Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa elämässänne ette kadu, vaikka jonkun mielestä ehkä pitäisi?

Vierailija
19.01.2020 |

Itse en kadu, että nuorina käytimme mieheni kanssa kaikki rahamme matkoihin. Nyt viisikymppisinä ei ole säästöjä "pahan päivän varalle", eikä ole tulossakaan, kun olemme molemmat työttömiä. Mutta olen todella onnellinen, että matkustimme silloin.

Nyt tässä iässä jo huomaa, että sekä itsellä että tutuilla alkaa olla kaikenlaista kremppaa, eikä matkailu välttämättä oliskaan enää niin kevyen helppoa ja hauskaa.

Kannattaa matkustaa, kun on nuori, terve ja vahva :)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistotutkintoa humanistisella alalla, vaikka en päätynytkään sen alan työhön.

Vierailija
22/46 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin vuosia sitten tuhansia euroja nuorempaan mieheen, joka petti ja valehteli, mutta sain niin hyvää seksiä että en tarvitse sitä enää yhtään. M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla kun AP, joskin nuorempi olen.

Välillä sitä miettii kuinka paljon rahaa on mennyt matkusteluun, ja kuinka olisi esim. asunnon voinut niillä rahoilla hankkia. Mutta en usko että olisin ollut niin onnellinen "seiniä maksaessa" mitä matkoilla olen ollut.

Tuntuu myös että maailma on menossa hulluksi, jos miettii 10-vuotta tästä eteenpäin, uskaltaako sitä enää matkustaa, viittaan nyt erilaisiin tapahtumiin mitä oli esim. taannoin Nizzassa ym.

Ja olen tuota terveyttäkin miettinyt, ei paljoa tarvitse tapahtua (polvivamma tmv.) niin aika paljon joutuu juttuja jättämään välistä jos kävely/raput tuottaa ongelmia.

Lisäksi olen huomannut, että moni kohde on jo liiankin turistirysä, ei enää tunnista samaksi paikaksi mitä oli esim. 10-15 vuotta sitten/paikalliset "kadonneet".

Vierailija
24/46 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu sitä, etten ole hankkinut lapsia.

Aloittajan tavoin en myöskään kadu sitä, että nuorempana laitoin kaikki liikenevät rahani matkoihin ja erilaisiin elämyksiin. Nyt viisikymppisenä ei tosiaan jaksa edes samalla tavalla reissata, mutta onneksi nuorena tuli kierrettyä ihan riittävästi maailmaa.

En myöskään kadu nuoruuden kännisekoiluja, vaikka melkoista haipakkaa se välillä olikin. Mitään vakavaa haittaa siitä ei onneksi kenellekään seurannut. Vaikka toki rahat menivät, pää oli aamulla kipeä ja morkkiskin oli välillä kova.

Jos kuolisin nyt, kuolisin tyytyväisenä.

Vierailija
25/46 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaa kirjoittelu.

Vierailija
26/46 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenen mielestä matkustelua täytyisi katua... :D Itse en tosiaan kadu matkustelua...

[/quote]

Tiedän moniakin, joiden mielestä olisi tärkeämpää ostaa asunto ja säästää vanhuuden tai pahan päivän varalle kuin matkustaa. Itse en ajattele niin.

Vierailija
27/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadu koulukiusaamista ja miksi pitäisikään? Vahvat syö heikot jne

Jonkun isomman ja vahvemman pitäisi käydä vetämässä kaikkia kaltaisiasi turpaan.

Voi teitä uhoojia. Jos noin kävisi veisin asian käräjille ja nauttisin vahingonkorvauksista.

Vierailija
28/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai viisikymppisillä ole vielä niin huono vointi, että matkustaminen on hankalaa?

Vierailija
29/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katunut että jäin pieneen kotikaupunkiini, vaikka se tiesi tyytymistä matalampaan palkkaan. Sain kaksi ihanaa lasta, kasvatin heistä mallikelpoista hyvin menestyviä ja toimeentulevia ihmisiä, minulla on kaunis tilava velaton koti, ollut jo liki 30 vuotta, tulen toimeen erittäin hyvin. Täällä tulin hyvin toimeen matalammalla palkalla, tukiverkot olivat kunnossa. Elämä on ollut täyteläistä ja nyt mummina saan olla nuorten apuna.

Rakastan läheisiäni ja elämääni.

Vierailija
30/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän viikottain kan nabista ja harvakseltaan sieniä. En kadu tai häpeä yhtään, vaan aion jatkaa näin elämäni loppuun saakka.

M46

Minäkin käytän sieniä. Nytkin on herkkusieniä jääkaapissa.

Zinc

Vierailija
31/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen seksityöntekijä, enkä kadu tai häpeä. Jos voisin palata ajassa taaksepäin, niin tekisin silti jokaisen niistä työkeikoista. Perheeni, ystävät, moni tuttu ja poikaystävä tietää. Olen asiasta avoin ja yhä pari vuotta seksityön lopettamisen jälkeen olen mukana vapaaehtoistyössä alalla olevien hyväksi.

N23

Vierailija
32/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiseen mieheen rakastumista.

Vierailija
33/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai viisikymppisillä ole vielä niin huono vointi, että matkustaminen on hankalaa?

Ei ole kyse voinnista, vaan siitä, ettei enää yksinkertaisesti huvita jonottaa lentokentillä ja massaturismin pilaamista kohteissa eri nähtävyyksiin. Onneksi matkustin paljon silloin, kun sekaan vielä mukavasti mahtui. Kyllähän osa viisikymppisistä matkustelee vielä hyvinkin aktiivisesti. Itse en ole tuosta harrastuksesta enää niin kiinnostunut.

Vierailija
34/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt mitään sellaista mitä pitäisi jäädä katumaan. Katumusta ei tarvita muutokseen, eikä katumus tarkoita että henkilö olisi käsitellyt asian. Ajatus helposti pydähtyy katumukseen ja se olisi liian helppoa.

Haluan enemmän, haluan mennä eteenpäin ja syvemmälle. En ole katumuksella tilivelvollinen kenellekään muulle. Olen oman itseni pahin kriitikko.

Vierailija
35/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu sitä, että ostin (miehen kanssa yhdessä) talon 21 vuotiaana, lainan maksu on hyvällä mallilla. Jos sama tahti jatkuu olen reilusti alle 4kymppisenä velaton. 

Nyt muut oman ikäiset vasta alkavat miettimään omaa taloa/asuntoa. 

Vierailija
36/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni myyminen vuosia sitten. Nyt onnellisesti jo naimisissa miehen kanssa, jonka tapasin ensimmäisen kerran asiakkaana. Vanhempani ja parhaat ystäväni tästä tietävät, mutta ovat kyllä sitä mieltä että yksi parhaimmista asioista mitä minulle käynyt, niinkuin onkin. Sain unelmamiehen ja perheen hänen kanssaan.

. Niin, eikä tarvitse pelätä, että mies lähtee juotiin. Kun eihän se sellaista harrasta....

Vierailija
37/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilven poltto--- jatkuu yhä.

Mies 46v.

Vierailija
38/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käytön aloittamista pitkän raittiuden jälkeen. Elämä on paljon mukavampaa kun joskus voi ottaa huikkaa, eikä tarvitse koko ajan vaahdota ja niuhottaa tipattomuutta.

Vierailija
39/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen entinen seksityöntekijä, enkä kadu tai häpeä. Jos voisin palata ajassa taaksepäin, niin tekisin silti jokaisen niistä työkeikoista. Perheeni, ystävät, moni tuttu ja poikaystävä tietää. Olen asiasta avoin ja yhä pari vuotta seksityön lopettamisen jälkeen olen mukana vapaaehtoistyössä alalla olevien hyväksi.

N23

Voi oksennus teitä vailla itsekunnioitusta olevia h*uoria....liian tyhmiä edes pitämään suu kiinni häpeästään!

Vierailija
40/46 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pettämistä nyt jo 23v takana jatkan vieläkin On nähty monen mallista piirakkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän