Protein.fi kokemuksia?
Kommentit (20)
Sitä saa ruoasta helposti ellei ole täysin pihalla ravintosisällöistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä saa?
Roteiinia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä saa?
Roteiinia
Tuolla on tarjolla muutakin.
Toimitusajaksi lupaillaan 1-3 päivää joka todellisuudessa oli reilu 2 viikkoa ja tilaus edelleen puutteellinen. Lasku kyllä löysi perille:D
En suosittele!!!
Minuusta noista lisäravinteiiista ole juurikaan muuta hyötyä kuin etttä se antaa sen hetkellisen energian ja spurtin tehdä sarjat täysilllä läpi.
Kannattaa tilatessa olla tarkkana! Tilatessa palautustietoja ei saanut, kun ei sivu auennut, jotta olisi ne tiedot voinut etukäteen tarkistaa. "Ilmainen toimitus" - kyllä näkyi heti jo etusivulla. Tilausvahvistuksessa ei ollut lueteltu edes tilaamiani tuotteita. Vasta Klarna laskusta huomasin, että alekoodi ei ollut jostain syystä tallentunut. Eivät voineet sitä jälkikäteen lisätä tilaukseen, kun chatissa otin asiasta yhteyttä. Kieliongelmakin chatissa oli.
Yllätyksenä siis tilauksen palautus maksoi 29.90€ (ilmastosyistä). Toimitus ei myöskään tapahdu alle viikossa.
Eli ole tarkkana. Minä en tilaa sieltä enää.
Syö enemmän kaurapuuroa. Sillä Bull Mentulakin kertoi kasvattaneensa lihakset.
Vanha ketju, mutta pitääpä tulla kommentoimaan kun itsellä on vain hyviä kokemuksia sivusta. :) Olen tilannut kaksi kertaa inkivääri kapseleita ja proteiinijauhetta. Proteiinijuaheen koostumus on parempi verrattuna aiemmin käyttämiini jauheisiin, koska juoma ei jää jauhoiseksi litkuksi vaan on täytelänen ja hyvänmakuinen. Toimitukset tulivat perille ajallaan.
Törkeä pulju. Posti toimitti paketin väärään kaupunkiin, ja paketti palautui lähettäjälle. Posti oli kuulema ilmoittanut, ettei voi vaihtaa toimituspistettä mitä todella ihmettelen mutta en alkanut soittelemaan Postin maksullisiin palvelunumeroihin.
Protein.fi palautti 17.90 euron ostoksestani 7 euroa. Loput menivät kuulema postikuluihin.
Siis postikuluttoman tuotteen palautumiseen joka johtui Postin virheestä!!!!!!!!!!!!
Tilasin pari viikkoa sitten ja olen tyytyväinen. Aika hintavia jauheita, mutta instagramista löytyy monta alennuskoodia jos vähän jaksaa selailla hedän tiliä. Toimitus ok vaikka aina saakin pelätä tuota Postin toimintaa ihan mistä vaan tilatessa...
ProteinFi kokemuksia - https://lite.bz/u1NSMn Tullut tilattua tuolta pari kertaa ja hyvin toimii.
Tosi hyvä makuiset Slim tuotteet verrattuna esim Nutrilett tuotteisiin varsinkin mansikka, vanilja ja päärynä vanilja tosi hyviä. Palvelu pelasi täydellisesti ja oli nopea toimitus. Nyt maaliskuussa 2022 vielä tosi hyvällä hinnalla kun saa -25%alen. Suosittelen.
Terve ihminen ei tarvitse lisäravinteita, vaikka urheilisi kuinka. Monipuolinen normaali ravinto riittää. Tunnen ihan tarpeeksi salilta niitä lihaskimppuja, jotka ovat pumpanneet tolkuttomasti proteiinia naamaansa ja nyt on maksa ja munuaiset sökönä. Kannattiko?
Samaa mieltä minä myös etten ikinä enää tilaa ! tilasin ja maksoin suklaan maku reilu 23 euroo ..ei ikinä tullu ja kun soitin koko tilausta ei ollu sielä vaikka mulla oli tilausnro , lupasivat hyvittää sillä näytepakk jonka arvo oli noin 12 euroo ...eipä sitäkää oo näkyny paitsi tänään tuli tietoa että heillä väärä puh nro :O eli ??? s-posti tieto kyllä . Seuraavaksi soitin asiakas palv ja sielä vastas englanniksi joku nainen (jonotettuani aikani ) joka tiesi tuotteen mut ei osannu sanoo mikä on . Ite osaan kieltä mut kaikki ei mut tunnen et kyllä kusetettii . En Suosittele !!!!!
Olen tilannut proteiinijuhetta ja ollut tyytyväinen.
Saa saa mutta jos koittaa saada 120g päivässä niin tulee vaikeaksi niin paljon saada
Vanha ketju, mutta löytyy googlella.
Itse tilasin reilu kuukausi sitten, toimitus kesti hieman vajaa viikon. Tilasin proteiinijauhetta, joka on normi suklaa/vanilja/jauhoinenmansikka juttuihin tottuneelle oikeasti erilaisia ja ihan ok makuisia, mutta todella, todella äklömakeita. Lisäksi tuo proteiinijauhe ei mielestäni sekoitu kunnolla, vaan jää aika paljon klimppejä veteen.
En varmaankaan tilaa kalliin hinnan takia enää toiste, mutta toimitus oli ok ja tuotteetkin hyviä ja tosiaan protskujauhe ihan erilaista ja makeudestaan huolimatta ihan hyvänmakuista.
Jos siis ei hinta haittaa, niin en näe syytä, miksi ei voisi tilata.
Itse tein tilauksen muutama viikko sitten! Tilaus saapui vain muutaman arkipäivän sisällä ja tuotteista sain vaikuttajan alekoodin kanssa vielä lisäalen jo alennetuille tuotteille. Olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä aikaisemmin, kun Posti kadotti tilaukseni, mutta sain suomen kielellä erittäin ystävällistä palvelua ja tilauskin löytyi ja sain sain sen kotiin jo seuraavana päivänä.
Plussaa myös kivoista nettisivuista ja kauniista tuotteista. Näitä on mukava pitää esillä keittiössä ja ottaa salille mukaan.
Eli itse kyllä voin lämpimästi suositella. 😊
up