Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä pakeista/hylkäämisestä?

Vierailija
19.01.2020 |

Sain reilut kolme vuotta sitten pakit naiselta, johon olin suuresti ihastunut. Otin avioeron osittain hänenkin vuokseen. Minulla on edelleen tuskallisen kova ikävä häntä, enkä voi kiinnostua muista ihmisistä enää "siinä mielessä". Mikä auttaisi tähän?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koe 5-10 kiihkeää pikaromanssia. Tämän jälkeen voit kysyä itseltäsi mikä teki tästä yhdestä naisesta niin erityisen

Vierailija
2/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin sitä naista aivan joka päivä...aina kun herään ja illalla mennessäni nukkumaan sekä pitkin päivää eri tilanteissa. Välttelen jopa kovin intensiivisiä sosiaalisia rientoja vapaa-ajalla, sillä se veisi pois aikaa sen naisen miettimiseltä ja muistelulta. Jotenkin ahdistaa, että hän ehkä hieman antoi ymmärtää jotain jossain vaiheessa, mutta pisti liinat kiinni, kun tein aloitteen. Olen muutenkin aika ujo ja sosiaaliset tilanteet ovat vaikeita monesti. Mokasin kaikenlaista sen naisen seurassa myös ja sekoilin sanoissani sekä höpöttelin jotain todella naiivia ja tyhmää. Voi itku, kun ei jaksaisi enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koe 5-10 kiihkeää pikaromanssia. Tämän jälkeen voit kysyä itseltäsi mikä teki tästä yhdestä naisesta niin erityisen

Kukaan muu ei sytytä pätkääkään. :/

Vierailija
4/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen askel on lähteä pois tältäpalsta ja kaikilta muilta foorumeilta joilla hengailu estää sua tapaamasta muita ihmisiä.

Vierailija
5/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on vaan tietoisesti alettava näkemään muita vaikka ei kiinnosta. Kyllä se ihastus siitä haihtuu. Voit myös koittaa muistuttaa itseäsi, että et ole oikeasti kyseiseen naiseen ihastunut vaan mielikuvaasi hänestä. Hän ei sinusta välittänyt. Ihastus on kauheaa. Tsemppiä!

Vierailija
6/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko siis mahikset täysin menneet tämän naisen suhteen, vai arvotko vain kotona miten kävisi jos yrittäisit?

Vierailija
7/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun on vaan tietoisesti alettava näkemään muita vaikka ei kiinnosta. Kyllä se ihastus siitä haihtuu. Voit myös koittaa muistuttaa itseäsi, että et ole oikeasti kyseiseen naiseen ihastunut vaan mielikuvaasi hänestä. Hän ei sinusta välittänyt. Ihastus on kauheaa. Tsemppiä!

Tämän kun saa iskostettua päähän, ylitse pääseminen alkaa kummasti helpottua.

Vierailija
8/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko siis mahikset täysin menneet tämän naisen suhteen, vai arvotko vain kotona miten kävisi jos yrittäisit?

Anteeksi, täsmennän nyt vähän, koska onhan tämä aika tyhmä kommentti kun kerrot kuitenkin saaneesi pakit. Mutta kerro vähän lisää noista pakeista? Oliko vain jotain pakit pakkien vuoksi vai ihan oikeasti hän ei ole sinusta kiinnostunut? Monet suuret parisuhteet ovat alkaneet siitä, että mies jaksaa vielä kymmenenkin torjunnan jälkeen tarjota itseään, ja silloin naiselle vihdoin aukeaa, että tuo taitaa ihan oikeasti haluta minut.

Vierailija
9/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, täsmennän nyt vähän, koska onhan tämä aika tyhmä kommentti kun kerrot kuitenkin saaneesi pakit. Mutta kerro vähän lisää noista pakeista? Oliko vain jotain pakit pakkien vuoksi vai ihan oikeasti hän ei ole sinusta kiinnostunut? Monet suuret parisuhteet ovat alkaneet siitä, että mies jaksaa vielä kymmenenkin torjunnan jälkeen tarjota itseään, ja silloin naiselle vihdoin aukeaa, että tuo taitaa ihan oikeasti haluta minut.

En ole ap mutta oletan, että jos on pakeiksi tulkinnut, ne todellakin ovat sitä olleet. Sen jälkeen itseä ei enää todellakaan aleta tarjoamaan vaan pitää suosiolla tajuta luovuttaa.

Vierailija
10/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet kertonut tästäkin asiasta palstalla jo vuosien ajan, etkö koskaan lue niitä neuvoja, joita ihmiset antavat? Tai sisäistä niitä? Unohdatko kaikki heti?

Eikö samojen juttujen kirjoittaminen vuodesta toiseen jo kyllästytä? Ja kyllä, tunnistan sinut ja olen tälläkin viikolla lukenut monta aloitustasi palstalta, joten aivan turha kiistää, että "sekoitat minut johonkin toiseen".

Vierailija
11/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa selviän pakeista tilaamalla toisen oluen. Sitä juodessa tarkkailen ympäristöäni miettien minne heitän seuraavat verkot veteen..

Vierailija
12/19 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet kertonut tästäkin asiasta palstalla jo vuosien ajan, etkö koskaan lue niitä neuvoja, joita ihmiset antavat? Tai sisäistä niitä? Unohdatko kaikki heti?

Eikö samojen juttujen kirjoittaminen vuodesta toiseen jo kyllästytä? Ja kyllä, tunnistan sinut ja olen tälläkin viikolla lukenut monta aloitustasi palstalta, joten aivan turha kiistää, että "sekoitat minut johonkin toiseen".

En ole aiemmin kirjoittanut tästä täällä. Jostain syystä en kykene jatkamaan elämääni, vaan ikävöin häntä jatkuvasti vain. Onneksi minulla on edes muistoja hänestä. Ne ovat kallein aarre, mitä minulla on rakkaudesta.

Vierailija
13/19 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamu jälleen alkoi hänen ikävöinnillään. Kesken päivän unohdun ajattelemaan häntä jne. En pääse eteenpäin tilanteestani varmaankaan koskaan.

Vierailija
14/19 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero vanhan ihastuksen takia, joka antoi sinulle pakit? Miehen logiikkaa. Onnea ex-vaimollesi!

Vierailija
15/19 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on se, jos et koskaan lähestykään ja mietit päivästä toiseen, entäs jos...

Minä olin tällaisessa loukussa lähes vuoden ajan (toki jotkut ovat jopa vuosia).

Pakit kun tulee, niin se tavallaan vapauttaa. Sattuuhan se aluksi, mutta ne ajatukset on helpompi painaa pois mielestä kun tajuaa, että eihän sitä koskaan ollutkaan mahdollisuuksia.

Vierailija
16/19 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero vanhan ihastuksen takia, joka antoi sinulle pakit? Miehen logiikkaa. Onnea ex-vaimollesi!

Naisen logiikkaa on jäädä parisuhteeseen vaikka rakastaisikin toista, jos tältä toiselta tulee pakit.

Vierailija
17/19 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI NÄIN. Jos on kerran saanut pakit, sen jälkeen ei enää yritetä. Piste. 

Ellei väkisin halua että kohde ottaa yhteyttä poliisiin. Moni tekisi sen jo ennen kymmenettä yritystä, minäkin.

Vierailija
18/19 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihastunut haavekuvaan. Itse kiertäisin tuollaiset miehet kaukaa.

Vierailija
19/19 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin sitä naista aivan joka päivä...aina kun herään ja illalla mennessäni nukkumaan sekä pitkin päivää eri tilanteissa. Välttelen jopa kovin intensiivisiä sosiaalisia rientoja vapaa-ajalla, sillä se veisi pois aikaa sen naisen miettimiseltä ja muistelulta. Jotenkin ahdistaa, että hän ehkä hieman antoi ymmärtää jotain jossain vaiheessa, mutta pisti liinat kiinni, kun tein aloitteen. Olen muutenkin aika ujo ja sosiaaliset tilanteet ovat vaikeita monesti. Mokasin kaikenlaista sen naisen seurassa myös ja sekoilin sanoissani sekä höpöttelin jotain todella naiivia ja tyhmää. Voi itku, kun ei jaksaisi enää.

"Antoi ymmärtää",just, eli hymyili ja jutteli mukavia, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan