Saako miehesi käydä kahvilla naispuolisen ystävänsä kotona
Ilman että joutuu kotona kuuntelemaan mustasukkaisen vaimon nalkutusta..
Kommentit (38)
No tietenkin saa. Mieheni kolmesta läheisestä ystävästä kaksi ovat naispuoleisia, joiden molempien kanssa hän on ollut sängyssä. Mitä järkeä on olla suhteessa jos ei luota toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Hmm, en tiedä kun en ole kysellyt mitä se vaimo kotona sanoo.
Etkö ole kertonut vaimollesi missä olet? Kyllä meillä ainakin mies ilmoittaa jos lähtee vaikka töiden jälkeen käymään kaverillaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis miehen tyttöystävä/työkaveri. Kaipa se voi tehdä kavereidensa kanssa mitä haluaa :D
Ei saa. Enkä minä käy miesten luona kahvittelemassa. Kahviloissa ok.
Saa käydä.
Nainen on eläkkeellä oleva entinen työtoveri, yli 30 v. miestäni vanhempi.
Mies jelppii joskus pikkuasioissa häntä, ja juo samalla siellä kahvit.
Tuosta naisesta on varmaan kiva jutella entisestä työpaikasta ja sen asioista mieheni kanssa, joten kyllä he ovat ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Enkä minä käy miesten luona kahvittelemassa. Kahviloissa ok.
Miksei saa mennä toisen luokse kahvittelemaan? Oletteko te niin selkärangattomia että heti kun pääsette kahden kesken vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, panette?
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Meillä ei ole kummallakaan toista sukupuolta olevia kavereita ja muutenkin olemme kaiken sen vähän ajan mikä töiltä jää mieluummin yhdessä kuin kavereiden kanssa. Sitä aikaa ei nimittäin lapsiperheessä hirveästi ole kavereiden kanssa hummattavaksi.
Onko sillä sitten eroa että saisiko miehesi mennä toisen miehen kanssa tämän kotiin kahvittelemaan? Vai päteekö siihenkin sama “ei meidän eskolla ole tarvetta kavereihin?”
Saa ja hän käy usein exällään, naapurinsa luona ja näkee ilmeisesti muitakin naisia tai ainakin soittelee heille. Itse käyn miespuolisen ystäväni luona. Miesystäväni on sanonut ettei ole mustasukkainen. Itse kyllä vähän olen ja se johtuu siitä että tiedän ettei hänen tunteet minua kohtaan ole niin vahvat kuin minun tunteet häneen. En voi asialle mitään.
Saa, ja itsekin voin käydä omien miespuolisten kavereiden luona, jotka olen tuntenut yläasteikäisestä saakka. Mä olen myös nukkunut vastakkaista sukupuolta olevan kaverin sohvalla, kun aamulla on ollut aikainen lento ja asutaan kaukana kentästä.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin saa. Mieheni kolmesta läheisestä ystävästä kaksi ovat naispuoleisia, joiden molempien kanssa hän on ollut sängyssä. Mitä järkeä on olla suhteessa jos ei luota toiseen?
Asutteko jossain peräkylillä missä panokaverit ja kaverit on sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutteko jossain peräkylillä missä panokaverit ja kaverit on sama asia?
No, nuo kaverit on niiltä ajoilta kun asuttiin kaupungissa jossa on enemmän ihmisiä kuin koko Suomessa ja miehen työpiireistä kumpikin. Kun on työssä jota tehdään 100h/viikossa niin työpiirit ovat aika sama asia kuin koko elämä.
En ole hänen äitinsä, eikä multa tarvitse lupia kysellä.
Jos se pettää, se tekee sen vaikka mä mitenkä mustasukkaisena kyyläisin ja kontrolloisin.
Ei saa! Liian suuri riski sille, että nainen tarjoaa kahvit ja mies kermat.
Mä yritin taannoin olla suvaitsevainen. Mies tapasi ja kahvitteli ”hyvän ystävänsä” kanssa, joka oli siis nainen. Olihan mulla epäilykseni, mutta kun aina sanotaan että pitää luottaa. No sitten eräänä päivänä tuli se pommi: hän jättää minut ja muuttaa tämän ”kaverinsa” kanssa yhteen. Sen koommin en ole näihin juttuihin luottanut. Voidaan vaikka yhdessä mennä kahville naispuolisen kaverin luokse, mutta ei kiitos enää toista kertaa tuota kertomaani kuviota.
Mieheni on eksänsä lapsen kummi.
Eksän perhe on ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin taannoin olla suvaitsevainen. Mies tapasi ja kahvitteli ”hyvän ystävänsä” kanssa, joka oli siis nainen. Olihan mulla epäilykseni, mutta kun aina sanotaan että pitää luottaa. No sitten eräänä päivänä tuli se pommi: hän jättää minut ja muuttaa tämän ”kaverinsa” kanssa yhteen. Sen koommin en ole näihin juttuihin luottanut. Voidaan vaikka yhdessä mennä kahville naispuolisen kaverin luokse, mutta ei kiitos enää toista kertaa tuota kertomaani kuviota.
Eli seuraava kumppanisi ei saa koskaan luottamustasi? Sitten kannattaa ehkä pysyä sinkkuna.