Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely vyötärönympäryksestä ja painosta

Vierailija
20.01.2020 |

Tehdäänkö ketju miten rasvaprosentti vaikuttaa painoon ja vyötärönympärykseen. Voin aloittaa. Minulla vyötärönympärys 80cm ja pituus 168, paino 70kg. Kesää kohti vyötärön kavennus tavoitteena. Harrastan liikuntaa noin 4 kertaa viikossa ja ikää on 41v.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46 v, pituus 169 cm, paino 70 kg, vyötärö 77 cm, rasva-% 29,8

Vierailija
2/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei kerro rasvaprosenttia, ja vyötärönympärykseen vaikuttaa myös ruumiinrakenne, mutta vastaan nyt kuitenkin. Itse olen 170/57 ja vy 64. Ja se rasvaprosentti viime mittauksessa n. 15. Ikää 43.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

179/63 ja vyötärö 63, Ikää 30 ja liikuntaa harrastan 4-6 kertaa viikossa

Vierailija
4/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32, 163/52 ja vyötärö 68cm, kroppa mallia suorakaide... Hikiliikuntaa 1,5-2h viikossa ja noin 7h kävelyä.

Vierailija
5/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 185cm/79kg vyötärö 81cm, ikä 41.

Vierailija
6/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino ei kerro rasvaprosenttia, ja vyötärönympärykseen vaikuttaa myös ruumiinrakenne, mutta vastaan nyt kuitenkin. Itse olen 170/57 ja vy 64. Ja se rasvaprosentti viime mittauksessa n. 15. Ikää 43.

Taisin kirjoittaa huonosti mut siis sitä tarkoitin, ettei paino kerro rasvaprosenttia ja vyötärönympärys on vaan suuntaa antava. Ajattelin, että saman pituiset ja painoiset voisivat vertailla noita lukuja. - ap

Vierailija
7/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 181cm/95kg vyötärö 90cm, ikä 46.

Vierailija
8/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 170/59 kg ja vyötärö 74-75cm. Oon sellanen litteä ja leveä. Miten tätä vyötärön leveyttä saisi pois? Lantio on 96cm. Suhteessa laihaan ulkomuotoon tuo vyötärönympärys on iso minulla. Mutta miten sitä kapeammaksi? Vai mittaanko väärin. Rinnan alta on 71cm ja siitä lähtee päärynämäisesti levenemään hitaasti mutta varmasti. Liikun monipuolisesti ja vatsa toimii..

Vierailija
9/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun painoin 52 kg ( bmi 19) vy oli 71cm, 65 kiloisena 81cm

Vierailija
10/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 170/59 kg ja vyötärö 74-75cm. Oon sellanen litteä ja leveä. Miten tätä vyötärön leveyttä saisi pois? Lantio on 96cm. Suhteessa laihaan ulkomuotoon tuo vyötärönympärys on iso minulla. Mutta miten sitä kapeammaksi? Vai mittaanko väärin. Rinnan alta on 71cm ja siitä lähtee päärynämäisesti levenemään hitaasti mutta varmasti. Liikun monipuolisesti ja vatsa toimii..

Olen myös litteä ja leveä. Olen aina miettinyt että musta olis tullut todella hyvä uimari, isohkot kämmenet ja pitkät sormet, lisäksi lihaksia vaikka muille vähän jakaa.

Vaikka kuinka laihduttaisin, en saa vyötäröä ellen poistata kylkiluita. Alimman kylkiluun ja lonkkaluun väliä alle 9cm, siihen ei kummoista vyötäröä saa. Lisäksi kylkikaari on jotenkin ulkoneva, ehkä sen voisi saada korsetilla "kasaan". Epäilen että kylkiluiden ulkonevuus johtuisi 3 isosta raskausvatsasta näin lyhyeen kroppaan, voipi olla mutuakin.

Vierailija
11/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös litteä ja leveä. Olen aina miettinyt että musta olis tullut todella hyvä uimari, isohkot kämmenet ja pitkät sormet, lisäksi lihaksia vaikka muille vähän jakaa.

Vaikka kuinka laihduttaisin, en saa vyötäröä ellen poistata kylkiluita. Alimman kylkiluun ja lonkkaluun väliä alle 9cm, siihen ei kummoista vyötäröä saa. Lisäksi kylkikaari on jotenkin ulkoneva, ehkä sen voisi saada korsetilla "kasaan". Epäilen että kylkiluiden ulkonevuus johtuisi 3 isosta raskausvatsasta näin lyhyeen kroppaan, voipi olla mutuakin.

Ai tuostako se johtuu, ettei vyötäröä saa kapeaksi millään? En ole ikinä ajatellut tuota luiden välimatkaa, mutta minulla se on näköjään vielä vähemmän kuin sinulla. Olen nyt normaalipainon ylärajalla (164/66) ja vyötärönympärys on 89cm. Hoikkanakin se oli niin suuri, etten meinannut uskoa muiden lukemia, kun ensimmäisen kerran luin vastaavaa ketjua tältä palstalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi