Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen koulukaveri tuli meille asumaan.

Vierailija
19.01.2020 |

Mies oli luvannut että voi punkata meillä muutaman viikon. Tänään tuli kassien kanssa. Tarjottiin ruokaa ja pistin pedin olkkariin.
Mies siellä seuraa pitämässä, minua ärsyttää. Ei sovittu pelisääntöjä, enkä tykkää vieraista kotonani. Tekisi mieli lähteä siskon luo Ruotsiin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kutsui jonkun teille asumaan kysymättä sinulta? Kuulostaa siltä, että sianjättöä voisi harkita. Ymmärrän, että haluaa auttaa kaveriaan, ei ole kiva joutua talvipakkasilla kodittomaksi. Mutta miksi ei keskustellut ensin sinun kanssasi? On se sinunkin kotisi.

Vierailija
2/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli luvannut? Sinulta kysymättä?

En kattelis. Enkä varsinkaan passais. Lähtisin siskon tykö Ruotsiin ja hankkisin oman kämpän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sen varjolla kaveri tuli että huomenna lähtevät autoja katsomaan Etelä-Suomeen.

Ei meillä kauheasti keskustella tälläisistä, mies katsoo ettei ne kuulu mulle ja en viitsi riidellä.

Vierailija
4/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis tullu meille. Voit sanoa miehelle, että jompi kumpi lähtee, kaveri tai sinä.

Vierailija
5/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli luvannut? Sinulta kysymättä?

En kattelis. Enkä varsinkaan passais. Lähtisin siskon tykö Ruotsiin ja hankkisin oman kämpän.

... ja siellä Ruotsissa siskon mies ajattelisi sinusta juuri samalla tavalla kuin sinä nyt miehesi kaverista. Pannaan vahinko kiertämään!

Vierailija
6/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olis tullu meille. Voit sanoa miehelle, että jompi kumpi lähtee, kaveri tai sinä.

Sama meillä. Olisin voinut antaa yösijan 1-2 yöksi ja se siinä, mutta siitäkin olisimme jutelleet etukäteen.

Vierailija
7/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummanko nimi on ulko-ovessa? 

Vierailija
8/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asunto vai omistusasunto? Minkä kokoinen asunto? Kuka maksaa asunnon kulut? Mitä olitte yhdessä sopineet asiasta?

Jos miehen asunto niin miehellä suurempi päätösvalta. Jos yhteinen asunto ja esim. kulut puoliksi, niin ehdottomasti pitäisi olla yhteinen päätös sekä yhteiset pelisäännöt. ITse en suostuisi vaikka olisi vain yksin miehen nimissä asunto tai hän maksaisi asumiskulut. Mutta jos mies näin päättäisi, itse lähtisin uuteen osoitteeseen ja vakava keskustelun paikka jatkuuko teillä yhteisasuminen tulevaisuudessa.

Vierailija
9/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap tuo rahaa talouteen? Kuka maksaa asumisen? 

Vierailija
10/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla ei ole miestä. Asuu tädin ja miehen kanssa nyt mutta aina sinne mahtuu. Ja kysyn luvan tietenkin. Lapset ei voisi lähteä koulun takia kuin vanhin.

Vierailija
11/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaista ei nyt kyllä vain tehdä, jos on molempien koti. Vaikka olisi kämppä lähtenyt alta, asiasta keskustellaan kumppanin kanssa ensin, harva kieltäytyy jos uhkana on kadulle joutuminen. Kaveri voi odotella päiväsaikaan vaikka missä kauppakeskuksissa, että asiasta on puhuttu toisen kanssa.

Vierailija
12/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Olisin voinut antaa yösijan 1-2 yöksi ja se siinä, mutta siitäkin olisimme jutelleet etukäteen.

Jep jep, ulos vaan kaveri hädässä, eukon mukavuus on tärkeintä.

Vierailija
13/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siltä kämppä ole lähtenyt. Tuli vaan meille muuten. Asunto on molempien koti. Postilaatikossa on meillä yhteinen nimi.

Minä olen lasten kanssa kotona, miehellä on yritystä. Asia ei johdu taloudesta, mieheni vaan on sellainen. Kaikkien kaveri, hyvä tahtoinen ja impulsiivinen.

Vierailija
14/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti yksikään ketjun naisista ei pääse ystävälleen majoittumaan, koska mies kieltää. 

Vierailija
15/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siltä kämppä ole lähtenyt. Tuli vaan meille muuten. Asunto on molempien koti. Postilaatikossa on meillä yhteinen nimi.

Minä olen lasten kanssa kotona, miehellä on yritystä. Asia ei johdu taloudesta, mieheni vaan on sellainen. Kaikkien kaveri, hyvä tahtoinen ja impulsiivinen.

Jaa, tämä olikin provo.

Vierailija
16/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset on miehiä empaattisempia, ystävällisempiä ja muita enemmän huomioivia"

Vierailija
17/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa nimilaput vanukkaisiin.

Vierailija
18/18 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on ollut täällä aikaisemminkin..provooooo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi