Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teidän parisuhteessanne kiikastaa?

Vierailija
19.01.2020 |

Minä aloitan! Parisuhde yrittäjän kanssa! Ne polttaa ittensä loppuun ja parisuhteen siinä sivussa. Vi tuttaa niin ettei veri kohta enää kierrä!!
Miehellä ei ole aikaa parisuhteelle ja kun vietät aikaa kavereiden kanssa, niin mies nillittää etten vietä aikaa tarpeeksi hänen kanssaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuta ollenkaan, ei seksiä, ei lminkäänlaista äheisyyttä.

Lapsia on, ja "heidän lapsuutta ei voi pilata erolla"

Vierailija
2/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on patalaiska mätisäkki joka juo kaljaa ja pelaa pleikkarilla kaiket päivät mitähän vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisen läheisyyden puute.

Vierailija
4/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen mustasukkaisuus ja väärinymmärrykset puolin ja toisin.

Vierailija
5/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän apta paremmaksi, olen suhteessa yrittäjän kanssa jolla myös alkoholiongelma.

Kotona aika menee koneella ja samalla juo. Kun olen saanut lapset nukkumaan tämä sammuu sohvalle. Läheisyyttä ei edes sen vertaa että nukuttaisiin samassa sängyssä.

Eniten minua hiertää läheisyyden puute.

Vierailija
6/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen seksuaalinen fetissi. Seksi on aina samanlaista saman kaavan mukaan. Mies ei ikinä halua kokeilla mitään uutta tai eri asentoja, ei nuole.

Lisäksi potenssi ongelmaa, tupakoi, liikakiloja 40 kg, ei liiku, juo. Verenpainetta ja alkava diabetes.

Syö ja lihoo vuosi vuodelta. Ei suostu kuntoilla tai laihduttaa.

Vanhettunut kovasti. Ikäero alkaa näkyä, on minua 12 v vanhempi ja sen huomaa!!

Mies tuntuu veljeltä. Kaikki seksuaalinen kiinnostus häntä kohtaan on kuollut.

Vierailija
7/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puhuta ollenkaan, ei seksiä, ei lminkäänlaista äheisyyttä.

Lapsia on, ja "heidän lapsuutta ei voi pilata erolla"

Sori ohis mutta pilaatte lastenne tunne-elämän kylmällä suhteella. Kokemusta on siitä lapsen roolista.

Vierailija
8/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alkoholismi ja toistuva väkivaltaisuus. Eipä muuta.

Vierailija
9/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin muuten mutta vaimoni seksihalut ovat huvenneet. Voi että kun saisikin kunnon s.oton vielä joskus.

Vierailija
10/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän apta paremmaksi, olen suhteessa yrittäjän kanssa jolla myös alkoholiongelma.

Kotona aika menee koneella ja samalla juo. Kun olen saanut lapset nukkumaan tämä sammuu sohvalle. Läheisyyttä ei edes sen vertaa että nukuttaisiin samassa sängyssä.

No mene sinäkin sinne sohvalle, ni saat olla lähellä.

Vierailija
11/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisissa suhteissa olette. Itse mietin lähinnä, että välillä mies kotona uppoutuu omiin puuhiinsa vähän liikaa. Mutta sekin hoituu, jos pyytää olemaan enemmän läsnä.

Vierailija
12/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos kerron että mun mies on entinen alkkis, joka on sosiaalisesti kömpelö ja manipuloi siten minua jäämään kotiin, koska ei itse halua tai osaa olla enää ihmisten kanssa ilman alkoa. Tietenkään koska on polttanut itsensä loppuun, niin ei osaa myöskään keksiä muita mielekkäitä vapaa-ajan viettotapoja.

Ei halua apua myöskään tilanteeseen.

Ap

Vierailija
13/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olette tuollaisissa parisuhteissa??

Vierailija
14/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen seksuaalinen fetissi. Seksi on aina samanlaista saman kaavan mukaan. Mies ei ikinä halua kokeilla mitään uutta tai eri asentoja, ei nuole.

Lisäksi potenssi ongelmaa, tupakoi, liikakiloja 40 kg, ei liiku, juo. Verenpainetta ja alkava diabetes.

Sinulta seksuaalinen kiinnostus on kuollut, mutta haikailet kuitenkin eri asentoja? Miten tässä minusta on jonkinlainen ristiriita.

Vierailija
15/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pienen pieni pikkarainen penis kiikastaa. Tuntuu kutistuvan joka vuosi muutaman millin. Kun tapasimme 10-vuotta sitten niin oli 12cm ja nyt enää 10cm.

Vierailija
16/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta seksuaalinen kiinnostus on kuollut, mutta haikailet kuitenkin eri asentoja? Miten tässä minusta on jonkinlainen ristiriita.

Jonkun muun kanssa, oletan. -eri

Vierailija
17/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä koira. Vaimosta ok kun koira tulee yöllä sänkyyn mutta minä en pidä yhtään. Jos laitan illalla makuuhuoneen oven kiinni niin koira yöllä päästetty makkariin ja siinä se taas jaloissa loikoilee aamulla. Sen olen saanut vaimolle jo perille ettei meillä ole seksiä jos koira pyörii silloin myös makkarissa.

Vierailija
18/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuollaisissa suhteissa olette. Itse mietin lähinnä, että välillä mies kotona uppoutuu omiin puuhiinsa vähän liikaa. Mutta sekin hoituu, jos pyytää olemaan enemmän läsnä.

Niin no se on helppoa huudella että erotkaa kun ei asiat toimi! Miksiköhän tuolla sinkkumarkkinoilla on niin hemmetisti ihmisiä?!

Jäljellä on enää alkoholisteja, mielenterveysongelmaisia, läheisriippuvaisia, seksiaddikteja, uusperhekuvioita, peräkammarin poikia ja kaikenmaailman mätisäkkejä jne jne jne....

Vierailija
19/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on enemmän,... korjaan, ainoastaan kiinnostunut netin tarjonnasta. Hoksottimet hitaat, silloin kun ylipäänsä niitä käyttää.

^ Tollaiset piirteet eivät lisää iloa suhteessa.

Vierailija
20/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se on nimenomaan helppo huudella, että erotkaa. Oletteko niin läheisriippuvaisia, että on pakko olla se joku saman katon alla, vaikka olisi kuinka karmea ? Kyllä taas näkee, että ei akat osaa arvostaa itseään pennin vertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi