Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo osti 200€ lenkkikengät

Vierailija
19.01.2020 |

Ei sitten halvempia? Naureskelinkin jo hänelle että ihminen on monta sataa tuhatta vuotta juossut ilman mitään kenkiä mutta hän ja pömppiksensä jotka viettävät 95% ajasta sohvalla tarvitsevat jotain hifi välineitä juoksemiseen! 😂

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran panostin ja ostin itselleni 250e maksavat maiharit. Siitä on nyt 16 vuotta aikaa, ja maiharit edelleen käytössä ja hyvät jalassa. Ensimmäiset 5 vuotta käytin päivittäin ja senkin jälkeen useampaan kertaa viikossa, on koluttu maastoa ja asfalttia ja kilometrit vetää varmasti lähempänä tuhatta.

Hyviin kenkiin kannattaa panostaa, jos vain pystyy.

Oon tässä ajassa kulkenut puhki aika monet parinkympin lenkkarit.

Jos liikuntaa/urheilua harrastaa niin kannattaa alusta asti panostaa kunnollisiin, sopiviin ja kestäviin vehkeisiin. Mikään ei lannista intoa niin paljon kuin se että harjoittelu tuntuu vaikealta tai sattuu epämukavien varusteiden takia.

Virheet kannattaa minimoida jo alussa lajin jatkuvuuden kannalta.

Vierailija
62/62 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaikki lenkkarit maksaa paljon. Juoksen itse ”alkukantaisella” tyylillä eli barefoot-tekniikalla (erilainen tapa juosta) ja mun ”lenkkareissa” on vain litteä kumi pohjana, siis ei mitään pohjaa, eristeitä, vainmmennuksia. Pelkkä 2mm kumi.

Silti nekin maksaa 150e :)

Sinällään kyllä barefootjalkineiksi kelpaisi 5 euron kerhotossut jos ei merkkituotetta halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän