Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ränsistynyt nainen riehui aamulla lentokentällä, tunnistatko itsesi?

Vierailija
19.01.2020 |

Jospa täten saisin tavoitettua sinut punatakkinen, hieman rähjääntyneen näköinen ja reippaasti ylipainoinen nainen, aamulla kentällä.

Olit aamulla todella töykeä lentokentän henkilökunnalle, joka yritti parhaansa auttaa sinua. Sivusta seuranneena harmitti heidän puolestaan että kehtasit haukkua nuoria ihmisiä niin. "Ei kiinnosta, en välitä, minä tulen tänne kerran vuodessa ja silloin minua kohdellaan kuin kuningatarta" voi voi.. nolasit itsesi täysin ja poistuttuasi tilanteesta ihmiset puhuivat pöyristyneenä sinusta. Tuolla asenteella ei koskaan tule saamaan hyvää asiakaspalvelua. Miltä tuntuu olla noin negatiivinen? Kyllä voi olla elämä joillekin hankalaa. Häpeä ja opettele käyttäytymään ! Olisinpa saanut suuni auki jo aamulla, olet kuvottava ihminen. Toivottavasti tämä kantautuu korviisi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä saattaisi olla puolustus on mielenterveysongelmat.

Vierailija
2/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on idiootteja, valitettava totuus. Veikkaanpa että henkilökunta antoi mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja naureskelivat tapahtuneelle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentämisestä on tullut aivan liian halpaa, sen huomaa aina lentokentällä nykyään. Roskaväellä ja kelaeläteilläkin on nykyään varaa lentää ja lennättää panopokaalejaankin lomamatkoillr. Toivottavasti raju päästöverotus korjaa tilanteen pian.

Vierailija
4/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut mikä saattaisi olla puolustus on mielenterveysongelmat.

Onnekkaassa osassa ovat ne, keille tämä ei tule ensimmäisenä ajatuksena erikoisuuksiin törmätessä. Pahasta ja hyvästä heikkouteen ja vahvuuteen.

Vierailija
5/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sitä palvelua vaatia. Olisit mennyt sanomaan, jos häiritsi. Mutta etpä mennyt. Pelottiko että mamma antaa selkäsaunan?

Vierailija
6/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentämisestä on tullut aivan liian halpaa, sen huomaa aina lentokentällä nykyään. Roskaväellä ja kelaeläteilläkin on nykyään varaa lentää ja lennättää panopokaalejaankin lomamatkoillr. Toivottavasti raju päästöverotus korjaa tilanteen pian.

Juurikin näin!!

Vierailija
7/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tänään punainen takki päällä Seinäjoen lentokentällä, mutta en mielestäni riehunut.

Vierailija
8/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sua asia häiritsi niin paljon, että päädyit tänne vielä kirjoitaamaan asiasta?

Mitä se sua liikuttaa, jos joku nolaa itsensä tai huutaa lentokentän työntekijöille, ne on varmaan tottuneet kaikkeen? Ei se sulle räyhännyt.

Vierailija
9/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä lentokentällä? Oleellinen tieto puuttuu.

Joo enkä ollut minä, lensin viimeksi 2008.

Vierailija
10/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saahan sitä palvelua vaatia. Olisit mennyt sanomaan, jos häiritsi. Mutta etpä mennyt. Pelottiko että mamma antaa selkäsaunan?

Ko.valas taisi bongata keskustelun itsestään.

Vierailija
11/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä, hän oli arvaamaton ja aggressiivinen. Puhui välillä itsekseen

Vierailija
12/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Jaahas, tästä päästiin sitten lietsomaan vihaa kaikkia tuilla eläviä kohtaan.

Vierailija
13/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hki- Vantaa oli

Vierailija
14/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Suomessa ole muita kenttiä kuin Hki. 😁

Vierailija
15/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun näillä spekseillä tullut mieleen, että hänellä varmasti on jotain hieman vakavamman luokan mielenterveysongelmia?

Vierailija
16/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pazkahousu. Netissä vaan vingutaan, mutta irl ei pystytä mihinkään.

Vierailija
17/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tosiaan ole. Jos lentää Suomen sisäisiä lentoja, laskeudutaan pellolle. Bra där.

Vierailija
18/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tosiaan ole. Jos lentää Suomen sisäisiä lentoja, laskeudutaan pellolle. Bra där.

Niin kai hkiläiset olettaa 😁

Vierailija
19/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentällä henkilökunta on kyllä tosi röyhkeätä ja simputtaa matkustajia tarpeettomasti, joten sympatiani ovat tämän naisen puolella. Toivottavasti hän sai palvelun josta oli maksanut.

Vierailija
20/32 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku mt-ongelmainen on oireillut pahaa oloaan ja sinä kermapylly katsot asiaksesi tulla valittamaan siitä vauvapalstalle? Ei hyvää päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän