Tervehdittekö kassaa?
Itse en tervehdi ihan periaatteen vuoksi. He ovat töissä siellä ja heille maksetaan asiakkaiden palvelemisesta! Tervehtiikö joku teistä?
Kommentit (45)
En tervehdi kassaa, vaan kassatyötekijää. En myöskään tervehdi kaupanovea kulkiesssani.
Tietysti, kuten myös bussikuskia, kirjastonhoitajaa, postinkantajaa jne.
Tervehdin aina kaikkia. Bussinkuljettajaa, kassaa, myyjää, kauppiasta, ihmistä hississä, ihmistä samalla ovella, aikuista päiväkodin pihassa, urheilukentän reunalla, kirjastontätiä, aikuista taloyhtiömme pihassa jne. Kuuluu käytöstapoihin huomioida toinen ihminen.
Ap'llä on paska elämä ja haluaa levittää pahaa oloaan provoillaan. -5/5
Aina, kaikkia ihmisiä kenen kanssa olen tekemisissä. Kuuluu käytöstapoihin.
Mitä ap tekee itse työks.... tai, no.. never mind. Kaikki tietää kyllä :D
Tervehdin, mutta aina he eivät tervehdi minua. Puhuin tästä jo tänään, mutta ketju poistui kun ilmoitin missä kauppaketjussa näin.
Mä tervehdin kassalla olevaa aspaa aina tottakai. Omassa vakiokaupassani onkin eräs oikein hilpeä tapaus; jos saavumme kassalle mieheni kanssa, niin tämä rouvaa tervehtii miestäni, muttei minua. Ja tämä siis aina, jos olemme yhdessä ostoksilla ja satumme kyseisen rouvan kassalle. Aluksi se nauratti, mutta nyt tuollainen moukkamaisuus ja tervehtimisestä kieltäytyminen on ruvennut ärsyttämään siinä määrin, etten mene enää kyseiselle kassalle. Valitsen viereisen vaikka jono olisi pidempikin.
Totta kai tervehdin aina. Mahdollisimman ystävällisesti. Olen itsekin tehnyt asiakaspalvelua ja kohtelen heitä samatta tavalla mistä itse pidin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tervehditte? Siinähän menee turhaa aikaa :D
Öö... Minä se olen niin monipuolinen osaaja, että pystyn sanomaan "Hei" ja latomaan ostoksia hihnalle samaan aikaan.
Tietysti. Tervehdin myös autoillessani jokaista vastaantulevaa kuskia.
Aina