PUTOUS OFFICIAL-MIKSI TÄÄ ENÄÄ TULEE?????
Kommentit (561)
Kiti ei meinannut päästä lattialta ylös. Hankalaa.
Eipäs yleisöä pahemmin naurata Pilvi Hämäläisen hahmoa. Myötähäpeä.
Kansa katsoo. Siksi jatkuu. Vaikka moni haukkuu ja arvostelee niin katsoo kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
1.3 miljoonaa katsojaa kertonee, että Putous on edelleen suosittu. Älkää hyvät ihmiset haukkuko muita niin paljon vaan keskittykää itse tekemään elämästänne piirun verran parempi, ja muistakaa hymyillä!:)[/quote
Katsoohan salkkareitakin kai miljoona, vaikka se on hirveetä p askaa 💩
Tässä taas nähdään että miesten huumori vie naisten juttuja mennen tullen
Vierailija kirjoitti:
Eipäs yleisöä pahemmin naurata Pilvi Hämäläisen hahmoa. Myötähäpeä.
Toivottavasti narisija äänestetään ekana pois ja sen jälkeen loput naiset. Sitä voidaan miehistä kattoo mihin niistä on.
Oon aina miettiny et nauraako joku oikein tosissaam nauralla esim. näille sketseille?
Mää kyllä yleensä putousta oon kattonu jossain määrin, ja sillälailla ihan tykkäänki ohjelmasta. Miksi kahtosin jos en yhtään tykkäis? :D
Mutta harvoin mää todella oikeasti näille nauran sillai et nää ois jotenki hauskoja
Lintu ja virolainen parhaimpia. On tämä jo edistystä, että edes 2 on hyviä hahmoja. Aiempina muutamina kausina ei ollut edes yhtä hyvää hahmoa.
Linnea on todella kaunis nuori nainen ja hyvä näyttelijä 👍
Sitten laulun sanoista ei saa mitään selvää.
Ekana tippuu Pilvi Hämäläinen.
Surkea kausi. Vaihdoin kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten laulun sanoista ei saa mitään selvää.
Ekana tippuu Pilvi Hämäläinen.
Ekana voisi tippua Roope-
Tässä jaksossa tuijotin vaan Roopee, mikä siinä on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, Roopen ulkonäkö on muuttunut, on komeempi ku koskaan...esi-isyyskö muuttanut👍🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, Roopen ulkonäkö on muuttunut, on komeempi ku koskaan...esi-isyyskö muuttanut👍🤗
Joo. Roope on esi-isä. :D
Hyvä kroppa tolla Roopella.