Jos pettäisit puolisoasi julkkiksen kanssa, kuka se olisi?
Kommentit (348)
panisin ketä vaan, jos mahdollisuuden saisin! Omaa "miesystävää" ei ilmeisesti enää kiinnosta kun ei ole muutamaan päivään kuulunut ei näkynyt. Harmi hänelle, enköhän pian löydä jonkun uuden pantavan..
Sori mutta en keksi yhtään suomalaista julkkista jonka kanssa haluaisin mitään. En yhtään ketään. Kaikkien pärstässä on jotain rumaa ja kropat mitä sattuu. Ihan hirveitä.. älykkyyskään ei tunnu olevan heidän lajinsa huumorikin sellaista junttia. Ei ei ei! En ole nähnyt yhtään hyvännäköistä miespuolista suomiurheilijaa, juontajaa, näyttelijää tai politiikkoa tai yhtään ketään. Hyi. Kaduillakin kävelee toinen toistaan rumempia miehiä.
Ulkomaisista moniakin kuten vaikka amerikkalaisia miesnäyttelijöitä.
Jensen Ackles.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Amber heard.
Käsittämättömän hyvän näköinen, ulkoisesti täydellinen minun silmissä.Täähän on ihan raivohullu l:tka ainakin Johnny Deppin mukaan
Eli seksi on sitten sitä itseään, mitä hullumpi ämmä sitä paremmat kyydit.
Olen nähnyt Jorma Uotisen peniksen ja se on pitkä, mutta ei paksu. Kari-Pekka Toivosella on paksuhko ja hyvännäköinen, mehevä penis. Olen kuullut että Aku Hirviniemellä olisi iso, kaverit kuulemma kuittailevat siitä.
Kerttu rissanen
Jessica alba
Nicole kidman
Mädshen amick = twin peaksin kahvilan tyttö.
Imatran absin juulia
Lähikaupan jaana
Aikuisviihde näyttelijöitä en viitsi edes luetella.
Onhan näitä maailma täynnä.
millanen joku Hjallis on sängyssä, jos näyttää Hjallikselta...tuskin mikään isokokoinen-.HYYIII kyllä siinä erotiikka karisee vaik olis millanen rakastaja. Vai rahako siitä tekee ihanan sängyssä...
En ole ike. Täällä oikeasti joku nainen kirjoitti pelehtineensä pari kertaa kanervan kanssa ja kehui että sillä on valtava kalu. (Olisko SE ollutkin Ike ja mainosmielessä liikkeellä ;)
Se vielä kirjoitti että lopetti hommat sen kanssa siksi kun Ike olisi kuulemma halunnut vetää paljaalla ja tämä ei halunnut antaa. Haulla ehkä löytyy..
Mulla on iskostunut verkkokalvolle Bobby Cannavalen penis (Boardwalk empire). Se mielestäni lähenteli salamia.
Antti Holmalla ihan kivan kokoinen penis. Näkyy ARMI ELÄÄ-elokuvassa.
Jasper Pääkkösellä on ainakin lepomitassa isohko, näkyy Levottomat 3 -leffassa
Akusta en tiedä, mutta sanotaan näin, että munamiestä ei turhaan sanota munamieheksi..
T. Nimim. nähnyt miesten pukkarissa
Mammat alapeukuttaa kun joku mies heittää jonkun naisen nimen, mutta sitten miesnimillä pelkkiä yläpeukkuja ja ansiokasta keskustelua vehkeiden koosta. Hienoa mammat.
seiskassa luki joskus että judi dench sanoi että sillä james bondilla (tai siis sillä näyttelijällä, sillä uudella) on muhkee mela :D