Mikä teidän parisuhteessanne kiikastaa?
Minä aloitan! Parisuhde yrittäjän kanssa! Ne polttaa ittensä loppuun ja parisuhteen siinä sivussa. Vi tuttaa niin ettei veri kohta enää kierrä!!
Miehellä ei ole aikaa parisuhteelle ja kun vietät aikaa kavereiden kanssa, niin mies nillittää etten vietä aikaa tarpeeksi hänen kanssaan.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistän apta paremmaksi, olen suhteessa yrittäjän kanssa jolla myös alkoholiongelma.
Kotona aika menee koneella ja samalla juo. Kun olen saanut lapset nukkumaan tämä sammuu sohvalle. Läheisyyttä ei edes sen vertaa että nukuttaisiin samassa sängyssä.
Eniten minua hiertää läheisyyden puute.No mene sinäkin sinne sohvalle, ni saat olla lähellä.
Peitto sängyssä antaa yhtä paljon läheisyyttä kuin sammunut mies mutta sen lisäksi se lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistän apta paremmaksi, olen suhteessa yrittäjän kanssa jolla myös alkoholiongelma.
Kotona aika menee koneella ja samalla juo. Kun olen saanut lapset nukkumaan tämä sammuu sohvalle. Läheisyyttä ei edes sen vertaa että nukuttaisiin samassa sängyssä.
Eniten minua hiertää läheisyyden puute.Entäpä jos kerron että mun mies on entinen alkkis, joka on sosiaalisesti kömpelö ja manipuloi siten minua jäämään kotiin, koska ei itse halua tai osaa olla enää ihmisten kanssa ilman alkoa. Tietenkään koska on polttanut itsensä loppuun, niin ei osaa myöskään keksiä muita mielekkäitä vapaa-ajan viettotapoja.
Ei halua apua myöskään tilanteeseen.
Ap
Okei jos manipuloi sinua niin olet paljon huonomassa suhteessa. Se menee jo ihan eri luokkaan kuin läheisyyden ja seksin puuttuminen joka ei ole tarkoituksellista henkistä väkivaltaa toisin kuin manipulointi.
Olemme uusperhe ja vastaus on lapset.
Minulla on yksi arvaamaton teini. Miehellä taas yksi supervaativa kitisijä. Onneksi teini on jo täysi-ikäinen ja tuon nuoremman voi heivata äidilleen.
Tai, eivät he meidän ”parisuhdetta” kaada, mutta jos näitä kahta ei olisi, olisi elämämme helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, se on nimenomaan helppo huudella, että erotkaa. Oletteko niin läheisriippuvaisia, että on pakko olla se joku saman katon alla, vaikka olisi kuinka karmea ? Kyllä taas näkee, että ei akat osaa arvostaa itseään pennin vertaa.
Kyllä olen läheisriippuvainen. Olen hyväksikäytetty nuorena, pahoinpidelty ja epätoivoinen ilman miestäni kaikesta pas kasta huolimatta. Enkä usko löytäväni parempaa. Minusta on vain kaunis ulkokuori jäljellä, joka sekin alkaa pian rapistua. Saan huomiota osakseni ulkona liikkuessani miehiltä, mutten vain enää jaksa etsiä.. usko ihmisiin on nolla. siksi pysyn tässä ja luultavasti aina koska en pysty parempaan.
Tottakai sinkkuudessa on puolensa ja puolensa. Mutta itse en pysty olemaan huonossa suhteessa vain sen vuoksi ettei tarvitse olla yksin.
Sinkkuna ainakin saa olla rauhassa ja tehdä omia juttujaan, ei tarvitse inhota miestä jonka kanssa elää.
Ja eihän sitä kuitenkaan tiedä, vaikka joku mukava mies kuitenkin sattuisi kohdalle. Varsinkin silllon kun ei sitä pakonomaisesti etsi.
Entisessä parisuhteessa juuri kiikasti kun ei ollut enää vetovoimaa, seksi oli pakkopullaa ja oltiin ihan vaan tottumuksesta yhdessä.
seuraavaksi kysyisinkin että mikä sitten teitä muita pitää parisuhteissanne? Kun täälläkin on heti lynkatty, että miksi olette tällaisissa parisuhteissa jos menee huonosti.
Itse pysyn tässä koska on tuttua ja turvallista, taloudellinen turva, hyvää seksiä, hyvä yhteinen huumori ja lapset. Paljon menisi rikki jos ero tulisi. En voi kertoa nyt enempää.
Ap
Se kiikastaa, että olemme liikaa kuin kaverit, ei mies ja vaimo. Intohimo on kadonnut ja harvoin harrastettu seksi maistuu puulta. Tottumuksesta ja lasten vuoksi ollaan yhdessä vaikka tuota ei ole ääneen sanottukaan. Mihin sitä tutusta ja turvallisesta lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
seuraavaksi kysyisinkin että mikä sitten teitä muita pitää parisuhteissanne? Kun täälläkin on heti lynkatty, että miksi olette tällaisissa parisuhteissa jos menee huonosti.
Itse pysyn tässä koska on tuttua ja turvallista, taloudellinen turva, hyvää seksiä, hyvä yhteinen huumori ja lapset. Paljon menisi rikki jos ero tulisi. En voi kertoa nyt enempää.
Ap
Kukaan (?) ei ole parisuhteessa, jos siinä on enemmän huonoa kuin hyvää. Se hyvä pitää yhdessä.
Tuossa sinun listassasi on äärimmäisen paljon hyvää.
Ja jos sen rikkoo, niin tulee ongelmat äitipuolista yms. Ja pitää muistaa, kun lähtee sutta pakoon, tulee karhu vastaan. Yksikään parisuhde ei ole 100 % täydellinen.
Läheisyyden puute. Tosi vaikea aloittaa seksiäkään kun lähtee ihan nollasta. Pelkkä pano ilman intohimoa. Silti yritämme (harvemmin ja harvemmin) ettei ainoa läheisyyden hetki häviäisi.
Muuten ihana parisuhde, viihdymme yhdessä ja meillä on paljon yhteisiä unelmia
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyden puute. Tosi vaikea aloittaa seksiäkään kun lähtee ihan nollasta. Pelkkä pano ilman intohimoa. Silti yritämme (harvemmin ja harvemmin) ettei ainoa läheisyyden hetki häviäisi.
Muuten ihana parisuhde, viihdymme yhdessä ja meillä on paljon yhteisiä unelmia
Minulla on mies, joka ei luonnostaan paljoa halaile. Pitää kädestä kiinni, mutta ei muuta. Minä änkeän illalla viereen. Halaan lusikassa puolin ja toisin. Näin mies on tottunut siihen, että puoli yötä halataan.
Jos minä en sitä tekisi, ei hän itse olisi tätä tehnyt.
Kysymys sinulle: mitä jos sinä vain menisit ja halaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, se on nimenomaan helppo huudella, että erotkaa. Oletteko niin läheisriippuvaisia, että on pakko olla se joku saman katon alla, vaikka olisi kuinka karmea ? Kyllä taas näkee, että ei akat osaa arvostaa itseään pennin vertaa.
Kyllä olen läheisriippuvainen. Olen hyväksikäytetty nuorena, pahoinpidelty ja epätoivoinen ilman miestäni kaikesta pas kasta huolimatta. Enkä usko löytäväni parempaa. Minusta on vain kaunis ulkokuori jäljellä, joka sekin alkaa pian rapistua. Saan huomiota osakseni ulkona liikkuessani miehiltä, mutten vain enää jaksa etsiä.. usko ihmisiin on nolla. siksi pysyn tässä ja luultavasti aina koska en pysty parempaan.
Minä myös, lisäksi ei ole läheisiä jotka voisivat auttaa. Sisaruksia ei ole, lähisuku edesmenneitä. Ystäviä ei ole paikkakunnalla ja mies vahtii kaikkea mitä teen, rahasta alkaen. Ei ole säästöjä, palkka on pieni, lisäksi pelottaa olla yksin, etenkin näin vanhetessa. Mies pitää kyllä huolta ja kohtelee vähän liikaakin kuin kukkaa kämmenellä, mutta huonot puolensa on siinäkin.
Yrittäjämies, jonka kanssa ei ole vuosiin ollut seksiä ja läheisyyttä, tunneongelmia (eikä terapiat kelpaa), ennen oli mustasukkainenkin, nyt jo itsekin haluaa erota. Joten mikäpäs tässä, käy se minulle, kunhan lasten asiat järjestellään kuntoon.
Se, ettei olla parisuhteessa. Seurusteltiin siis muutama kuukausi, minkä jälkeen mies totesi, ettei hänellä ole tarpeeksi tunteita minua kohtaan. Erottiin, mutta jatkettiin ystävinä ja harrastetaan välillä myös seksiä. Itse haluaisin enemmän enkä pysty löytämään ketään muutakaan niin kauan, kuin roikun kanssa. Tiedän myös, että tulen vielä satuttamaan itseni, mutta en osaa päästää irti, koska yhdessäolo (ja seksi) nyt vaan tuntuu niin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei olla parisuhteessa. Seurusteltiin siis muutama kuukausi, minkä jälkeen mies totesi, ettei hänellä ole tarpeeksi tunteita minua kohtaan. Erottiin, mutta jatkettiin ystävinä ja harrastetaan välillä myös seksiä. Itse haluaisin enemmän enkä pysty löytämään ketään muutakaan niin kauan, kuin roikun kanssa. Tiedän myös, että tulen vielä satuttamaan itseni, mutta en osaa päästää irti, koska yhdessäolo (ja seksi) nyt vaan tuntuu niin hyvältä.
Kuulostaa kyllä siltä että kohta sattuu ja lujaa, jos mies esim löytää toisen.
Se että minulla itsetunto-ongelmia ja stressaannu herkästi. Mies kultainen, kärsivällinenja ymmärtäväinen
Mies on mielestäni edelleen ihastunut ex-vaimoonsa, ja yhteinen lapsi on hyvä syy viettää aikaa hänen kanssaan. Mitäpä siihen sanomaan.