Naapurin nuoren parin nainen usein toisen miehen seurassa
Eli meillä asuu naapurissa nuori pari, nainen varmaan n 20-25 ja mies vähän vanhempi, ehkä 25-30. Olen huono arvioimaan ikiä. Olen nyt muutamia kertoja nähnyt tämän naisen tulevan tai menevän asuntoon jonkun toisen miehen kanssa, enemmän omaa ikää olevan kanssa. Sanoisitteko asiasta pariskunnan miehelle?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi sanoa, koska jos naisella ei ole mitään salattavaa, niin mitä se mies siitä välittää, jos sanot asiasta. Ehkä miestä vähän naurattaa, jos kyseessä naisen veli, mutta jos olisikin pettämisestä kyse, niin olisi tyytyväinen, kun saisi tietää.
Minusta tuollaiseen asiaan ei pidä sekaantua yhtään. Itseäni ei edes kiinnostaisi, vaikka joku osapuoli pettäisikin. Ei vain kiinnosta ihmisten asiat niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tultiin sanomaan vastaavassa tilanteessa. Hieman on hävettänyt sen jälkeen, että mitä muutkin ovat mahtaneet ajatella kun mieheni viettää usein aikaa kaksoissiskonsa ja tämän lasten kanssa.
No sä et oo tässä se, jonka pitää hävetä!
Helppohan se on sanoa kun jopa kännykkäoperaattorin myyntipisteen nuori mies katsoo piiiiiiiiiiitkään perään (eikä edes myy mitään) kun oli juuri edellisenä päivänä kertonut jotain tarjousta miehelleen ja hänen siskolleen.
No, mitä sitten? Ehkä kännykkäoperaattorimyyjäkin tajuaa jossain vaiheessa, että aikuisillakin ihmisillä on sisaruksia, joilla voi olla lapsia.
Kysyisin naapurilta miksi hän olettaa, että meidän asiat kuuluu hänelle. Jo on kyylä.
Jos tässä epäiltäis tota miestä pettämisestä, niin aika moni sanoisi, että kerro naiselle.
Helppohan se on sanoa kun jopa kännykkäoperaattorin myyntipisteen nuori mies katsoo piiiiiiiiiiitkään perään (eikä edes myy mitään) kun oli juuri edellisenä päivänä kertonut jotain tarjousta miehelleen ja hänen siskolleen.