Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Keksinpäivää, SYYSäidit*

21.06.2006 |

Olen todella siirtynyt kukkumaan. Pian linkit ja löpinät.

K

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaivan ensimmäisenä, Hilunki, olet ajatuksissani. Samalla Lempiä kanniskelen pääkopassani.

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7609321&p=1&tmode=1&smode…

Eilen.

Synnytysunet herättivät, jäin kuuntelemaan, josko sittenkin supistaisi. Hyvä että heräsin, Itä-Uusimaa sai pari sadepisaraa. Ehdin parahiksi korjaamaan pyykit ja muut vaatehtimet sisälle.

Nyt se sitten löytyi, makuuhuoneen lattian alla lahoa ja vaaleaa kasvustoa. Ei onneksi kuin nurkkakopissa, joka on eri tapaan tehty kuin pääosa talosta. Mies kuin maansa myytyt, luuli saavansa lattian tänään valmiiksi, mutta tulikin päivien purku-urakka. Kaikki lähtee pois siitä osasta ja uutta tilalle. Toi-vot-ta-vas-ti riittää nämä yllärit.

Kannan muka korttani kekoon. Etsin vaurioista tietoa netistä, ja huolehdin, kun en ymmärrä lukemaani. Mitä jos muutkin kellarit ovat salaa yhtä huonossa kunnossa? Entä, jos koko talo kukkii hometta tai vielä pahempaa, sieniä? Ääks, tässä asiassa tieto lisää tuskaa, toisaalta riittävä opiskelu poistaisi sitä.

No eiköhän tästäkin selvitä JMM-miehen ja sen JMM-kaverien avulla. Minä taidan kadota punkkaan, jos ehtisi levätä ennen neuvolaa vielä hetken. Kahvi ei maistunut, saa nähdä millainen päivä tulee, kun vieroitusoireet puhkeaa.

Kukkuu, Kukkanen, Poikanen ja Ihmelapsi + the Dad

Ps. Paranemista Simamin sairastajalle. Jatkokyssäri olisi kirjoittamisasioihin. Mikä pelossa on totta? Missä asiassa voit röyhistää rintaa pelolle ja sanoa sen olevan väärässä?

Vierailija
2/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sataa ja on harmaata ja hämärää. Sataa pitikin mutta mitäs me nyt Onnin kanssa tehdään? En viitsis mennä sateeseen ulos.

Alkaapi hiljalleen huumori loppua öiden kansa. Taas itkua kolme kertaa plus viidestä seiskaan asti muutama itkun parahdus. Onko se vaan tuo kuumuus vai se tutin puute? En käsitä enää.

No äiti sanoi aamulla, että kunhan hällä alkaapi loma juhannukselta, Onni voi nukkua välillä alakerrassa niitten makkarissa,jossa on viileämpää. Jippii! Eilen Onnin kummitäti sanoikin, että pitää tässä joku kerta heinäkuussa käydä pyöräileen kaupungilla. Mielelläänhän minä " pyöräileen" lähden hyvällä ilmalla. Kun on tuo lapsen vahtikin päätyöstään lomalla:D

Voi vidalis sentään pääsen tänään hierojalle!!! Ihanaa!

Olenkohan missanut taas jotain, kun ihmettelen missä Ynis on? Reissussako?

T-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa taas nukuttua ollenkaan. Kiitos TiPi huhuilusta, enkö ole pinoutunut ollenkaan:) Helle sulattaa aivot ja täällä yläkerrassa varsinkin on tosi kuuma. En muista millon ja mitä olen kirjotellut viimeksi:) Tulen aina lukemaan viestit ja sitten onkin jo ahdistuskuuma ja poistun ennen omia tosi tärkeitä kirjotuksia:)

Joo, unettomuus vaivaa. Olen aika hyytynyt. Nukahtamislääkkeet on lopussa eikä uusia tiedossa. Onneksi koira lähti juhannusreissulleen appivanhempien mökille, niin ei ole täällä yöllä murisemassa joka ääntä, kun ikkunat on auki. Mies oli maanantaina töissä käytännössä siihen saakka, kunnes vei lapset iltapesulle. Oli kyllä kotona, mutta puhelinpalaverissa. Eilen tuli ennen seiskaa, tänään on kesäjuhlat. Mulla flunssakin vielä, vaikkei kauhean paha olekaan. Sanoin jo miehelle, että huomenna optikolta (klo 12) suoraan kotiin ja lupasi kyllä tullakin. Mullakin on menoa huomenna illalla, mutta häiritsee mennä, kun seuraavana aamuna pitäis olla kamat ja kämppä valmiina ja lähteä juhannusreissuun.

Vali, vali. Nyt en jaksa muuta ja lapset on leikkineet hammasharjoineen kylppärissä koko tän kirjotusajan:)

T: Ynis

Vierailija
4/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut saa teilata mutta todellakin jo toivon, että helle häipyisi kiusaamaan jotakin muuta kansakuntaa :( Lämmintä saa olla mutta kuuma on eri asia. Minä en todellakaan ole kuumien piirien asukas. Ahdistun ja tulee huono olo. Minäkään en saa nukuttua.

Lähdemme kohta tytön kanssa asukaspuistoon jossa on tänään lapsille sirkus, ihan teltta-sellainen :)

Huomenna täytyisi käydä juhannusruuat ostamassa kaupasta. Ahdistaa jo etukäteen ajatus täpötäydestä marketista kun kaikki ryysii ostamaan ruokiaan. Täytyy varmaankin laatia kunnon kauppalista, niin hoituu ostokset nopeasti eikä tarvitse haahuilla pää tyhjänä käytävillä että mitähän nyt vielä puuttuu ..

Kukkuulle ja perheelleen voimia remonttihommiin! Toivottavasti ei uusia ylläreitä tosiaankaan tulisi lattioiden tai seinien takaa! Ihanaa että sinulla on tuollainen JMM miehenä :)

Hipsin hakemaan lisää kahvia että pääsee käyntiin...

Voikaa hyvin!

Alli (joka haaveilee ilmastoinnista sisätiloissa)

Vierailija
5/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoiskohan muut äidit kieroon, jos veisin esikoisen puistoon pikkuhousuissaan:) Kun mitkään vaatteet ei kelpaa syystä, että pienellä on trikoinen Nalle Puh-sortsiasu. Kaiken pitäis koko ajan olla samaa kuin pikkusiskolla! Argh.

Alli, olen varma, että tätä menoa alkaa suomalaisiinkin asuntoihin ilmestyä ilmastointeja jossain vaiheessa. Ei varmaankaan piiiiitkään aikaan, mutta kyllä on tuskaa, kun ei saa kämppää viileäksi millään. Lämpötila on varmaan lähes 10 astetta suosituksia enemmän.

Nyt kattomaan, jos päästäis oikeasti sinne puistoon... ja vaatteet päällä...

Vierailija
6/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kurjat fiilikset on. Asioista jotka eivät suoraan koske minua, vaan läheisiäni.

Ensinnäkin veljeni on eroamassa avioliitostaan, joka ehti kestää vain 8 kk. Ero alkaa saada rumia piirteitä - onko ero koskaan " nätti" ? - ja olen tässä yrittänyt olla molempia osapuolia tukemassa. Ovathan he kuitenkin 9 v olleet yhdessä ja veljen vaimo on tuona aikana tullut läheiseksi. Ymmärrän molempien osapuolien kannat oikein hyvin, mutta olen myös joistain veljeni toimintatavoista suorastaan vihainen. *huokaus*

Toisena suruna on mieheni kaveri, joka toissayönä menehtyi aivosyöpään. Lapset eivät ole vielä edes 10 v täyttäneet :´´( Aivan viime vuosina eivät ole olleet juurikaan yhteydessä, mutta lukioaikaan olivat samaa tiivistä poikanelikkoa.

Sitten vielä, eilen jutellessani noista rankoista erokuvioista veljenvaimon kanssa, ajoi Tapiolan uimahallin eteen liuta ambulansseja ja paloautoja sekä medihelin lääkäriauto. Hallissa oli 4-v lapsi painunut altaan pohjaan. Nopealla toiminnalla eräs uimassa ollut sekä hallin uimavalvoja saivat lapsen nostettua pintaan ja elvytettyä, oli ollut jo hengittämätön. Tämän luin siis aamun hesarista, eilen näin vain kun ensihoitaja kantoi lapsen pyyhkeeseen käärittynä ambulanssiin ja äiti sekä kaksi itkevää sisarusta menivät perässä. Tuosta kai selvittiin säikähdyksellä, mutta kurkkua kuristaa ajatellakin!

Tällainen purkaus. Kiitos kun kuuntelitte.

--kokoaa itsensä ja palaa töiden pariin--

Vierailija
7/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas on harmaa ja sataa. Tekee hyvää nurmikolle ja kukille, ei tarvii niin paljon niitä iltasella kastella.

Ja hengissä selvitty eilisistä synttärijuhlista. Melkoinen vilinä. Pojan viikareita oli vain " 13" , tytönhupakoita neljä, pieniä kaksi ja aikuisia yhteensä kahdeksan. Plus tieteskin me ja meiän kersat päälle. Onneksi oli aurinkoinen ja lämmin sää, niin pojat saivat purkaa energiaa ulkona. Kehitin sellaisen viisi-ottelun, jossa pojat hyppivät narua, heittivät tikkaa, pyörittivät hulahulavannetta ja sen sellaista ja sitten pisteet yhteen. Tykkäsivät kovasti! Iso kuppi boolia ( päärynämehua ja spritea sitruunanviipaleilla ja jäillä, oli muuten hyvää!) ja rekka-autonlavallinen sipsiä ja karkkia. Kaikki meni, mitä olin ostanut (eli 1,5 kg karkkia, neljä pussia sipsejä swekä kaksi pussia poppiksia, 3 isoa pulloa limua ja boolia kuusi litraa sekä kaksi isoa täytekakkua). Lievä sokerihumala kaikilla!

T reppanalla jäi vissiin juhlat päälle, kun alkuyö oli ihan kamalaa kitinää. Helteellä varmaan lisäksi osuutta asiaan.

Tealle jaksamista. Raskaita asioita monta päällekkäin ***voimahali***

Kukkuu se kohta jakautuu, samoin T@hti. Jännää....

Pitänee lähteä alakertaan, kuuluu olevan taas kaaos päällä. Neiti kitisee, T huutaa ja iskä yrittää puhua puhelimessa. Miehet ne ei osaa sitten priorisoida asioita... putkiaivot....

Ja minuakin ahdistaa lähteä ruokaostoksille markettiin. Siellä iskee ostohysteria kaikkien panikoivien ihmisten joukossa. Kaikki vissiin luulee kuolevansa nälkään juhannuksena. Niin että terveisiä Allille vaan, samassa veneessä ollaan!

Nyt menen!

Mimmu ja lapsoset x3

Ihmettelen vain edelleenkin, että miten esikoinen voi täyttää jo 10 vuotta, kun itse ylitin vasta äsken 20 vuotis rajapyykin ;D

Vierailija
8/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tealle ensin suuri rutistus!!!Se on rankkaa olla tukijana kun läheisillä on vaikeaa ja aina kun suru vielä koskettaa lapsia se tuntuu niiiin pahalta!JA voin vain kuvitella tunteen kun näit lapsen pyyhkeessä..

Toivottavasti isorinsessa suostui johonkin vaatteeseen..ja onhan ne pikkaritkin vaate ;-)

Kukkuulle jaksamista ja ei enää uusia remppaylläreitä!!

Tänään siivousta!Huomenna tulee mun vanhemmat,mummi ja serkku.Kiva että mummi jaksoi serkun kanssa lähteä junalla kuopista kouvolaan,menevät juhannukseksi mökille ja huomenna tulevat lapsia kattomaan.En ole mummia pitkäänpitkään aikaan nähnyt!!

Aamutoimet ja ulos!

jatu

Vierailija
9/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuuleskelee, niin onhan tuolla itikoita. Huh huh. Käytiin hautausmaalla, jossa on aina itikoita. Ja niin nytkin. Kävin taas serkkuni haudalla. Komean kiven olivat vanhempansa ostaneet ristin tilalle, jonka serkkuni isä oli itse tehnyt. Voi vain kuvitella viime kesäiset tunnelmat tuossa naapurissa, kun isä tekee lapsensa haudalle muistoristiä..:(

Tealle lämmin halaus ja ajatus. Paljon raskaita asioita oli mielessäsi. Osaan jollakin tavalla ymmärtää veljesi tilanteesta johtuvan alakulosi. Mun veljenkään liitto ei ole kovinkaan todennäköisesti jatkumassa ja siihen liitty vaikka ja mitä ja jos ero tulee, se on luultavasti likainen:( Kyllähän se mieltä painaa kun läheisen elämässä tapahtuu ikäviä asioita. Ja sitten sulla vielä nuo muutkin ikävät asiat mielessä.

Nyt täällä tuoksahtaa tuotos.

Voi, minä se odotan jo perjantaita. Jotenkin taas tuntuu takkuiselta tämä viikko huonosti nukuttujen öiden takia. Ihana kun saa juhannuksena grillailla ja kai sitä voi pari siideriäkin ottaa. Ja olla vaan. Niin kuin nyt alle 2-v taaperon kanssa voi vaan olla;)

T-P

Vierailija
10/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tealle voimaa antava halaus!! Läheisten tuskaa ja vaikeuksia on niin paha seurata vierestä vaikka tukea ja apua tarjoaisikin, tulee helposti niin avuton olo ja muuta kun ei haluaisi kuin poistaa toisten tuskan.

Minäkin luin Hearista tuon 4-v. tytön läheltä-piti-onnettomuuden uimahallissa. Minuun vaikuttaa niin voimakkaasti nämä tällaiset uutiset liittyen pieniin lapsiin, kun voi lähes konkreettisesti aistia sen kamalan tunteen mikä lapsen äidillä tilanteissa on. Onneksi tämä tarina ilmeisesti on päättynyt hyvin!

Sirkuksesta selvitty ja tyttö jo uinuu päiväunia. Kiva esitys, tosin ehkä lievästi liian pitkä pienille lapsille. Hyvin tyttö jaksoi, taputti innokkaasti (=matki muita innokkaasti) ja oli niin mukana. Suloinen. Rusinapaketilla tosin saattoi olla rauhoittava vaikutus. Kuuma oli teltassa, kuin saunassa oltaisiin oltu, huh. Ja kyllä vaan taas vesi kelpasi tytöllekin janojuomaksi :) Tytön suosikki esityksessä taisi olla sirkushevonen Bimbo. Ainakin se sai tytön istumaan täysin hievahtamatta paikallaan ja suu auki ihmetyksestä.

Taidan maata loppupäivän varjossa.

Alli

Vierailija
11/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästiin puistoon. Esikoinen kai luovutti, kun jätin pikkuhousuissaan leikkimään siksi aikaa, kun kävin suihkussa. Tuli sitten sanomaan, että haluaa vaatteita päälleen:) Käytiin puiston jälkeen etsimässä shortseja ja hameita eikä voi muuta sanoa, kuin että surkea valikoima on kaupoissa. Yhdet shortsit per kauppa ja hintaa helposti yli 10 euroa. Puoliväkisin JJ:sta ostin pari hametta ja shortsit, ettei ihan ilman jää. Onneksi ne oli kaikki puoleen hintaan, muuten ois nekin jääneet kauppaan.

Tuntuu, että mulla on nykyään jatkuvasti näitä vaateongelmia:)

Tealle suuri halaus! Liian monta murhetta joudut kantamaan harteillasi!

Taitaa kuumuus alkaa taas sulattaa mua, joten lopetan tähän tältä erää...

Vierailija
12/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasilassa tuulee vilpoisasti ja puistossa palelin varjossa rantamekossa! Neallekin piti laittaa pitkähihainen kun liian kauan varjossa oleskeli, kädet ja käsivarret ihan jäässä! Mullekin tulee liian kuumasta huono olo, mut vielä oon nauttinut lämmöstä, paitsi yöllä makkari liian kuuma. Sataa vois vaikka yöllä ja sitten lämmin jatkua!

Illalla oli ihana vapaailta kaupungille! Mukaan tarttui kaikkea pientä tarpeellista ja oli ihana olla vaan ilman rattaita liikenteessä! Meinasi vaan pyörrytys iskeä, kun ei ruoka maistunut ja tajusin, että olin syönyt vaan pari leipää päivällä! Äkkiä mentiin Cafe Picniciin syömään. Tosin oli virhe iltasella juoda iso lasi Pepsi Maxia, kofeiiniherkälle se oli tuhoontuomittu yö. Unta en saanut ja olin liian pirteä, nukuin huonosti ja heräsin ennen kuutta..

Tealle jaksamia ja voimia raskaiden asioiden keskellä! On tosi ikävää kun läheisillä noin isoja murheita.

Mimmu, kiva kun synttärit onnistui hyvin! :)

Nyt pitäs lähtee lepäilemään, kestosupistus ollu puistoilusta lähtien, eikä helpota.. :-( Onneks huomenna ultra. Ei oo kiva, et täs vaiheessa raskautta mietityttää imurointikin ja muut kotityöt. Ja selkävaivainen mieskään ei pysty sen enempää niitä hoitamaan..Nyt ollu fysioterapiassa ja selkä on ihan kosketusarka, kamala määrä menee lääkettä! Mitähän tästä tulee...

Jaksamisia kaikille tasapuolisesti!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv 18+2

Vierailija
13/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuuma juu täälläkin.Ei edes tee mieli keksiä ja kahvia pöh!

Meillä rupee sisälämpötila olee mahtava,ei auta tuulettimet ei.Iltapäivällä rupeaa porottaa kohti.Ollaan oltu joka ilta jommaskummas mummolas jossa taas illalla on varjoa.Uimaaltaat on joka paikassa,on tuo neiti niin hikinen muuten et huh!

Ollaan oltu ihan lomawiiliksissä Hilman kans.Pesty mattoja,oltu rannalla melkeen joka päivä,jätskillä,ulkona syömässä ja grillattu.Ihanaaa kun on lomaaa!!!Miehellä alkaa vasta heinäkuu vikaviikko.Ekaksi 5vkoa kesälomaa ja sit isyysloma päälle!!!!Ihanaa,luksusta!

Juhannuksena ollaan kotikulmilla.Kavereiden kanssa grillaamaan ja kokkoa katsomaa,uimaa ja saunomaan.Juhannussiivo melkeen tehty.

Huomenna kauppaan,namskis herkkuja!Suolaset maistuuu hyvin kun on kuuma.

Nukkuukohan tuo neiti päikkärit?Itse pyysi sänkyyn äsken kertoi olevansa väsynyt,mutta ny t laulu vaan yltyy...

Meillä pottaharjoitukset ihan ok.Välillä paremmin!Jopa päiviä et mennyt kaikki pottaan!Mutta sitten taas päiviä et säästään vaippaan-autoon oon laittanut vaipan ja reissuun.

Oli pakko ottaa Hilmalle iltatuttipullo takasi,kun musta tuntui että se ei juo tarpeeksi!Ainut mikä meni niin pillimehu arg!

No paremp kai tuttipullo kun kuivuminen :))

No ei katotaan nyt tää kuumin aika.

Ihanalta kuullosti Samarin matka,wau!!!

Öttis on jo varmaan matkalla,ajelkaahan varovasti!

Kukkuulle jaksamista remonttiylläreihin!

Koita Tea jaksaa olla tukena!se vie iteltäkin voimat.

Enkeli toiv supistukset lakkaa!Ne on ärsyä,mulla hermo kiristy silloin alkuraskaudesta.Nyt ei ole ollut mitää...

Joo pitäis ruveta vissiin pikkupyykkiä pesee.Ei ole enään kauan aikaa!Viikot menee niiiiiin nopeesti.Tuplarattaat pitäis hakea.

Heinäkuussa saadaan meidän vauvaistuin.

Jotenkin ei pysty tajuamaan että kohta on kaksi!!

Mutta

Hyväää Juhannusta,varovasti!!!!

Ramika rv 32+

Hilma Hikipää

Vierailija
14/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistossa oltii yli2½tuntii..Aurinko paisto mut tuuli mukavasti ni ei ollu yhtää tukalaa eikä huomannu ajankulua!Askarreltiiki juhannushatut..

OStin myös jätskit lapsille :-) Puistos myydää jokapäivä mut minä olen niin ikävä ihminen et jokapäivä ei osteta,ei edes ville vallatonta helteellä!tänää ekaa kertaa ostettii...

Juhannusruokia ei ooneks tarvi kauheesti miettiä ku ei mitää tehä!makkarat grillataa ja salaattia sen kanssa..leivo en ku ollaa omal porukal,jätskiä on..ja ku lähetää sinne laivalle ni tarkotus ois mässätä vähempi jussina!

Onneks iskä käyttää huomen kaupas,ni pääsen autolla,mut en lähe edes Itiksen Cittarii vaa lähi s-market saa riittää!Ahditaa muaki ne juhlapyhien ruokaruuhkat!

Näin muuten hauskaa unta..olin kouvola Prismassa illalla 7aikaa typyn kans-tultii muskarista!ynis oli siellä ja oli sitä mieltä et mun pitää mennä Enkelille tekee juhannussiivous,ku sitä supistaa..Mä yritin et onhan sillä mies ja mulla on omaki koti ja lapset,mut ei Yniksen mielest mun piti mennä ja heti!!yritin viel et typyn pitäs päästä nukkumaa kotii,mut ei auttanu..Muuta en muista! :-))

Enkelille jaksamista ja hali!

Toivottavast typy nukkuu,meni tosiaa myöhäseks..poika tahtoo seuraa!

jatu

Vierailija
15/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin tässä miettiny, et miten siivous hoidetaan, ku miehen kans molemmat ollaan nyt vaivasia! Onneks ongelma ratkes ja Ynis pysyi lujana kannassaan! ;-)

No joo, yritän huomen imuroida ja mies saa jeesata sit ku sil alkaa vapaat, etten kaikkea joudu yksin tekemään tällä kertaa. Hermo kyl menee, jos ei ite pysty siivoomaan kunnolla raskausaikana! :-/

Nea taitaa heräillä, nukkuikin 2 tuntia! Mennään Nekun kera illalla puistoon Prillan ja pojan kanssa! Ei ollakaan pitkään aikaan nähty! Ainoa haittapuoli, et mahaa kivistelee ikävästi.. Me varmaan huomenna kauppaan ruuhkassa just ja autokin korjaamolla vielä. Onneks osa ruuista jo ostettu, mut leipää, salaattitarvikkeet ym. pitäää hankkia. Eipä tule grillattuakaan tänä juhannuksena..

Enkeli1 ja Nea+minivauva

Vierailija
16/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pulikoi altaassa pihalla, pienessä sellaisessa. Pienellä rupesi äkkiä tulemaan kylmä! Pitää ensi kerralla yrittää laittaa lämmintä vettä sinne. Nyt oli haaleampaa.

Molemmat huutaa, pitää mennä....

T: Ynis ja yh-ilta

Vierailija
17/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

typykkä pitäs herätellä...ei kivaa ja siivous alottaa..ei kivaa sekään!Mies illan pois joten ihan ite uurastan!

jatu

Vierailija
18/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrankin kirjoittais ihmisten aikoina.

Kukkuu. Toivottavasti ei tuu muita ikäviä yllätyksiä remontissa.

Tealle voimia muiden tukena olemiseen. Tuttua on. Vieläkin mietitään välillä miehen kanssa siskoni eroa, vaikka ne on molemmat ex-miehensä kanssa jo tahollaan onnellisia (kai?)

Enkeli. Voisit soittaa ja kysyä, saisitteko kotiapua tai kodinhoitajaa siivousavuksi. Näin kesällä ja loma-aikana en tiedä, miten onnistuu, mutta ainakin syksymmällä. Ja pyytää vaikka tarvittaessa lääkärintodistuksen, ettei saa eikä voi ite tehdä.

Meillä mies hoitaa kaupassa käynnit. Aikoi mennä huomenna. Mä kyllä huolehdin, että noinkohan saat vielä silloin kaiken tarvittavan. Mutta ovatpahan parempia ja tuoreempia mahdollisesti. Nyt onki ollu miettiminen ruuissa, että maistuis sitten grilliruuat ja muut herkut erityisen hyviltä.

Täällä on vähän vilpoisampaa. Eli ulkona ei oo liian tukalaa, mutta sisällä on kyllä aika kuuma.

Mimmu K:lle onnittelut synttäriurakasta selviämisetä! En mä varmaan ihan vielä oo menossa synnyttämään. Tosin tänään on kyllä jonkin verran supistuksia tullu ja muutenki väsyttäny hommia tehdessä.

Tea. Voi olla, että joudun vielä perumaan puheeni sen suhteen, tuntuuko loppuodotus pitkältä. Tänään on ollu just semmonen mäenjaksaenää -olo.

Pekka on pärjänny myös tosi hieneosti kotosalla ilman vaippoja. Paitsi unille laitan " kevyen" vaipan ja se kyllä vielä jonkin verran kastuu. Ja kylään ja reissuun oon myös laittanu vaipan, mutta on kyllä niissäkin nyt ilmoittanu hätänsä ja vaippa on pysyny kuivana. Mutta sanoja ei tuu eli välillä on kyllä kommunkaatiovaikeuksia.

T@hti

Vierailija
19/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yläkerran saunassa jälleen. Huh hikeä. Minä olen ihan tyytyväinen, jos vähän helpottaa huomenna. En tosin toivo, että ihan äärimmäisyyksiin mennään.

Lapset riehuu ihan hulluna ja kiljuu koko ajan. Pari tuntia vielä ja sitten saa laittaa nukkumaan. Siinä vaiheessa varmasti huokasen helpotuksesta! Oma nuha on taas kiusannut enemmän tänään, vaikka eilen tuntui helpottavan.

Ekan raskauden loppuajasta on pitänyt sanoa, että mulla oli kyllä sellainen olo, että saisko pari kuukautta lisäaikaa. Ei ollut ollenkaan tukalaa, vaan tuntui, etten ole vielä ehtinyt tajuta vauvan jo syntyvän. Olin tosi hyvässä kunnossa sillon. Tokalla kertaa taisin odottaa koko raskausajan sitä nautintovaihetta, mutta eihän sitä oikein tullut. Loppuaika tuntui pitemmältä ja kyllähän se sitä olikin (3 viikkoa).

Nyt on pakko mennä taas viileämpään alakertaan ja laittaa pyykit rumpuun. Meillä taitaa jäädä juhannussiivous ja pelkkä viikkosiivouskin väliin. Tuntuu, että en vaan jaksa yksin kaikkea vääntää:(

Vierailija
20/30 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä väsyneenä, murehtivana, mutta onnellisena. Nöösän allergiaoireet (suolistokipuilut) eivät ole vieläkään tasaantuneet täysin, mutta olen onnellinenkin elämäämme. Mukanani päivänaskareissa kannan monia syysmammoja perheineen ja huolineen. Halauksia kaikille!

Toivotan ajoissa, että saavuttaa mahdollisimman monen: Iloista juhannustakin kaikille!

-Mimmuli ja Nöösä