyytenä"

Ap'eelle neuvoksi tai vastasen varalle neuvo. Katsele seuraava mies sellainen joka ei käytä hellyyttä tai läheisyyttä ns. sisäänheittotuotteena!

Kyseessähän tahtoo olla sama ilmiö kuin naisilla, heillä tahtoo olla seksi se seikka jolla vakiinnutetaan suhde.

Sitä viisasten kiveä minulla ei valitettavasti ole millä näkisi miten olla lankeamatta toisen käytökseen joka on tarkoitettu vain palvelemaan suhteen alkua.

Tuo toisen itsestäänselvyytenä pitäminen on kieltämättä kompastukivi monesti. Kumpikaan osapuoli ei ikuna saisi toista pitää itsestäänselvyytenä.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
12/16 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän vaiheessa olen kirjoittanut, että haluan vain olla möllöttää miehen sylissä enkä halua muuta tehdä? Että mikään muu ei olisi tärkeää? Miksi keskustelut täyttyy täällä tämmöisellä ihmeellisellä vänkäämisellä ja asioiden keksimisellä, huutelulla?

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Halauksen puute?

Ap

Vierailija
13/16 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno neuvo👍 Jos asiat eivät aiemmin olleet solmulla niin tuota sinun neuvoa noudattamalla ainakin saadaan hommat pieleen.

Mistä esimerkiksi tietää ettei mies juuri noin ajattele, "miksi tuo sydämmeni mielitietty pitää minua nykyään itsestäänselvyytenä"

Ap'eelle neuvoksi tai vastasen varalle neuvo. Katsele seuraava mies sellainen joka ei käytä hellyyttä tai läheisyyttä ns. sisäänheittotuotteena!

Kyseessähän tahtoo olla sama ilmiö kuin naisilla, heillä tahtoo olla seksi se seikka jolla vakiinnutetaan suhde.

Sitä viisasten kiveä minulla ei valitettavasti ole millä näkisi miten olla lankeamatta toisen käytökseen joka on tarkoitettu vain palvelemaan suhteen alkua.

Tuo toisen itsestäänselvyytenä pitäminen on kieltämättä kompastukivi monesti. Kumpikaan osapuoli ei ikuna saisi toista pitää itsestäänselvyytenä.

Sepä se kun osaisikin katsoa seuraavan kumppanin oikein. Tämäkin antoi itsestään ihan toisenlaisen kuvan.

Ap

Vierailija
14/16 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni käy hierojalla saadakseen kosketusta.

15/16 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se kun osaisikin katsoa seuraavan kumppanin oikein. Tämäkin antoi itsestään ihan toisenlaisen kuvan.

Ap

Joo se on niin yleistä, niin miehillä kuin naisillakin😕

Ehkäpä kyse on siitä kuuluisasta kemiasta tai ihan kiva ei riitä-ilmiöstä.

Olemalla jotain mitä ei ole vakuutetaan puolisoehdokas? Luodaan se kemia tai vaikutelma maailman parhaasta, edes hetkeksi?

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
16/16 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän vaiheessa olen kirjoittanut, että haluan vain olla möllöttää miehen sylissä enkä halua muuta tehdä? Että mikään muu ei olisi tärkeää? Miksi keskustelut täyttyy täällä tämmöisellä ihmeellisellä vänkäämisellä ja asioiden keksimisellä, huutelulla?

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Halauksen puute?

Ap

Oletpas pahantuulinen ja kettumainen nainen, hyi. En yhtään ihmettele, että mies on muuttunut etäisemmäksi ja hän ei ole enää kiinnostunut sinun räkytyksestäsi.

Ja älä minun miesasioistani suotta huolehdi ä, olen ollut naimisissa jo yli 20 vuotta ihanan mieheni kanssa ja läheisyyttä on paljon. Ota siis ap itsellesi vaikka joku koira, jota voi halia päivät pitkät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän