Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilasi viikonlopun

Vierailija
19.01.2020 |

Hohhoijaa taas miesystävä pilasi viikonloppumme. Olemme etäsuhteessa joten yhteistä aikaa on erittäin rajallisesti. Tuo kusimuna päätti sitten perjantaina vetäistä kunnon jurrit kun kävimme ystäväpariskunnan luona yksillä. Loppuyö meni riidellessä ja nukkuessani hän oli korkannut viinakaapista jallupullon ja tyhjentänyt sen puolilleen. Lauantaina heräsin aikaisin, mies nukkui neljään minkä jälkeen ainoastaan hikoili krapulassaan ja haastoi lisää riitaa. Saatiin jotenkin puhuttua ja sovittua, mutta tämä sunnuntaikin menee nyt siihen että mies nukkuu kun ei yöllä liskohikoilultaan saanut levättyä. Suoraan sanottuna vituttaa todella paljon. Huomenna mies taas lähtee 300 km päähän kotiinsa ja yhteinen vietetty aika oli taas pariksi viikoksi tässä. Mitä sanoisitte miehellenne tässä tilanteessa? Pitäisikö vain suosiolla antaa olla kun ei näköjään arvosta yhteistä aikaamme. Ja kyseessä ei ole teinipoika vaan 35v aikuinen mies...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten huonoon kohteluun monet naiset suostuvat vain saadakseen olla parisuhteessa. Kyllä yksin on huomattavasti mukavampaa, kuin tuollaisen alkkiksen seurassa.

Vierailija
22/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla on annettavaa suhteeseen? Oletko kaunis, millainen kroppa? Entä seksi, otatko mieheltä usein suihin ilman vastapalveluksia, anaaliseksi ok?

Eilinen päättyi jälleen kerran siihen, että otin mieheltä suihin ilman että hän lotkautti eväänsäkään. Jälkeenpäin tuntuu siltä että palkitsin hänen paskaa käytöstään, mutta en halua että hän lähtee puutteessa kotikaupunkiinsa...

-ap

Kun nyt kohta pyöräytät hälle, tälle niiiiiin ihanalle miehelle, pari tenavaa - koska kyllähän hänen on muututtava koska lapset - tee meille palvelus.

Älä tuu tänne avautuu kun mies sitä ja mies tätä.

Ihan itse nyt valintasi teet - kun et ole luovuttaja tyyppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Olen 26 nainen ja olen jo oppinut että ihan sama vaikka kuinka ihania puolia miehessä on, se kertoo jo paljon kuinka hän sinua välillä kohtelee. Miehen pitäisi kohdella ja kunnioittaa sinua KOKO AJAN eikä osan ajasta. Usko minua parempiakin on tarjolla kunhan etsit. Itse olen mieluummin sinkku tuosta syystä ka poimin kermat kakun päältä. Olen miesten kanssa kunnes kyllästyttää, kunnes oikeasti löydän arvoiseni.

Vierailija
24/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Aikamoinen suhteen irvikuva.

Tuo mies taitaa olla alkoholisti. Itse laittaisin ehdon, että tapaamiset voivat jatkua, jos ne ovat alkottomia. Muussa tapauksessa miehen on poistuttava asunnosta.

Toisaalta, kyllä tuollaisesta menee herkästi maku, ja sitä miettii, mitä tuollaisesta suhteesta ylipäänsä saa irti...

Mies on todella ihana ja huomaavainen selvinpäin. Viime aikoina on kuitenkin alkanut tuntumaan siltä, että nämä ylilyönnit on enemmän sääntö kuin poikkeus.. en kuitenkaan ole luovuttajatyyppiä. Onko kellään kokemusta, että vastaava tilanne olisi muuttunut? -ap

On. Pahempaan.

Vierailija
25/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä.

Sä päätät.

Vierailija
26/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaan se muuttuu, kyllä. Et ole luovuttajatyyppiä, mutta oletko niitä, joiden on pakko kynsin hampain roikkua miehessä, kun sellaisen on saanut?

Vierailija
27/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katselisi alkoholin suurkuluttajaa päivääkään. Se, että aina menee överiksi eikä aikuinen ihminen osaa juoda kohtuudella kielii jo ihan alkoholiongelmasta. Ei hän arvosta sinua tai teidän suhdetta.

Vierailija
28/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Aikamoinen suhteen irvikuva.

Tuo mies taitaa olla alkoholisti. Itse laittaisin ehdon, että tapaamiset voivat jatkua, jos ne ovat alkottomia. Muussa tapauksessa miehen on poistuttava asunnosta.

Toisaalta, kyllä tuollaisesta menee herkästi maku, ja sitä miettii, mitä tuollaisesta suhteesta ylipäänsä saa irti...

Mies on todella ihana ja huomaavainen selvinpäin. Viime aikoina on kuitenkin alkanut tuntumaan siltä, että nämä ylilyönnit on enemmän sääntö kuin poikkeus.. en kuitenkaan ole luovuttajatyyppiä. Onko kellään kokemusta, että vastaava tilanne olisi muuttunut? -ap

Meillä aikoinaan muuttui, kun äiti sitten vihdoin ja viimein otti eron mun isästä. Lakkasi vaikuttamasta se dokaaminen meidän elämään. Eli ei, ei tuomiksikään muuksi muutu kuin pahemmaksi. 

Vierailija
29/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette alkkiksia molemmat, syytät miestä. Miten alhainen akka oot?

Vierailija
30/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse olet viikonloppusi pilannut, kun viitsit katsella tuollaista iljetystä. Jos sinä et saa tuollaisesta etäsuhteesta mitään, niin kannattaisi lopettaa. Luulenpa, että ei mieskään suhteessa halua olla, kun haluaa vaan tulla dokaamaan ja haastamaan riitaa luoksesi. Jotain hän ilmeisesti saa, josta hyötyy, kun viitsii tulla 300 km päähän.

Vierailija
31/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pilalle menneen viikonlopun takiako pitäisi erota?

Nyt jotain suhteellisuuden tajua!

M49

Vierailija
32/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin voinut kirjoittaa tuon kaksikymmentäviisi vuotta sitten, kun olin melkein kolmikymppinen ja tarinan toinen päähenkilö melkein neljäkymmentä. Erona on vain se, että miesystävä (tai sellaiseksi pyrkivä) otti kaveriensa kanssa kunnon pohjat jo kotikaupungissaan, kuorsasi yöjunassa viidensadan kilometrin matkan ja oletti, että minä tulisin innoissani hakemaan hänet autolla rautatieasemalta. Kotonani hän rysähti vaatteet päällä minun sänkyyni nukkumaan vielä iltapäivään saakka, ja hänet sai heräämään vain kaksi asiaa: television jalkapallo-ottelu ja ruoka. Hän söi suihinsa aivan kaiken, mikä eteen tuli: leikkeleet suoraan paketista, sämpylät suoraan pussista, keitot ja muut ruoat jääkaappikylminä suoraan kattilasta, kunhan vain mahaan sai äkkiä mahdollisimman helppoa tavaraa ja paljon. Hän oli omien sanojensa mukaan ylpeä siitä, että hän esimerkiksi joi kylmää kastiketta kasarin reunalta, mihin ei moni pysty. (Juu, kuulostaa keksityltä, mutta ei tosiaan ole.) Kerran hain hänet hänen veljensä luota ja tulin paikalle juuri sopivasti näkemään hänet kävelemässä keittiöstä kalsarisillaan metwurstipötkö toisessa kädessä ja puoliksi vielä muovissa oleva kurkku toisessa kädessä. Niistä hän sitten haukkasi suu ammollaan vuoron perään ja virnisteli onnellisena.

Jalkapalloa katsellessa olisi pitänyt olla olutta ja hyväntuulista naisseuraa. Hän valtasi pienen yksiöni ja sen ilmatilan sekä valveilla että nukkuessaan, eikä sallinut minun hylätä häntä lähtemällä pois kotoani. Sunnuntaiaamuna hänet piti ajaa junalle imarreltuna siitä, että hän oli tullut ihan minua tapaamaan niin pitkän matkan päästä.

Jouduin sietämään tuota miestä liian pitkään ilman omaa syytäni (pitkä juttu). Ehdin monta kertaa miettiä, millaista elämä olisi samalla paikkakunnalla tuollaisen kalsarisankarin kanssa, ja kun tilaisuus lopulta koitti, ei hyvästien sanominen arveluttanut vähääkään.

Mieti, että käydessään sinun luonasi miesystäväsi näyttää sinulle vieraskorean puolensa. Mitä tämä kertookaan hänen kotiolemuksestaan, kun sinulle suodaan ilo muuttaa saman katon alle..?

Huutista mielikuvalle juoppohousut metvurstipötkö ja kurkku kädessä. :D

Kiinnostaa mikä on se syy että jouduit sietämään häntä ilman omaa syytäsi pitkään? En keksi sellaista. Olit vain liian tossu antamaan lähdöt.

Vierailija
33/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään lauantaina olisin itse heittänyt kämpästäni ulos moisen riidanhaastajan. Ei sellasia tarvi katella.

Vierailija
34/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu miksi otit likaiselta ja hikiseltä juopolta suihin?:D ketä kiinnostaa vaikka kuinka puutteessa lähtisi kotiinsa. Olisiko suuri menetys jos kävisi tyydyttymässä tarpeensa jonkun toisen luona?

Vierailija
35/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49

Ei ollut ensimmäinen kerta.

Vierailija
36/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vttu miksi otit likaiselta ja hikiseltä juopolta suihin?:D ketä kiinnostaa vaikka kuinka puutteessa lähtisi kotiinsa. Olisiko suuri menetys jos kävisi tyydyttymässä tarpeensa jonkun toisen luona?

Tais juoppo tietää että suuhoidon saa eniveis. Kannatti siis tulla.

Vierailija
37/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on se miksi heterosuhteet ovat tuhoon tuomittuja.

Miehelle kelpaa nainen joka ei oikeasti kiinnosta pätkääkään, kunhan on aulis, ja naiselle kelpaa mies joka etäisesti muistuttaa ihmistä mutta vielä enemmän huonosti käyttäytyvää p*skakasaa.

Nämä kun kyllästyvät toisiinsa, jatkavat samaa menoa eri tahoilla ja p*skojen ihmissuhteiden määrä sen kun kasvaa.

Tohon väliin jos eksyy joku joka kiinnostuu toisesta ihmisenä, (ihan sama onko mies vai nainen), tulee saamaan kouraansa pelkkää p*skaa koska ei nämä tyypit ole hyviä, terveitä ihmissuhteita koskaan nähneetkään.

Vierailija
38/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Ei ollut ensimmäinen kerta.

Mutta oliko viimeinen?

Vierailija
39/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin voinut kirjoittaa tuon kaksikymmentäviisi vuotta sitten, kun olin melkein kolmikymppinen ja tarinan toinen päähenkilö melkein neljäkymmentä. Erona on vain se, että miesystävä (tai sellaiseksi pyrkivä) otti kaveriensa kanssa kunnon pohjat jo kotikaupungissaan, kuorsasi yöjunassa viidensadan kilometrin matkan ja oletti, että minä tulisin innoissani hakemaan hänet autolla rautatieasemalta. Kotonani hän rysähti vaatteet päällä minun sänkyyni nukkumaan vielä iltapäivään saakka, ja hänet sai heräämään vain kaksi asiaa: television jalkapallo-ottelu ja ruoka. Hän söi suihinsa aivan kaiken, mikä eteen tuli: leikkeleet suoraan paketista, sämpylät suoraan pussista, keitot ja muut ruoat jääkaappikylminä suoraan kattilasta, kunhan vain mahaan sai äkkiä mahdollisimman helppoa tavaraa ja paljon. Hän oli omien sanojensa mukaan ylpeä siitä, että hän esimerkiksi joi kylmää kastiketta kasarin reunalta, mihin ei moni pysty. (Juu, kuulostaa keksityltä, mutta ei tosiaan ole.) Kerran hain hänet hänen veljensä luota ja tulin paikalle juuri sopivasti näkemään hänet kävelemässä keittiöstä kalsarisillaan metwurstipötkö toisessa kädessä ja puoliksi vielä muovissa oleva kurkku toisessa kädessä. Niistä hän sitten haukkasi suu ammollaan vuoron perään ja virnisteli onnellisena.

Jalkapalloa katsellessa olisi pitänyt olla olutta ja hyväntuulista naisseuraa. Hän valtasi pienen yksiöni ja sen ilmatilan sekä valveilla että nukkuessaan, eikä sallinut minun hylätä häntä lähtemällä pois kotoani. Sunnuntaiaamuna hänet piti ajaa junalle imarreltuna siitä, että hän oli tullut ihan minua tapaamaan niin pitkän matkan päästä.

Jouduin sietämään tuota miestä liian pitkään ilman omaa syytäni (pitkä juttu). Ehdin monta kertaa miettiä, millaista elämä olisi samalla paikkakunnalla tuollaisen kalsarisankarin kanssa, ja kun tilaisuus lopulta koitti, ei hyvästien sanominen arveluttanut vähääkään.

Mieti, että käydessään sinun luonasi miesystäväsi näyttää sinulle vieraskorean puolensa. Mitä tämä kertookaan hänen kotiolemuksestaan, kun sinulle suodaan ilo muuttaa saman katon alle..?

Huutista mielikuvalle juoppohousut metvurstipötkö ja kurkku kädessä. :D

Kiinnostaa mikä on se syy että jouduit sietämään häntä ilman omaa syytäsi pitkään? En keksi sellaista. Olit vain liian tossu antamaan lähdöt.

En kerro syytä, koska kysymyksessä oli hyvin erikoinen tapahtumaketju, enkä halua tulla tunnistetuksi (ehkei kukaan edes muista enää, mutta silti). En alun perin edes halunnut mihinkään tekemisiin tuon miehen kanssa. Pääsin hänestä eroon parin vuoden kuluttua oikeusistuimen kautta.

Vierailija
40/41 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on ihana ja huomaavainen selvinpäin. Pitäähän sen saada sinut jotenkin nalkkiin. Mutta oikeasti alkkis rakastaa vain itseään, tulet sen huomaamaan ennen pitkää. Mutta jos sinulla on huono itsetunto niin et usko tätä ennen kuin on liian myöhäistä

Olen alkoholisti ja koen loukkaavana väitteesi, etten rakastaisi muita kuin itseäni. Olen naimisissa ihanan miehen kanssa, jota rakastan enemmän kuin elämää. Itseäni inhoan ja häpeän syvästi. Mieheni vuoksi taistelen alkoholismia vastaan, jos häntä ei olisi, olisin jo tappanut itseni joko juomalla tai muilla konsteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän