PUTOUS OFFICIAL-MIKSI TÄÄ ENÄÄ TULEE?????
Kommentit (561)
Tiltu on paras, kai, vaikka en Pilvin äänestä tykkää. Paljon ovat kopioineet edellisiä hahmoja. Esim se Malla Malmivaara suki tukkaansa kuin se hodarityöntelijä Malluko se oli, ja sama tyyppi matki sitä yhtä teiniä joka kulki kassi olalla. Esko matki Zyskovitsia
Vierailija kirjoitti:
Tulihan sieltä voittaja! Ai kamala. Loistavaa Christoffer. Kampaajat on just tollasia uteliaita kyyliä. Siis minähän en mitään mistään tiedä mutta...
Kampaajalla on yleensä kouvolatukka.
Virolaiset esitetään rikollisina!!! Pöyristyttävää!!! Ei todellakaan ole ok. Katohan vaan niin joutuvat pyytämään anteeksi tuota hahmoa ja poistamaan sen.
Koiranainen ois ok mutta menetti mun pisteet, koska rääkkää tuota koiraa tuolla lavalla. Sais tippuu ekana siks.
Cristofferhan v*ttuili Roopelle siitä sen syytteestä, kun kertoi mitä Roopen tukka hänestä kertoo.
Toivottavasti esittäjät muistavat pyytää pilkkaamiltaan ihmisiltä anteeksi. Ja jakaa sillä tienaamansa rahat myös.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan sieltä voittaja! Ai kamala. Loistavaa Christoffer. Kampaajat on just tollasia uteliaita kyyliä. Siis minähän en mitään mistään tiedä mutta...
Muuten tosi hyvä ja hauska, mut jos oli Salosta kotoisin, niin missä oli semmottine Salon murre?
Urmas Viilunk oli hauska.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan samaa kun viime vuodet, tylsiä sketsejä ja LAULUA hassuilla sanoilla. Jep- Netflix! Mut kattokaa ihmees jos tykkäätte:)
Näin. Ei tarvi kyllä putousta enää katsoa.
Ihan hauskoja juttuja, tosin en ole putousta seurannut alusta lähtien joten kyllästymistä ei kai ole vielä tullut niin kuin muilla ilmeisesti. Sketsihahmoista hauskoja oli se jalkapallotyyppi, teini, virolainen ja se kampaaja (tykkään semirealistisista hahmoista). Samaa mieltä siitä yhdestä naisnäyttelijästä, puhuu aina samalla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta säälittänyt/ahdistanut koira lavalla 😦
En itse omista koiraa mut siis eikö häntä alhaalla ja tollanen pelokkuus ole just huono merkki 😥
Niin että ajattelit, jotta koiran omistaja olisi altistanut itselleen rakkaan lemmikin huonolle kohtelulle? Se lisäksi tuotantoyhtiö olisi hyväksynyt tuollaisen toiminnan?
Hauska oli kyl mun mielestä kokonaisuudessaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta säälittänyt/ahdistanut koira lavalla 😦
En itse omista koiraa mut siis eikö häntä alhaalla ja tollanen pelokkuus ole just huono merkki 😥Niin että ajattelit, jotta koiran omistaja olisi altistanut itselleen rakkaan lemmikin huonolle kohtelulle? Se lisäksi tuotantoyhtiö olisi hyväksynyt tuollaisen toiminnan?
Sen*
Se Kaizla esitti oikeaa teiniä aika hyvin! Mutta riittääkö se voittoon, tuskin :/. Caizla tippuu ekana varmaankin
Pilvi Hämäläinen on niiiiiin ärsyttävä, taas samanlainen hahmo kuin ennenkin.
Putous on vuosi vuodelta surkeampi. En edes hymähtänyt kertaakaan. Jää tämä kausi katsomatta.
Mun mielestä paras kausi pitkään aikaan. Kaikki hahmot ihan loistavia! Pariin viime vuoteen ei ole kolahtanut mikään, mutta nämä ovat hienoja :) . Tai sanotaan että älykkäitä juttuja, no se teini on ehkä kopio edellisistä ja kampaajakin vetää överiä, mutta muilla on melko hyvät mahikset.
Mulla on kolme labbista, joista yksi on sähköjänis, joka roikkuu katosta pää alaspäin, toinen on älykäs lauman johtaja ja makoilee muita valvoen. Kolmas on kuin tuo Esko, hölmö poika, joka möllöttää ja ihmettelee, ei ole mitenkään sosiaalinen, mutta ei tilanteista kyllä kärsikään. Jos joku hänelle juttelisi niin taatusti pusun saisi :) .
Yölintu oli varmaan keksitty 70-luvun ruotsalaisesta lastenohjelmasta.
Paras oli Yölintu ja kakkosena virolainen. Kolmantena koiranainen.
Vierailija kirjoitti:
Pilvi Hämäläinen on niiiiiin ärsyttävä, taas samanlainen hahmo kuin ennenkin.
Sen oma ääni on vaan niin maneerinen, teki sitten mitä tahansa.
Kiinnitin huomiota samaan. Koira oli aika pelokkaan näköinen. Jäykkä keho ja häntä riippui. :( Koiranainen oli hauska, mutta koira säälitti.