Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*Keksinpäivää, SYYSäidit*

21.06.2006 |

Olen todella siirtynyt kukkumaan. Pian linkit ja löpinät.

K

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Tea, raskaalta kuulostaa mielesi:(( voimia kaikille osapuolille. tuohon läheltäpiti -lapsukaiseen: olen huomannut että selvästi omien lasten syntymän jälkeen lasten kohtalot ylipäänsä koskettavat kovin voimakkaasti. ajattelen sen jotenkin niin, että rakkaus omia lapsia kohtaan tihkuu yleistä lapsiin kohdistuvaa herkkyyttä - empatia lisääntyy jollain tasolla (ja joskus ahdistaviin mittoihin). Kotona siitä kärsii sitten mies, joka ei kyllä taida vastaavaa empatiaa saada...:(

mimmuli: voi suolistovaivoja:((( poispois...

omanapa tähän väliin: labratuloksista omalääkärimme oli sitä mieltä, että tyypilliset lukemat virustaudille, ja nyt pienoikainen on jo toista päivää kuumeeton ja eilen alkoi näppylöimään, eli ensiarvaus vauvarokosta osui oikeaan:D siksi leveä hymy, ettei ole muuta (vaikka tällä pojalla oli kyllä sata kertaa karseempi vr kuin isoveljellään - se ol se ripuli ja karsee kuume). vieläkin on ruokahalu kateissa ja masu löysä ja nukkuu normaalia enemmän, mutta eiköhän jo olla toipumisen tiellä! Mullakin on ollut ruokahalua kateissa useamman päivän,koska olen sympaattinen sairastaja lasten kanssa. hohhoijaa - ainakin vaatteet mahtuu kiristämättä.

Kukkuu, toivotaan että homeiset yllätykset jäävät tähän!Uskomme näin. (PS. hyvän kysymyksen laitoit - pohdin tätä ja se on hyvä tie. Kiitos!)

Olen juhannuksen kotona pienemmän kanssa. kissavahtiongelmia, ja siksi emme lähde koko perhe reissuun, vain mies ja esikoinen. Odotan, suoraan sanottuna, rauhallista (??) oloa kaksin pienemmän kanssa. ja ehdin tehdä työtäkin, kun laps nukkuu. nukkuhan se.....?

tyhjäpää ei nyt muista muuta, vaikka pitikin.ai niin, enkeli, mulla supisteli toisen kanssa ihan liikaa läpi koko raskauden. se oli ärsyttävää!! mutta siitäkin selvittiin (vaikka välillä pelotti kun maha oli kivikova vaikkei mitään edes tehnyt).

simam, jo terveempi pieni ja reipas iso. ei valituksia.

Vierailija
22/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siivottua ja melkosen väsyny olo..hiki virtas luututessa!

Sitten poika alotti ei ole mitää tekemistä valituksen ja ku ei parempaa ollu alottivat kunnon riehumisen..Sanoin et kypärä päähän ja lähetää lenkille,vastustus oli suuri mut kiristyksen voima suurempi!

Lenkillä typy muisti kukan mikä sillä oli rattaissa joskus vko sitte ja alotti suureen ääneen valittaa et kukka on hävinny...Sitte muisti vappuna hajonneen pallon ja valitti sitä...Että tosi rentouttavaa!

SAmalla saa pelätä et poika ajaa päälle..Se on kolme kertaa ajanu mun nilkoille ni jääny kammo!!!!Ajaa jo niin varmasti et ei paljo keskity ajamisee vaa kaikkee muuhun ja ajelee minne sattuu..

Tulipahan purakaus!

Voi kun Nöösälläkin alkas masuoireet helpottaa!!Hali Mimmulille!

Typyllä oli pylly punanen ja löysä kakka...olen antanu sen puitossa ruokia maistella ku ei paljo siihen aikaa viel syö!

Nyt iltapalaa lapsille..ois mies tarpeen täällä!!!

Hyvää Juhannusta kaikille!!!!Minä pysyn täällä,mutta taitaa moni häipyä...

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tealle voimia ja jaksuja!

Mielessäni on myös Enkelin huominen ultra, Kukkuun remppa, Jatun typyn peppu ja moni muu..

Katastrofipäivä. Lyhyesti yritän siivota, Sini pahoinpitelee toistuvasti pienenpäänsä, uhmailkää ja kun Otan irtioton ja lähden lenkille rauhottumaan, niin vastassani polulla hirvi ja sen jälkeen saan juosta vielä ampiaisiakin karkuun. Tenavat huutaa..

Tänään en jaksaisi enää mitään!!!!!!!!!!!

Rauhallista ja Idyllistä Juhannusta kaikille!

Lila75

Vierailija
24/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää jo munkin toivottaa, jos joku ei kohta lue enää viestejä:) Olkaa varovaisia tiellä liikkujat. Varatkaa aikaa ja kärsivällisyyttä myös matkaan:)

Kukkuulle toivon myös, että yllärit loppuu tohon!

Mimmulille jaksuja allergiataistoihin!

T: Ynis

Vierailija
25/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille oikein mukavaa, rentouttavaa ja hauskaa Juhannusta!! Toivotaan että aurinko hellii edes jossain vaiheessa jussia.

Huomenna on kiirettä, kaupassa käyntiä jne. Mutta en tiedä jaksanko siivota sen kummemmin, että täällä kohtalotoveri Ynis. Ehkä näytän imuria vähän. Ollut niin kuuma että en ole jaksanut siivota.

Mimmulille jaksamista! Täälläkin toivotaan että Nöösän oireet alkaisivat helpottamaan.

Minäkin vietän yh-iltaa. Mies on saunaillassa, jonka ilmoitti vasta aamulla. Arrgh, mua ärsytti!! Siis ei se, että on saunailta vaan se että siitä ilmoitetaan vasta samana aamuna (" anteeksi kulta, en muistanut kertoa aiemmin" ). Eli arvaa kuka saa kerätä huomenna nuo pihamme raparperit ja " kuoria" ne piirakkaa varten - en minä ainakaan.

Näkemisiin taas juhannuksen jälkeen :)

Alli

Vierailija
26/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meidän juhannuspuhde alkoi tänään ja kestää hamaan tulevaisuuteen. Eli rehun teko alkoi ja sitä myöten peruimme kaikki muut suunnitelmat. Tylsää, mutta tätä on maatalon arki-ainakin meillä;) Onneksi mies aloittaa huomenna lomansa, ollaan nähkääs jo vähän myöhässä.

Motteroinen riehuu myös uhmansa kourissa. Saldona kolme rikkinäsitä lautasta tällä viikolla ja karmeat päikkäritaistot. Lapsi on vaihteeksi päättänyt, että hän ei mitään unia tartte. Tympeä äiti on toista mieltä, tympeä äiti ainakin tarttee Motin päikkärit;D Kaupassa tänään järjesti sellaisen kohtauksen, että oksat pois. Kanssakulkijoita nauratti, minua ei, ja en ihan heti ota Mottia kauppaan!

Jep, taidan hetken vielä marjatoida ja sitten unten maille. Moni teistä on minunkin ajatuksissani useasti päivässä!

Aavis ja Motti-edelleen valvoen:/

Vierailija
27/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Simamin pieni on parempi, kovasti olen sympatiseerannut.

Voi pieni Nöösä, ajatuksissa myös hän ja oireiden helpotusta toivon. Äitille paljon voimia!

Vierailija
28/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuppaan ja teen töitä sekä koti että paperi sellaisia. Meillä myös mies poissa, viettämässä firman virallista pussikaljapäivää ;). Uskotte varmaan, että osallistujat ovat lähinnä nuoria sinkkumiehiä ja tietty minun ukkokultani. No, täytyy sanoa, että ihan mielelläni olisin mäkin lähtenyt Pihlikseen grillailemaan ja juomaan siideriä :)

Grillailin sen sijaan tänään olkapäitäni. Eka kerta tänä kesänä, että iho punottaa, vaikka paljon ulkoillaankin. Tänään tosin oltiin oikein rannalla. Lapset tykkäs, vaikka vesi oli kyllä niin kylmää, että vähän varpaita kasteltiin. Toisaalta hyvä, että vesi oli kylmää, niin lapsetkin pysyy paremmin hallinnassa. Hukkumisuutiset tai läheltä piti tilanteet pelottaa ja pysäyttää. Tuleva Juhannuskin vaatii taas uhrinsa, tosin harvemmin kuitenkaa lapsia.

Tealle hali.

Kukkuu, toivottavasti homevaurio ei ole laajaa. Onneksi sulla on näppärä mies.

Minä aina jaksan ihmetelä teidän maalaisten hommia. Aavikselle hauskaa rehuntekoa ;).

Juhannus vieteään perinteisesti anoppilassa (he ovat mökillä) kera hoitotyön perheen ja varmaan siskoni tulee myös perheensä kanssa käymään. Meille riittää että on piha, grilli ja sauna ja paljon tilaa myös sisällä. Mutta huomenna vielä " oikeisiin töihin" .

Jotain muutakin pit, mut en muista mitä. Hyvää yötä.

Vierailija
29/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kesäpäiväntasaus tänään. Gyvää juhannusta tulin toivottamaan, huomenna se on menoa. Siivous jäi aamuksi, voimat oli illalla vähissä.

Porukat kävi täällä auttamassa kaatiskeikalla. Kopperon lattia on nyt kokonaan purettu, mutta seinistä löytyi lisää stuffia. Selvitystyöni osoitti, että kyse ei ole kaikkein ärhäkkäin laji lahosientä, helpotus. Isot korjaustyöt kai edessä, joten Ihmelapsi taitaa syntyä yksiöön :-(

Pelottaa myös, jos paikka ei ole ainoa, ulkovaatteet kun on tuoksahtaneet samalta vaikkei niitä ole säilytetty nyt puretuissa hometiloissa. Kaiken voi korjata, homeenkin, mutta masentaa silti. Turkaleesti hommaa, tämäkin paljastui vasta kaivelemalla syvältä.

Raskausosio. Äiti ärsyttää ihan hirveästi aina näin loppiaikoina, jos kyllä vauvan alkuaikoinakin. Mikä lie itsenäistymisirtautuminen. Äiti auttaa minkä ehtii, ja minä tiuskin ja tuiskin. Tuntuu, että koko ajan satelee kommentteja, kuinka paljon paremmin voisimme elää elämämme. Mm tänään tiedotti moneen otteeseen, että huomenna sataa (piha täynnä tavaraa, kun elellään ulkoelämää + remonttia.) Positiivinen puoli on että huomaan tekeväni samaa, josta päätin samantien luopua.

Tilitys loppuu tähän, maanantaina taas.

Kukkuu

Vierailija
30/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis.

Maanviljelysille sopivia kelejä.

Kukkuu