PUTOUS OFFICIAL-MIKSI TÄÄ ENÄÄ TULEE?????
Kommentit (561)
Itselläni Putouksessa on jo muutaman vuoden tökkinyt nämä:
- liikaa (tylsää) laulamista
- Roopen hösäämä juonto
- kiire ja häslääminen (esim. tulikokeet vedetään mahdollisimman äkkiä alta pois kuten eilen)
- sketsihahmot monesti vain pyörähtävät lavalla (missä on "vanhan Putoksen" kausilta tuttu kooste hahmojen viikon tekemistä?)
- Pilvi Hämäläisen nariseva ääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope on ruvennu punttia nostaa!! Ai ai
Ja se kroppa oli han oudon mallinen. Ihan kuin riippuvat rintalihakset.
... mikään ei kelpaa. :D
Roope itse paljastaa, että kyseessä oli feikkilihakset. Kaikkea ne av-mammat uskoo. Oikeesti muka noin isot lihakset. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullekin riitti eilinen.
Taso on todellakin romahtanut.
Eihän moni noista "näyttelijöistä" ole edes päässyt teakiin.
Ammattitaidottomia räpeltäjiä.
Eli siis Pilvi ei ole Teakia tai nätyä käynyt. :D
Vierailija kirjoitti:
Aivanihana supersöpö vilkkusilmä tuo Heikki Ranta! Mun uus suosikkinäyttelijä! 🥰
Mä kans tykästyin jostain syystä heti tähän Heikkiin 😍 Ja kiva lauluääni
Ihan tuntematon näyttelijä siis ennestään minulle.
Hauska ku Hirviniemen ja Vatasen aikaan heitä pidettiin myös ihan yhtä surkeina putousnäyttelijöitä kuin näitä uusia nykyään.
Aika varmaan kultaa muistot ku nykyään niitä alkupään näyttelijöitä muistellaan siitä kuinka kaikki oli silloin paremmin ja parempia.
Huvittavaa, "miksi tää enää tulee", no juuri siksi kun sinäKIN sitä katsot :D ei maikkari näe kun sohvalla nariset ja kurtistelet kulmiasi.
Minä en vaivaudu edes vilkaisemaan, edellis
et kaudet riittivät todistamaan tason huononemisen.
Ei tää kakkosjakso oikeen lähtenyt. Tulikoe ihan urpossa paikkaa ja tulikokeen häviäjälle joku tanssihaaste. No aha. Viikkokatsaus on ehkäpä koko ohjelman turhin osio jonka voisi poistaa.
Näyttelijät mielestäni ihan hyviä. Koiranainen tai se Caisla tippunee ekana. Välillä hävettää katsoa kun yleisö ei naura ollenkaan. Tökän virolaishahmolle ja yölinnulle nauretaan, muille ei hirveämmin. Enkä tajua miksi nykyään joka kausi jonkun hahmon pitää yrittää iskeä tota Salmista? Ei se nyt niin ihmeellinen ole. Itseäni ei laulut haittaa, tässä kakkosjaksossahan niitä olikin vain 1.
En tykkää uusista naisnäyttelijöistä. Caizla aiheuttaa myötähäpeää eikä naurata yhtään. Merimiesbiisin ideaa en myöskään ymmärtänyt. Silti paljon ok hahmoja ja meinaan katsoa kauden loppuun, tuli mitä tuli.:D
Se tulee siksi, koska se on edelleen katsotuin viihdeohjelma ttk:n jälkeen.
Tää on kyllä tähän astisista kausista kaikista heikoin. Lapsetkaan eivät jaksaneet katsoa kakkosjaksoa loppuun asti.
Viikkokatsauksessa on aiempina vuosina ollut osaksi tosi hauskoja oivalluksia, tällä kertaa ei niin mitään.
Merirosvolaulun ideaa en tajunnut ollenkaan, tulikoetanssi oli vähän kuin äkkiä hatusta vedetty "tehdään nyt jotain"- juttu.
Hahmoista en viitsi edes puhua.
Tänä lauantaina katsotaan jotain muuta.
Munki mielestä tuo juontajaan ihastuminen ja iskuyritykset on jo niin kulunut juttu, et ei jaksa innostua.
Olihan sillon Jaskankin aikaan lähes joka kausi joku joka oli ihastunut juontajaan.
Putouksen käsikirjoittajat ovat näemmä unohtaneet, että komediaohjelmassa kannattaa välillä laukoa ihan vain niitä vitsejäkin. Pelkkä laulaminen ei ole hauskaa, vaikka laulajat olisivatkin hyviä, jos ainoa vitsi on merirosvo rupipyllynen... Pelkkä äänen vääntäminen ei ole hauskaa, jos sillä väännetyllä äänellä ei sano mitään hauskaa. Ei vitsien tarvitse olla mitään mestariteoksia, kunhan niitä nyt edes olisi
Vierailija kirjoitti:
Munki mielestä tuo juontajaan ihastuminen ja iskuyritykset on jo niin kulunut juttu, et ei jaksa innostua.
Olihan sillon Jaskankin aikaan lähes joka kausi joku joka oli ihastunut juontajaan.
tällä kaudella saadaan uutta maustetta juontajan epäillyistä seksuaalirikoksista!
Onneksi sillä Hilma-Liinu Nummelalla nyt poskien lisäksi paksu maha.
Häipyi ruudusta.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kaipaa räpyttelevää Paasosta. Roope on ihan hyvä. Parempi tässä kuin siinä missä oli Jennin ja erkun kanssa juontohommissa.
Paasonen oli tosi hyvä, mulle oli yllätys, että se pystyi vetämään niin hyvin. Ville Haapasalo imitaatio oli loistava! Ja Roopekin on hyvä, nää molemmat heittäytyy ihan eri tavalla kuin Saariluoma, vaikka Saariluoma onkin muuten ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää uusista naisnäyttelijöistä. Caizla aiheuttaa myötähäpeää eikä naurata yhtään. Merimiesbiisin ideaa en myöskään ymmärtänyt. Silti paljon ok hahmoja ja meinaan katsoa kauden loppuun, tuli mitä tuli.:D
Teinityttöparodia n:o 399.
Missä teinipoikaparodiat luuraa?
Iina Kuustonen teki loistavia pikkupoikia.
Ja ylipäätään näyttelijät on heikkoja ja koko idea väsähtänyt.
Miksi melkein kaikki miesnäyttelijät on läskejä?
Mtv-palvelun videolla Marjajorma. Siinäpä se olisikin, kun vetäisisi Marja Tyrnin puseron päälle ja alkaisi kostuttaa torttuja.
Vierailija kirjoitti:
Aivanihana supersöpö vilkkusilmä tuo Heikki Ranta! Mun uus suosikkinäyttelijä! 🥰
Silmissä jotain samaa kuin Kari Ketosen silmissä. Silmien muoto/asento. Vangitseva katse.
Kukaan ei kaipaa räpyttelevää Paasosta. Roope on ihan hyvä. Parempi tässä kuin siinä missä oli Jennin ja erkun kanssa juontohommissa.