Ränsistynyt nainen riehui aamulla lentokentällä, tunnistatko itsesi?
Jospa täten saisin tavoitettua sinut punatakkinen, hieman rähjääntyneen näköinen ja reippaasti ylipainoinen nainen, aamulla kentällä.
Olit aamulla todella töykeä lentokentän henkilökunnalle, joka yritti parhaansa auttaa sinua. Sivusta seuranneena harmitti heidän puolestaan että kehtasit haukkua nuoria ihmisiä niin. "Ei kiinnosta, en välitä, minä tulen tänne kerran vuodessa ja silloin minua kohdellaan kuin kuningatarta" voi voi.. nolasit itsesi täysin ja poistuttuasi tilanteesta ihmiset puhuivat pöyristyneenä sinusta. Tuolla asenteella ei koskaan tule saamaan hyvää asiakaspalvelua. Miltä tuntuu olla noin negatiivinen? Kyllä voi olla elämä joillekin hankalaa. Häpeä ja opettele käyttäytymään ! Olisinpa saanut suuni auki jo aamulla, olet kuvottava ihminen. Toivottavasti tämä kantautuu korviisi.
Kommentit (32)
Kerta kaikkiaan PÖYRISTYTTÄVÄÄ!
ja tuo otus oli varmaankin käytöksen perusteella samaa ikäluokka kuin nuo ostoskärryillä tökkijät
Vierailija kirjoitti:
Ainut mikä saattaisi olla puolustus on mielenterveysongelmat.
Jep. Toivottavasti on niinkuin Kellokosken Prinsessa, ei tuota muu enää pelasta. Paitsi tietysti jos ap on provo.
Aloitus on kuin koulukiusaajan käsikirjasta. Ap häpeä.
Kesällä olin mieheni kanssa näkemässä, kun aasialainen mies alkoi riitelemään lähtöselvitystiskillä. Pian siihen ilmestyi vartijat, jotka yrittivät rauhoitella miestä ja saada puhuttua järkeä. Ei auttanut, mies vain intti ja ääni nousi parilla oktaavilla. Erehtyi sitten tuuppaisemaan vartijaa. Oli kyllä hienon näköistä kun ukkeli laitettiin nippuun parissa sekunnissa ja kannettiin pois. Ukkelin kiljuminen kuului vielä jonkun aikaa.
Ei saattanut ehtiä lennolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis millä lentokentällä? Oleellinen tieto puuttuu.
Joo enkä ollut minä, lensin viimeksi 2008.
Ei kai Suomessa ole muita kenttiä kuin Hki. 😁
Eipä ole Helsingissä kenttää, Vantaalla kyllä on ja monessa muussa kaupungissa, mutta pikkukylässä nimeltä Helsinki ei ole kenttää. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Lentokentällä henkilökunta on kyllä tosi röyhkeätä ja simputtaa matkustajia tarpeettomasti, joten sympatiani ovat tämän naisen puolella. Toivottavasti hän sai palvelun josta oli maksanut.
Kaikilla kentillä olen saanut ainoastaan hyvää palvelua, sekä Suomessa että ulkomailla. Mutta miten sillä metsällä onkaan tapana vastata..?
Oliko nainen tulossa vai menossa? Tulossa: kännissä. Menossa: tabuja ja rohkaisuryyppy.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä olin mieheni kanssa näkemässä, kun aasialainen mies alkoi riitelemään lähtöselvitystiskillä. Pian siihen ilmestyi vartijat, jotka yrittivät rauhoitella miestä ja saada puhuttua järkeä. Ei auttanut, mies vain intti ja ääni nousi parilla oktaavilla. Erehtyi sitten tuuppaisemaan vartijaa. Oli kyllä hienon näköistä kun ukkeli laitettiin nippuun parissa sekunnissa ja kannettiin pois. Ukkelin kiljuminen kuului vielä jonkun aikaa.
Ja sinä nynny kuvasit kännykällä vieressä.
Mistä me taas tiedetään, vaikka tämä nainen olisi saanut huonoja uutisia ja ollut shokissa tai jotain muuta, miksi ei käyttäytynyt normaalisti. Huono käytös on Suomessa todella harvinaista. Olen ollut aspana useissa paikoissa useita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis millä lentokentällä? Oleellinen tieto puuttuu.
Joo enkä ollut minä, lensin viimeksi 2008.
Ei kai Suomessa ole muita kenttiä kuin Hki. 😁
Eipä ole Helsingissä kenttää, Vantaalla kyllä on ja monessa muussa kaupungissa, mutta pikkukylässä nimeltä Helsinki ei ole kenttää. Ei ole.
Sen nimi on Helsinki International Airport.
Ja lennot on Helsinki - Kuopio tai Kuopio - Helsinki. Ei Vantaa.
Tai Helsinki - Pariisi. Ei Vantaa -Pariisi.
Samaten Kuopion lentokenttä sijaitsee Siilinjärvellä. Se on silti Kuopion lentokenttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä nynny kuvasit kännykällä vieressä.
Ei, en kuvannut, koska en ole tollo kuten sinä.
Et taida ap hirveästi lentää? Siellä on joka kerta joku joku huutaa ja vaatii ja raivoaa. Kovin usein ne on kyllä joitain pukumiehiä ja melko usein eivät suomalaisia.