Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä nais- ja miestyökavereitten kesken juurikaan kontaktia?

Vierailija
19.01.2020 |

Muutakuin välttämätön paha? Omalla työpaikallani kehityskeskustelussa kysyttiin, enkö tule naisten kanssa toimeen kun en puhu heille mitään. Suhtaudun tässä tapauksissa naisiin äärimmäisellä varauksellisuudella. Puhun vain tarpeellisen, en small tolkkaa tmv. Miesten kanssa puhelen sitten enemmän, varmaan näkyy jollain tavalla. Taustalla parit äärimmäisen huonot kokemukset. En tosin tule miestenkään kanssa aina toimeen, riippuu vähän vastapuolesta. Olen enemmänkin oman tieni kulkija. Mm. patikoin yksin lapissa toisinaan kesälomillani. En kaipaa seuraa tai muita ihmisiä.
Työ normi inssihommaa, jota tehdään pääosin aika itsenäisesti.
M34

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja sitten vapaa-ajallakin sellainen, ettei omaa naispuoleisia kavereita?

No harvalla miehellä sellaisia on, ajanhukkaa.

Vinkuti vinkuti.

Ja mitähän ne yhteiset kiinnostuksenkohteet olisivat?

Vierailija
22/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja sitten vapaa-ajallakin sellainen, ettei omaa naispuoleisia kavereita?

No harvalla miehellä sellaisia on, ajanhukkaa.

Vinkuti vinkuti.

Ja mitähän ne yhteiset kiinnostuksenkohteet olisivat?

Vaikka retkeily tai joku muu yhteinen harrastus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on varmaan sellainen, joka tekee tänne aloituksia siitä, kuinka vaikeaa on löytää naisystävää ja kas kummaa, kun puhumatta kukaan ei ole sellaiseen tutustunut.

Kai ap olin oikeassa?

Vierailija
24/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on varmaan sellainen, joka tekee tänne aloituksia siitä, kuinka vaikeaa on löytää naisystävää ja kas kummaa, kun puhumatta kukaan ei ole sellaiseen tutustunut.

Kai ap olin oikeassa?

Miksi keksit päästäsi asioita, joita sitten käytät muiden alentamiseen?

Vierailija
25/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ap olin oikeassa?

Miksi keksit päästäsi asioita, joita sitten käytät muiden alentamiseen?

Esitin kysymyksen, voit vastata ole hyvä:)

Vierailija
26/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen myyjä ja kaikkien kanssa pitää tulla toimeen ja yleensä tehdä yhteistyötä myös.

Mutta enemmän riippuu sitten ihmisestä ja kiinnostuksenkohteista, tuleeko muuten höpöteltyä ja minkä verran.