Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma nenä naisella -- voinko saada kumppania koskaan?

Vierailija
18.01.2020 |

Nenäni on kammottavan ruma ja olen saanut kuulla siitä ikäviä kommentteja sukulaisiltakin pienestä pitäen. Siis se on leveä, iso, pottumainen kärki ja sivuprofiili on hyppyrimäinen. Muuten olen varmaan ihan kohtalaisen näköinen. Ei ole varaa nenäleikkaukseen ilman monen vuoden säästämistä. Onko minulla mitään mahdollisuuksia saada miesystävää koskaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiintoisaa, mutta rumien ihmisten oikeita/aitoja vertaistukiryhmiä ei ole juurikaan missään FB-ryhmissäkään.

Vierailija
42/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain pintaa. Hyväksy itsesi niin olet vahvempi sellaisena kuin olet. Minulla on iso pottunokka ja lisäksi vähän vino kun lapsena mursin sen. Silti minulla on mies ja lapsia. Ei yks nenä naista rumenna. Ja jos rumentaa niin mitä sitten? Kuka ne kauneusihanteet määrittelee? Voit määritellä itse, että olet ok. Jos et millään hyväksy sitä, niin koita säästää rahaa leikkaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on kiusattu, nyt jälkikäteen mietin näitä kiusaajia niin heillä oli vakavia henkisiä ongelmia. Ei sitä itse lytättynä nuorena ihmisenä tajunnut tuota niin selvästi ennen.

Miehiäkin on löytynyt. On kyllä myös niitäkin jotka pitää rumana avoimesti ja se on sattunut, näkee ilmeestä ettei tykkää, ja jotkut kohtelee kuin olisin jälkeenjäänyt kun en ole kaunotar. Mutta voin olla ihan sieväkin välillä, ja jotkut tykkää. Nyt onnellisessa parisuhteessa.

Minä muuttaisin tuossa aloittajan tilanteessa elämäni. Ottaisin ohjat käsiin. Kun rumuus haittaa niin paljon ottaisin mallia hollywoodysta. Korjaa nenä ja vaihda paikkakuntaa. Miksi kärsiä? Esim. kardashianien nuorin oli tosi epävarma ohuista huulista ja korjautti ne. Kaikki ihmetteli hetken mutta nyt hän on vain tosi hot.

Itse avauduin rumuuden tunteista myös ammattilaiselle, hän ei myöskään ihan tajunnut, pitää varmaan olla ihminen joka on perehtynyt kehonkuvanvääristymään tai johonkin vastaavaan. Vaikka ei olisikaan vääristymä mutta siis että rumuus aiheena olisi tuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme