Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset lapset

Vierailija
19.01.2020 |

Miesystäväni aikuiset lapset, 21 ja 22 v asuvat edelleen lapsuuden kodissa, eivätkä osoita merkkiäkään että haluaisivat omilleen. Lapsuudenkoti on tyttärelle tärkeä. Tämä määrittää myös meidän elämää ja suunnitelmia miesystäväni kanssa. Tytär ei käy töissä, eikä opiskele. Ei ole ikinä kesätöissä ollut. Vanhempi lapsista pka opiskelee kotoa käsin. Onko vastaavia kokemuksia? Me ollaan 50v ja haluaisimme asua yhdessä. Mutta nämä miehen lapset..eikö aikuiset lapset voisi jo ottaa vastuuta omasta elämästään. Nauttia nuoruudesta, kokeilla siipiään, eikä kykkiä kotona, täyshoidossa. Ja rahaakin tulee ilmaiseksi. Kaikki, ihan kaikki tulee kuin manulle illallinen. Tuntuu että mitään ei vaadita, varsinkaan tyttäreltä. Omat lapseni ovat samoja ikiä ja opiskelevat. Kesät ovat töissä ja asuvat jo omillaan, opiskelija-asunnossa, opiskelija elämää. Yritän ymmärtää tätä tilannetta mutta vaikeaa se on. Mies on ihana enkä haluaisi olla mikään besserwisser mitä kasvatukseen tulee. Kun en ole täydellinen itsekään.
Muutenkin saattaa olla jo liian myöhäistä tuon ikäisten kohdalla alkaa kasvattamaan/ vaatimaan jtn uutta tapaa olla ja toimia? Onko vastaavia kokemuksia? Tai vinkkejä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/28 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tilanne toisin päin.

Itse lähdin kotoa 18 v vain muovikassin kanssa. Minulle on ihan sama, mitä joku aikuinen mies minusta haluaa, minä autan omaa lasta alkuun ihan niin kauan kuin haluan. Kun hänellä on halpaa asua ja opiskella, sitä nopeammin hän pääsee opintoveloista, ja sitä vähemmän minulla on myöhemmin huolta hänen pärjäämisestä.

Kenenkään miehen haluamiset, olkoon kuinka ihana vaan, ei mene sen edelle. Mikään kiire ei ole asua yhdessä.

Itse asiassa en ole varma, onko mikään seksi enää niin hyvää, että haluan kenenkään kanssa saman katon alle ja passaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/28 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa pienempään asuntoon kahdestaan. Tuon ikäiset lapset joutavat jo aloittaa oman elämän.

Ai miksi sen pitäisi muuttaa pienempään asuntoon ja samalla työntää lapset pois elämästään? Siksikö, että miehen rahaa menisi ahneelle akalle?

Vierailija
25/28 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin kaikille lapsille kaksio, kun täytttivät 20. Riemumielin muuttivat pois kotoa, jonne toki ovat edelleen tervetulleita aina, kun haluavat.

Vierailija
26/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostettiin kaikille lapsille kaksio, kun täytttivät 20. Riemumielin muuttivat pois kotoa, jonne toki ovat edelleen tervetulleita aina, kun haluavat.

Vain kaksiot? Aika julmaa?

Vierailija
27/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseta itsellesi tuntitaksa ja ilmoita rehellisesti miehellesi kuinka paljon miehen tulee olla sulle taloudellisesti voittoa /tunti. Rahastahan tämä selvästi kiikastaa ja on miestäkin kohtaan epäreilua, ettet kerro miehelle rehellisesti mistä syystä olet miehen kanssa ja miksi haluat miehen lapset ulos.

28/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään isoissa yliopistokaupungeissa Pääkaupunkiseutua lukuun ottamatta on vaikea saada kesätöitä tai osa-aikatöitä opintojen ohelle, joten moni opiskelija tekee sen valinnan, että mieluummin asuu lapsuudenkodissa kuin muuttaa omilleen ja nostaa opintolainaa rahoittaakseen elämänsä, mikä on mun mielestä täysin ymmärrettävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi