Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko muutkin miehet huomanneeet kunka oma taso tinderissä on paljon huonompi kuin livenä? Ainakin matchien perusteella.

Vierailija
19.01.2020 |

Tuntuu jotenkin järkyttävän suurelta tämä tasoero verrattuna siihen mitä saa oikeassa elämässä.
Tinderissä ei tuntunut tulevan juuri lainkaan matcheja kun swaippailin vain niitä joista pidin, mutta appi näytti kuitenkin että olen saanut 99+ tykkäystä jo pitkän aikaa sitten.

Nyt olen parina päivänä kokeillut swaipata oikealle kaikki, jotta näen että tuleeko pareja näin lainkaan, ja lopputuloksena minulla on 224 paria. Lähes kaikki vain on sellaisia joita en ikinä livenä yrittäisi, ja antaisin pakit jos he tulisivat minua iskemään. Myöskin edelleen tinder näyttää että tykkäyksiä antaneita on 99+, eli vielä paljon "jonossa"

Mistä johtuu tämä valtava tasoero kiinnostuneista naisista netissä versus livenä? Onko muilla miehillä samansuuntaisia kokemuksia?

Mies, 32 vuotta

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli huomattua tämä sama asia.

En ole enää tinderissä

Vierailija
2/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä päätös tykkäyksestä tapahtuu pääasiassa yhden valokuvan perusteella. Jos ensimmäinen kuva ei miellytä, ei bioa lueta tai muita kuvia katsella.

"Luonnossa" nainen kuitenkin kiinnittää miehessä huomiota moniin muihin seikkoihin kuin pelkkään ulkonäköön. Painoarvoa saavat olemus, ääni, itseluottamus, huumorintaju, tuoksu ja monet muut kuvissa näkymättömät seikat, sekä luonnollisesti taito lähestyä & käsitellä naisia.

Tinder on loistava työkalu niille, jotka näyttävät kuvissa hyvältä & ovat sopivan ikäisiä. Itsen en kuitenkaan viitsi vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa niitä kauniimpia naisia tinderissä, mutta ihan keskiverto-hyvännäköisiä kyllä sillointällöin. Ei kyllä älyttömän hyvännäköinen kaverikaan saa yhtään todella hyvännäköistä matchia.

Vierailija
4/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Tasoni on olematon livenä, ja uskon että menisi miinuksen puolelle tinderissä jos olisin siellä.

Vierailija
5/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä löydän helposti itseäni 10v nuorempia miehiä. Tinderissä ihmiset rajaavat iän mukaan liikaa. N38

Vierailija
6/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti miehet yliarvioi tasonsa ja pahasti. Niin on käynyt sinullekin.

Vierailija
7/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän tällainen tutkimus on julkaistu?

Vierailija
8/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Tasoni on olematon livenä, ja uskon että menisi miinuksen puolelle tinderissä jos olisin siellä.

Sama. Tai taso on mitä on, koska en ole livenä se supliikein tai itsevarmoin mies.

Tinderissä mennään sitten kuvilla. Nyt tiedän etten ole myöskään se komein, koska matcheja ei tule oikeastaan lainkaan.

Ehkä kirjeenvaihto olisi mulle sopivin?

Vierailija
9/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama taso sekä että. Tinderissä ei yhtään matchia ja oikeassa elämässä miehet eivät edes sylkäise päin.

Vierailija
10/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pelkkä kuva ja joku profiiliteksti. Elävä ihminenhän on ihan eri asia.

Vierailija
11/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tällainen on mahdollista, kun eihän miehet kylve missään samanlaisessa kehutulvassa kuin naiset? Siihenhän kun vaaditaan jonkinlaista valheellista luuloa itsestään johon on saatu eväät jostain tällaisesta aiheettomasta kehumisesta.

Vierailija
12/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt ole yleisesti tiedossa oleva asia?

Tinderin tilastot kertovat totuuden: top 80% naisista kelpuuttaa top 11,5% miehistä.

Syiden uskoisin olevan seuraavat:

1. miehet tykkäilevät kaikista, ja ovat valmiita seksipuuhiin vaikkeivat pitäisi naista kuin just ja just mukiinmenevänä yhdeksi illaksi -> naisille on tarjolla komeita matcheja

2. miehessä naisiin vetoaa ulkonäön lisäksi supliikki, itsevarmuus, raha ja status, ym. Tinderissä voi tehdä vaikutuksen pelkällä ulkonäöllä

Oma tasoni livenä riittää hoikkiin ja perusnätteihin naisiin, jotka ovat naisia joista pidänkin. Fitnessmissejä en saisi enkä haluaisikaan.

Tinderissä tasoni on ydinjätettä, vaikka tekisin millaisen profiilin naisten ja ammattikuvaajan avustuksella (kokeiltu on). Tinder-taso riittäisi ylipainoisiin naisiin joilla on merkittäviä elämänhallintaongelmia.

m/36

Vierailija
13/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tainnut kysellä tätä täällä ennenkin, eikö niin? Jos kerran livenä on hyvin vientiä, niin kyllä naamastasi pitäisi silloin saada sellainen kuva, joka tuo sinulle haluamiasi matcheja Tinderissä.

Vierailija
14/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono laatuisia naisia on deitti sivuissa appessä

Vierailija
15/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oot tyhmä trolli 0/5 provo

Vierailija
16/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on.

Olen exäni kanssa tosi hyvissä väleissä ja jossain vaiheessa kokeiltiin molemmat Tinderiä. Minulle se osoittautui ajanhukaksi. Exä oli siellä kuin jumalatar, matcheiksi pukkasi ammattifutaria, julkkista ja ties mitä komistusta.

Livenä olin varmaankin paremmissa asemissa, mutta molemmat ollaan taviksia.

Molemmat nyt uudessa parisuhteessa, kummankin uusi kumppani "tavis" kuten mekin.

nr. 12 varmaankin oli aika oikeassa. Ja sitten on se että naiset voivat muokata ulkonäköä monipuolisemmin. Kuvissa yleensä esitellään parhaat puolet eikä niitä huonoja.

Vierailija
17/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio naisten kuvista pitää paikkansa.

Tajusin jossain vaiheessa että naisilla on ihan erilainen käsitys kuvista,somesta ja nettideittiprofiileista.

Someprofiili nähdään eräänlaisena mosaiikkina elämän huippukohdista ja nettideittiprofiili kuin työhakemuksena jossa esitellään parhaat puolet itsestä. Kuviin pätee sama.

Miesten asenne on yleensä rehellisempi. Sanon rehellisempi koska 90% itse tuntemistani naisista on lähes tunnistamattomia livenä verrattuna somekuviin. Ja puhutaan tavallisista naisista ikäluokassa n. 35-45.

Miehistä lähinnä narsistit ovat yhtä taitavia markkinoimaan itseään kuin naiset, ja näillä miehillä sitten käykin flaksi.

Vierailija
18/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä nähty jo vanhanaikaisilla deittisivustoilla.

Samantasoiset mies ja nainen kun menevät nettiin, niin mies saa 2 viestiä viikossa, ja nainen 1 000

Vierailija
19/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantasoiset mies ja nainen kun menevät nettiin, niin mies saa 2 viestiä viikossa, ja nainen 1 000

Ehkä joku 22 v. misu saakin. Muut ei.

Vierailija
20/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten saamista viesteistä 1000 kappaletta on sisällöltään ”ime mun munaa”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän